| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-03-15 09:50:16 Ostatnio kupiłem most jugola i jakis dzien po włoeniu wał zaczął mi sie rozwalac i nie wiem dlaczego. Z tego co zauważyłem to wał pracuje pod wiekszym kątem niz w polskim dyfrze gdyż przy wkładaniu go musiałem go naciągać by przykręcić drążki do niego i tu mam pytanie czy nie ma różnej długości drążków?? Może ktoś z was zmieniał u siebie na jugola?? Pomóżcie bo nie chce żeby nowy wał który kupie rozleciał mi sie podobnie jak ten po kilku dniach jazdy Z góry wielkie dzięki Pozdrowionka |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-03-15 10:59:34 Mi natomiast polski siadł dlatego zmieniłem na jugola bo te podobno są niedozajeżdzenia (są oczywiście wyjątki |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-03-15 14:39:59 Ja również miałem most jugosłowiański i też go przemieliłem Teraz jeżdżę na polskim kwadratowym z poloneza i odpukać nie ma żadnych problemów. Przy wymianie mostu drążki zostały te same. Tzn. jeden został wymieniony bo urwałem - Niech mi ktoś powie czy nic nie pomyliłem. Most jugosłowianski to okrągły a polski to kwadratowy... ? Czy może było kilka rodzajów mostów okrągłych ? pozdrwiam |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-03-15 14:54:34 Dobrze Ci sie wydaje most okrągły to jugosłowiański a kwadratowy to polski. Jedynie kwadratowe są dwa rodzaje wąski i szeroki. Szerokie montowali w późńiejszych poldkach te ostatnie tak zwane na lukasie czyli bębny.Podobno szerokie też są różne podobno 16V miały mocniejsze niz zwykłe 1.6 a truckowski ma inne przełożenie delkatnie ale podobno nie pasuje bez przeróbek.
Ale czyn nie mieliście problemów z wałem?? czego to może być wina że go rozwaliło w ciągu 3 dni (czy może zbieg okoliczności) i czemu most jest delikatnie jakby przechylony do przodu?? Pomużcie bo niechce zwalić następnego wału pozdro |
ob-Piszczyk delta 1.6 DOHC 1991 ... Opole Lubelskie | 2004-03-16 21:11:28 zgzdzam się z przedmówcą - były dwie długości wału - talerz na wałku atakującym (ten z 4ma otworami do przykręcenia wału) miał dwie długości - różnica bodajrze 20mm
może to wina tego? a faktycznie - jugol pod 2.0 DOHC wytrzymał u nie chyba dłużej niż polski most (te padły już dwa) |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-03-16 23:57:11 długośc mam dobrą (chyba). Dzisiaj zmieniłem wał i zobaczymy czy tego też rozwali jesli tak to bede zminiał jeszcze raz most na jakis inny. Ten most mam takie wrażenie jakby sał bokim delikatnie tak jakby na resorach był krzywo przykręcony, prawa strona była dalej. Na szrocie koles mi powiedział że możliwe to jest że poprzedni samochód w którym był ten most był przekoszony i przez to krzywo teraz siedzi u mnie. No ale pojezdzimy zobaczymy. Jak dojde czego to wina to napisze
Pozdro |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-03-17 21:22:04 u mnie w aucie wszystko jest ok bo na poprzednim moscie mi nic sie nie działo z wałem. A ze naprzykład mój samochód nie był nigdy stukany czy cos takiego to mam pewnośc 100% bo prawie odnowości miał go mój dziadek ponieważ mój dziadek go jak go kupował to miał on pół roku i go kupił od znajomej wiec przekoszony napewno nigdy nie był (przy wymianie mostu rezorów i drążków nie odkręcałem). Narazie zmieniłem wał i z tym narazie sie nic nie dzieje fakt że dopiero przejechałem na nim ze 100 km lecz tamten mi rozwaliło po około 300 km całkowicie juz.
Pozdro |
Mruk F&F Sympatyk ![]() Bielawa | 2004-03-17 21:38:42 Ja bym zrobił pomiar równoległości osi, to jest 10 min.roboty,jeśli tam jest O.K. to może był to zwykły zbieg okoliczności. |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-03-17 23:49:20 a tak z czystej ciekawosci zapytam, czy ktos z was mial w kancie most o przeloznieu 43:11 i skrzynie 4 na silniku 1,5?
jak by sie na czyms takim jezdzilo? czy lepiej zapodac skrzynie 5? a moze ktos z was mial zalozony 1,6 z poldka? bo wlasnie mam dylemat, bardzo mnie korci zeby przelozyc silnik skrzynie i most z poldka 1,6SLE, ale nie wiem czy nie lepiej calego polda upchnac a za uzyskana kase zakupic dohc |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-03-18 00:45:08 Który to jest most o tym przełożeniu??
Kumpel miał 1,6 ale GSI od plusa na wielopunkcie to powiem krótko ta fiacina mu latała. Fakt że od fiata to została mu tylko buda i nic wiecej dokładnie. wszystko miał od plusa zaczynając od silnika poprzez zawieszenia do deski rozdzielczej. miął nawet cały komputer wraz immobilajzerem włącznie. Ale te 1,6 gaźnik też podobno ładnie chodzą w fiatach, teraz ostatnio ten sam koles miał innego fiata z silnikiem 1,6 gaznik w gazie ti mu to chodziło jako tako fakt ze silnik nie był juz w najlepszym stanie |
Trojan1000 Citroen AX Łódź | 2004-03-18 09:57:05
Dlaczego wszystko co Włosi produkowali sami było dobre a potem jak nasi wykupili licencje i zaczeli u nas robić to jakość się znacznie pogorszyła?? W pierwszych DFach Hamulce tarczowe (włoskie) były bardzo skuteczne dopiero puźniej jakość się pogorszyła. Podobno mosty od DFa są wytrzymalsze od tych na lukasie. A jak jest naprawde?? |
kaovietz F&F Sympatyk PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-03-18 18:38:25
|
Mruk F&F Sympatyk ![]() Bielawa | 2004-03-18 18:41:28 Witam!
A wiesz Kosa, też mnie to intryguje.Mam 131 supermirafiori i kilka mostów do niej, no i właśnie do jednego pasują manele od Poloneza a do innego nie pasują...To jakaś tajemnicza sprawa. Pozdrawiam |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-03-18 19:15:22
z ktorego roku to supermirafiori? w 81 i 81 pozmieniali "troche" drobiazgow i sporo gratow od starszych nie pasuje. Np do mojego pasuja polosie z argenty, ale juz od starszej mirafiorki nie pasuja. |
Mruk F&F Sympatyk ![]() Bielawa | 2004-03-18 20:25:43 Witam!
Niby mam rocznik '83 w papierach,ale jest mocno szemrana. W dowodzie ma pojemność 1400 a na bloku C2.000,bębny aluminiowe,most na którym ją przyprowadziłem miał przełożenie 4,3 a przedni gril wygląda jak by miał światła od Seata 133 ale jest orginalnie zamocowany. Pozdrawiam ps.co do mostów to była ich produkowana cała rodzina,dopiero w połowie lat '80 zrezygnowano z niektórych ze względu na koszty,podobnie jak z silnikami DOHC,była licencja tylko nie było kasy na uruchomienie produkcji. |