No i stało się

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czarę goryczy przepełnił jeden kamień.
Kamień ów uderzył w przedniąszybę podczas jazdy do Szczyrku. Uderzenie przy prędkości około 140 km/h wywołało "lekkie" pęknięcie, które po dojechaniu do Warszawy objęło swym zasięgiem połowę szyby.
Postanowiłem więc naprawić wszystkie zgromadzone dotychczas szkody:
1. Zamki w drzwiach
2. wgniecony bok
3. ów szybę

Byłem dzisiaj w PiZetjU i przez godzinę rejestrowałem szkody. Niestety zamki i wgniecenie może nie zostać uznane bo się przedawniło - podobno na zgłoszenie z AC jest 7 dni. Ale zobaczymy co PZU zaproponuje.
Poniżej zdjęcia.
Już się zastanawiam co zrobię za kaskę z polisy - na pewno wymienię szybę ; ale przyciemnię też szybki i założę szyberdach.
Czy możecie mi polecić zakład w Wawie, który robi takie zabiegi kompleksowo?

Ni ma zdjęć .

Cytat:
sahel napisał:
[...] podobno na zgłoszenie z AC jest 7 dni.

Nie znam się, ale to trochę dziwne. Rozumiałbym przy OC, ale w tym przypadku?
Zawsze możesz powiedzieć, że stało się to wczoraj.

nie prawda martinezz..przy AC tez jest termin zglaszania szkody..natomias istotnie powstaje pytanie co jesli powiem ze to wczoraj ktos mi pod domem zrobil nie wiem kto?? sam bym cos sobie z AC naprawil..zobaczymy jak pojdzie sahelowi

Cytat:
qbaj napisał:
nie prawda Martinezzz..przy AC tez jest termin zglaszania szkody..

Nie byłem pewien, teraz mnie uświadomiłeś.

Kiedyś moje (tzn. mojego espero) zameczki też tak wyglądały . Grrr

Spox sahel. Mówisz, że wstałeś rano i zobaczyłeś co wandale w nocy zrobili z Twoim samochodem. PZU posponsoruje, a w zamian podniesie Ci składkę.

tylko musisz byc przygotowany ze policza ci to jako 2 szkody
zamki i porysowania jako jedna a szyba jako druga co bardzo znaczaco podniesie ci skladke
wiec trzeba sie zastanowic
skontaktuj sie ze swoim agentem niech wyliczy ci skaladke na nastepny rok z uwzglednieniem jednej i dwoch szkod i wtedy sie zastanow

Albo niech jeszcze coś rozwali.