| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2004-05-15 13:39:15 Tanie mięso to psy jedzą....Najprawdopodobniej przegrzane sportowe tarcze hamulcowe AT Mikkoda.Płyn hamulcowy ma 0,4% wody,a do wymiany jest jak ma 3%(chyba,albo i więcej),więc jest ok,pozatym,że jest renomowanej firmy,która leje płyn do VW,AUDI...więc jest ok DOT-4.Klocki Ferrodo Premier,są ok,niewidać po nich nic co wskazywałoby na ich przegrzanie.Pozostają więc tarcze hamulcowe za psie pieniądze.Jedno hamowanie z większej prędkości 200-210km/h i to było już dawno,a potem już tylko wu,wu,wu,wu,wu przy hamowaniu ze uwaga 130km/h,ze 150 to trzeba na 2 razy hamować.Drodzy klubowi przyjaciele,jako,że jestem już nieco emocjami poniesiony,bo wczoraj omało co wypadku niemiałem przez to,to niechciałbym wydawać niewporządku oskarżeń.Czy wg.was mogą przegrzać sie pseudo sportowe tarcze hamulcowe za które dałem i tu uwaga hit sezonu 265zł + vat ,czyli 324zł.Wiadomo,ze są one wentylowane i nacinane,ale czemu moje auto niehamuje?Jakie są wasze propozycje?Niechciałbym na żadnej firmie psów wieszać,chyba,że sprzedaje tanie mięso dla psów mówiąc,że to z najlepszej świni... |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2004-05-15 15:10:08 Ok.Może masz racje co do tych klocków,że premiery niewytrzymują i ds-y byłyby lepsze,ale to jest dziwne,bo przecież Ferrodo robi dobre klocki,conajmniej chyba tak dobre jak klocki Toyoty,które przecież montowane są seryjnie do auta które swobodnie przekracza 200km/h,a jak trzeba wyhamować szybko to co wtedy?Każdy właściciel Cariny ma odwiedzić ASO w celu wymiany klocków?Co to cholera jest jakiś emerycki samochód dla dziadków i babci,zawieszenie sraka,hamulce sraka,już trzecie klocki wymieniam i drugie tarcze mam i dosyć tego chyba niebęde hamował,przynajmniej ten silnik jeszcze jest zadowalający.Ale co to za hamulce?Kto to zaprojektował.Pierwsze seryjne tarcze zwichrowały się jeszcze na gwarancji,to wtedy je kilka razy toczyli,potem były jeszcze jedne oryginalne,które też po jakimś czasie miały takie wibracje,żę włos się jeży,a teraz są już niby sportowe i też jest źle,a może to wina klocków?Ale to nie Fiat tylko Toyota,a wymieniam te hamulce jak w zwykłym cientaku.Czy ktoś wie do jakich prędkości mogę się tym autem rozpędzać,żeby potem hamując nieprzegrzać kolejnego kompletu?Ile to jest 160km/h,czy może 200km/h?hmmm..... |
piotrr TOYOTA DRIVER Toyota Corolla XLI Tychy | 2004-05-15 16:05:01 A nie pomyślałeś choć przez chwilę, że wina może leżeć po stronie Twojego stylu jazdy? Z tego co mówisz wynika, że katujesz ten biedny samochód. Więc nie dziw się, że później zmieniasz chamulce jak rękawiczki. |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2004-05-15 17:11:58 .
Ja niekatuje,poprostu niedaje się objeźdzać Hondom i BMW(jak widze te dwie marki w lusterku to jestem zagotowany).Ale też niewymulam,poprostu normalnie jeżdze,tylko czasami mam odpał
To jak je przegrzeje w połowie użytkowania to moge jeszcze na nich jeżdzić?Przecież to paranoja z tymi hamulcami.Żeby jeszcze za darmo były to można by se je wymieniać jak rękawiczki,ale ja chce w końcu coś zacząć działać.Więc narazie zostawiam te spowalniacze toyoty i musze wymienić wewnętrzne końcówki drązka kierowniczego,czy jakoś tak,tzw.maglowniczki i znów 360zł niemoje. |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2004-05-17 00:32:10
Ja się starałem dobrać to najlepiej jak mogłem.Ten zestaw skomponował mi gość przez telefon w Stratos Motor Sport na Swarzewskiej w Wawie.Powiedział ,że będzie ok,a że reklamowali się w sprzedaży m.in. sportowych hamulców,to uznałem,że hamulce kupione w takiej firmie muszą być ok,a nawet myślałem,zę będzie lepiej niż seria,ale lepiej niebyło,a nawet po paru tysiącach się przegrzały
Więc chyba jednak supersportowe Mikkody polskiej produkcji moge na złom wywalić...
Czemu ja o tym niewiedziałem,pozatym,to jak miałbym dotrzeć to inaczej,jak nierazem.Gość przez telefon też nic takiego mi niemówił.
