MotoNews.pl
  

Mół w polonezie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taką przypadłość, o której niema na forum, mianowicie podczas jazdy jak jadę na którymbądź biegu przy ok 1500-2000 obr. i depne do podłogi to zamiast palić gumę to mół się robi, jak ujmę nogę o połowę to płynnie idzie ale niema dynamiki.
Dodam, że to Poldi 1600, 96 GLI, świece nowe NGK V4, nowy filter powietrza, i filterek gazu. parownik BRC, byłem u gazownika na regulacji ale on nie umie tego wyregulować.
Pomóżcie


[ wiadomość edytowana przez: Maciek_1600_SLE dnia 2004-09-07 09:06:31 ]
  
 
po pierwsze, nie szkoda ci panewek,
po drugie może bierze tylko ciepłe powietrze,
a po trzecie, odkręc mu troche gazu, napewno lepiej bedzie sie zbierał
  
 
do po pierwszego, to jak wychodzę ze skrzyżowania to nie ma wyjścia trzeba auto rozpędzić, jak chcę opuścić skrzyżowanie szybko to móli go a jak normalnie to jedzie, więc co mają panewki do tego

do po drugiego, bierze tylko zimne powietrze, ciepłe jest zablokowane

do potrzeciego ,nie wiem czy jest to wina zalewania czy niedostatku gazu, bo czy dokręcę czy odkręcę zawór to jest jednakowo, jakby co to wtrysk był czyszczony
  
 
co to za gazownik ze nie umie znalezc przyczyny,po prostu jest za malo odkrecony zawor glowny
  
 
Cytat:
2004-09-07 09:23:56, Maciek_1600_SLE pisze:
do po pierwszego, to jak wychodzę ze skrzyżowania to nie ma wyjścia trzeba auto rozpędzić, jak chcę opuścić skrzyżowanie szybko to móli go a jak normalnie to jedzie, więc co mają panewki do tego


Panewki maja to do tego ze silnikami ohv nie jezdzi sie ponizej 2000 obr/min bo wtedy szybko zuzyja sie. Trzeba wkrecac silnik na obroty aby po zmianie biegu nie mial ich za niskich. To zielone pole na obrotomierzu naprawde do czegos sluzy .
  
 
Cytat:


Panewki maja to do tego ze silnikami ohv nie jezdzi sie ponizej 2000 obr/min bo wtedy szybko zuzyja sie. Trzeba wkrecac silnik na obroty aby po zmianie biegu nie mial ich za niskich. To zielone pole na obrotomierzu naprawde do czegos sluzy .



nawet jak mam 2500 obr. i depne w podłogę to jest mół, a zaworki na butli mam odkręcone na max
  
 
chodzi o zaworki na przewodzie doprowadzającym gaz do mixera
  
 
od parownika do mixera jest jeden wąż z zworkiem, ale tam jak dokręcam to silnik jest słaby w ogóle a jak odkręcam to chodzi ładnie ale tak jak w poprzednich postach po wciśnięciu w podłogę przymula
  
 
Cytat:
2004-09-07 09:41:23, Jojo pisze:
chodzi o zaworki na przewodzie doprowadzającym gaz do mixera


A jak nie masz doswiadczenia to pojedz do zakladu i popros o regulacje skladu mieszanki na analizatorze w pelnym zakresie predkosci obrotowej silnika.
  
 
Cytat:
2004-09-07 09:45:37, Maciek_1600_SLE pisze:
od parownika do mixera jest jeden wąż z zworkiem, ale tam jak dokręcam to silnik jest słaby w ogóle a jak odkręcam to chodzi ładnie ale tak jak w poprzednich postach po wciśnięciu w podłogę przymula


To znaczy ze jeszcze za malo i odkrecaj malymi krokami np co 1/4 obrotu sruby.
  
 
Takie dodatkowe pytanko. Instalka z kompem? Jeśli tak to czy czasem nie lovato?
Ostatnio regulowałem swoją i po pierwsze musiałem skorzystać z komputerka i interfejsu, a po drugie przykręcić trochę śrubę na parowniku (ta mała mosiężna), bo po wymianie filtra powietrza skład mieszanki się nieco zmienił i instalka zgłupiała ze względu ustawienia stałych nastaw silnika krokowego LPG (attuatora). Najgorsze jest to, że soft mam w języku pepiczków i nie bardzo mogę się połapać w parametrach, więc ustawiam metodą prób i błędów. A może, ktoś z kolegów może się pochwalić znajomością języka naszych południowych sąsiadów i pomógłby mi to przetłumaczyć?
Jakby co to poproszę na priv
  
 
nie wiem czy to ma coś do rzeczy że pompa paliwa choć ją słychać przy przekręcaniu kluczyka nie podaje paliwa w odpowiednim ciśnieniu i nie można jeździć na benie, to chyba nie stanowi w tej kwestii
  
 
Cytat:
2004-09-07 09:49:54, Danek pisze:
Takie dodatkowe pytanko. Instalka z kompem? Jeśli tak to czy czasem nie lovato?



jak pisałem wcześniej instalka z kompem ale BRC

jakby zawór do mixera był za słabo odkręcony to czy poldi by smigał przy np 4000 z pedałem w podłodze, bo mi śmiga


[ wiadomość edytowana przez: Maciek_1600_SLE dnia 2004-09-07 09:54:29 ]
  
 
No dobra to czy w takim razie na wężu do miksera jest tylko śruba czy jeszcze silnik krokowy? Jeśli jest silnik to trzeba podpiąć PC-ta i podregulować centralkę. Na moje oko to po depnęciu w pedał silnik dostaje za dużo LPG i dlatego muli, a dawką gazu steruje właśnie centralka i silnik krokowy.
  
 
Cytat:
2004-09-07 09:57:33, Danek pisze:
No dobra to czy w takim razie na wężu do miksera jest tylko śruba czy jeszcze silnik krokowy? Jeśli jest silnik to trzeba podpiąć PC-ta i podregulować centralkę. Na moje oko to po depnęciu w pedał silnik dostaje za dużo LPG i dlatego muli, a dawką gazu steruje właśnie centralka i silnik krokowy.



na samym wężu to jest tylko zawór, a na parowniku to jest dwa takie granatowe cosik do czego podchodzą dwie pary kabli.
Na moje oko to on też chyba dostaje za dużo gazu, bo jakby miał za mało to przy pełnej prędkości by mu brakowało pary. może się mylę
  
 
To granatowe to elektrozawór gazu, a jak masz tylko śrubę to niestety nie pomogę bo jak pisał ktoś z poprzedników regulacja na analizatorze w pełnym zakresie obrotów.
I znowu gazownicy naciągnęli klienta. Wzięli jak za aparaturę II gen, a koszty silniczka krokowego w kieszeni (tak na oko 200 PLN). Albo wzięli taniej, ale teraz to użytkownik ma zgryz.
  
 
edytujcie ten tytuł,bo nie mogę patrzeć na muła przez "ó"
  
 
Cytat:
2004-09-07 13:02:48, daniel pisze:
edytujcie ten tytuł,bo nie mogę patrzeć na muła przez "ó"

to trzeba czekac na moderatora