| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dyferencjal SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada Poznan | 2004-04-08 23:41:38 dzieki wielkie teraz bede wiedziec co i jak |
pawel_krakow | 2004-04-08 23:47:30 Myslałem ,że masz fotki na dysku - to wtedy się nie da wsadzic - ale jesli już są na jakiejś stronie - wtedy nie ma problema Paweł |
kornat SYMPATYCZNY GOŚĆ BMW e-39 530d Wrocław | 2004-04-08 23:49:34 Tarcze wygladaja niezle wstepnie bylbym zainteresowany czekam tylko na konkretna kwote i bede myslal dalej dzieki za info dyferencjal |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-04-08 23:58:47 hmn
Dla mnie to żadna rewelacja już prawie klocki starłem na czymś takim całe czyli jakieś 10 tyś km przejechałem a zrobiłem sobie to sam i nie na prosto tylko z lekkim łukiem ( te nacięcia) i jestem zadowolony bo hamują lepiej i przy okazji klocki nie piszczą a cena cóż nowe tarcze ok 35 zł szt do tego szlifierka kątowa(popularnie fleks) miarka do odmierzenia odległości i wszystko |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2004-04-09 00:03:08 Można wiedzieć na czym polega tajemnica nacinanych tarcz? Jaka zasada im przyświeca?
|
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-04-09 00:13:17 to ma chyba poprawiac chlodzenie, czyli zmniejszac fading.
ale tu chyba lepsze tarcze wentylowane... wieksza powierzchnia odprowadzania ciepla.... chyba... jam nie fizyk.... |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-04-09 00:15:03 nie sądzę żebyś wyczół różnicę w frezowanych i nacinanych tak jak ja to zrobiłem a co do klocków to dokładnie na tyle samo starczały mi z orginalnymi tarczami więc zużycie się nie zmieniło ale jak chcesz wydawać niepotrzebnie kasę tylko żeby mieć świadomość że masz to zrobione na frezarce i może podzielnicy to proszę bardzo twoja wola.
Leszek chodzi o to żeby przez te nacięcia było doprowadzane powietrze do chłodzenia tarczy podczas hamowania co polepsza skuteczność i co za tym idzie ciężej jest spalić tarcze czyli dłużej wytrzymują i się nie wichrują |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2004-04-09 00:22:48 Dzieki wielkie za łopatologiczne wyjaśnienie. Ale faktycznie myślałem, ze za lepsze chlodzenie tarcz przy hanowaniu odpowiedzialne sa wentylowane tacze a nie nacinane. |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-04-09 00:24:08 nie narzekam na hamulce w mojej choć nie są idealne a płym mam wlany "Extim 5" czy coś w tym stylu posiada wyższą temperature wrzenia 300' |
pawel_krakow | 2004-04-09 00:28:39 Czemu łoppatologiczne???po prostu - pytasz wić odpowiadam jak moge najlepiej- czyli najporściej A wracając do płynów dobry - czyżby to była juz klasa DOT 5??? |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2004-04-09 00:32:25 Nie, nie - Pawel - źle sie wyraziłem. Poprostu podziękowałem za to ze posiwcilisci mi czas na wylumaczenie po co w ogole robi sie nacinane tarcze. ot co |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-04-09 00:39:57 5 owszem ale raczej nie DOT tylko TOP poprzednio jeździłem na TOP 4 a teraz na tym Extrimie 5 i jest super miałem obawy czy rosyjskie gumki na tłoczkach wytrzymają ale nawet przeżyły także jest nieźle |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2004-04-09 10:36:38 Syvo,
miałem to samo pulsowanie pedału hamulca stało sie to po tym,jak zablokowało mi się tylne koło.naprawiłem i zaczeło pulsowac jeździłem tak,az teraz jak postawiłem auto na remont pozimowy,gdzie zostały wymienione cylinderki z tyłu,szczęki itd,z przodu przewody hamulcowe,płyn na DOT4. pulsowanie ustało,w sumie niewiadomo co konkretnie było tego przyczyną. |