...ale padlina te volvo i to ma być bezpieczne? |
Iceman Toyota Corolla Warszawa | 2004-05-17 16:09:53 Premiery do tarcz nawiercanych sie nie nadają i tyle. Gotują sie a do tego są strasznie szybko zjadane. Załóż sobie DS2000 i nie bedzie problemu. Jeżeli tarcze nie noszą śladów przegrzania, znaczy nie są niebieskie nie mają kolorych pasków i nie biją to zmiań klocki i zoabcz co bedzie. Jeżeli chodzi o premiery to u mnie śmigają w zestawie z brembo. Tarcz do czerwoności nie udało mi sie doprowadzić ale po 450 kilomatrach warjackiej jazdy premiery zaczeły odmawiać posłuszenstwa i trzeba było sie zatrzymać bo zaczeły sie kopcić. |
bisua TOYOTA DRIVER Toyota Carina E Wrocław | 2004-05-17 16:38:46
no ładnie panowie i panie modaratorzy dają przykład |
Nikolas21 Yaris T-Sport Warszawa | 2004-05-17 17:17:30 Nastepnym razem przy wymianie klocków i tarcz nie sugerowac sie nazwą "Sportowe" tylko dowiedziec sie jakie temperatury wytrzymuja tarcze i jakie klocki (co do klocków to ok. 400 stopni Celsiusza to jest ok, tarcze oczywiscie wiecej muszą wytrzymywać) i własnie tym sie sugerowac, bo sportowe moze byc wszystko-tyle ze w sportowym uzytkowaniu sie nie sprawdza, a czasem nawet zagraza zyciu...
Pozdrawiam Nik |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2004-05-17 21:02:31
Ja mam tylko nacinane,a nie nawiercane.Ale ok.Rozumiem wszystko i dzięki za rade,posprawdzam to i tamto.Wiem tylko tyle,ze tarcze niesą niebieskie i wyglądają ok,a niemam teraz kasy na klocki inne do wymiany,więc chyba będe se musiał paradzić z tym zestawem jeszcze jakiś czas
Racja,przykładem są te klocki z tymi tarczami. |
pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2004-05-17 21:09:33
One sa o tyle fajne, ze kopcic sie kopca, ale hamuja. To znaczy pedal jest troche bardziej gumowy, ale nie traci sie wyczucia. A co do DS2000 zostaly poprawione i teraz na zimno lepiej hamuja bez utraty wlasciwosci na cieplo. Tylko, ze sa mniej wiecej dwa razy drozsze Jest jeszcze jedna szkola docierania nowych tarcz. Od samego poczatku hamowanie na maxa az do przegrzania. Po wystudzeniu przetoczyc na gladko (minimalnie, tak zeby zlikwidowac bicie) i... uzywac |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-05-18 00:03:13 Jeśli mógłbym się odezwać, to wyrzuć Mikodę i kup ATE... |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2004-05-18 00:49:46
Też dziś słyszałem,że ATE to podobno bardzo dobre tarcze.Rozmowa wyglądała mniejwięcej tak:"-Co tam masz za tarcze sportowe?*No,ATM!-Co ATE?*Nie,AT Mikkoda,no wiesz takie poskie.-Przecież Mikkoda robi zwykłe tarcze a nie sportowe.*Ale ja mam sportową serie!-Chyba z Poloneza,popatrz tu synku do tego pudełka(mechanik był w kanale i darł się do mnie z niego),tego niebieskiego,to są prawdziwe tarcze ATE,sportowa seria nacinane,wentylowane i nikomu się nieprzegrzały,to gówno Mikkody możesz na złom sąsiadowi oddać,to do widlaka mu się przedadzą(śmiech)* Z tej rozmowy zrozumiałem,ze mechanik (mój znajomy) zachwala tarcze ATE,a o ATM sportowych nigdy niesłyszał,hmmm....ach ta polska produkcja. Ale może tarcze dobre a klocki złe,a niemam kasy,żeby teraz sobie kupić ds-y 2000,zamiast premierów.Gówniana taka robota |
Hicks TOYOTA DRIVER Yaris 1.3 Sol Wawa | 2004-05-18 10:09:32 Się udzielę: moje doświadczenia w poprzednikm aucie z niemieckimi ATE dotyczą tarcz zwykłych (gładkich). To był taki szit który wymieniono mi 2 razy w ciągu 3 dni. Były wyboczone już fabrycznie. Sprawdzałem oryginalność - wszystko było ok. Może prawo serii Ze słuchu znam sportowe ATE, bajerancko nacinane. Ludzie sobie bardzo chwalą, dobrze hamują, jeszcze lepiej wyglądają. |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2004-05-18 10:55:35
Rzeczywiście może prawo serii,sam nieraz trafiałem na felerną linkę od sprzęgła do fiata i łożysko tylnego koła,które było fabrycznie krzywe,tak to już jest z produkcją wielkoseryjną. |