MotoNews.pl

Regulacja zaworów dużo daje!!!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i dzisiaj od kiedy pamiętam w moim samochodziku zoastały wyregulowane zawory!! Oczywiście przez specjaliste do spraw FSO czyli Alana za co mu bardzo dziękuje!! Jak dla mnie to efekt jest oszołamiający!!! Aż nie mogę sie przyzwyczaić do takiego dźwięku silnika w Fiacie. Ciekawe jak długo tak fajnie popracuje??

a mi brakuje ryku fiacika!Ale jak to zostało stwierdzone, nie znam się! Nie pozostaje mi nic innego jak sie przyzwyczaić!

Chyba najpierw jednak powinnam sie przedstawic Nazywam się Julia, i od kilku dni jestem sympatykiem waszego klubu, a tak na co dzień dziewczyną Hałasa.Zwabiła mnie tu w zasadzie zgubna ciekawośc kobieca, która niestety jako sympatyk nie mogła zostać zaspokojona..ale...o tym dowiedzialam sie dopiero dziś.
Chciałabym wszystkich serdecznie przywitać i moze kiedyś poznać.
Usciski

No tak..."MY" to się nie znamy...
Witaj Julia, nareszcie kolejna kobietka w klubie, bardzo się cieszę. Napewno się poznamy na jakimś zlocie, pozdrawiam cieplutko

No ja tez cos o tym wiem I wiem ze rece Alana potrafia leczyc (samochody) A ja sie cieszylem ze cicho mi chodzi a teraz jakies dziury w tlumiku mi sie porobily. Musze pojechac na kanal i zobaczyc bo mam gwarancje jeszcze !!

Zrobiła Ci się wersja sport

Cytat:
2004-03-25 09:20:23, bandzior pisze:
Zrobiła Ci się wersja sport

Raczej wersje Ursus

Cytat:
2004-03-25 00:42:24, Ali-En pisze:
No ja tez cos o tym wiem I wiem ze rece Alana potrafia leczyc (samochody) A ja sie cieszylem ze cicho mi chodzi a teraz jakies dziury w tlumiku mi sie porobily. Musze pojechac na kanal i zobaczyc bo mam gwarancje jeszcze !!

aaa....nie przesadzajcie dziury ci sie porobily?masz gwarancje?chyba nie ode mnie ta a zawory to podstawa julia to nie ryk to dzwoniace luzy zaworowe