MotoNews.pl
  

Pompa hamulcowa a zakleszczanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam drobne pytanko: czy powodem zakleszczania hamulców (przednich) może być wyjechana na maxa, kiepska, stara pompa hamulcowa? Bo czyściłem wszystko, są nowe klocki, tłoczki były czyszczone - 2 tygodnie temu i teraz naciskam i jeb dup znowu trzyma lewy hamulec
  
 
Masz lukacy???
  
 
Ale czysciles je i zakladales nowe gumki? Ja mialem ten sam problem ale rozwiazalem go montujac przednie heble od lady. I teraz jest lepiej ale chyba tylko mam zapowietrzone hamulce.
  
 
Nowe, gumki i zajebiste czyszczenie, polerowałem papierkiem drobnym nawet ten shit!!! To stare heble, lukasy nie są takie problematyczne
  
 
A plyn wymieniales caly?? Bo po 2 latach tak sie powinno robic. Zbiera sie w nim woda i w niskich temp poprostu przymarzaja. Albo kable gdzies ci bable robia i nie ma prawidlowego cisnienia w ukladzie. tu trzeba pokolei wszystko sprawdzac. Niestety...
  
 
wracając do sedna sprawy skoro blokują sie oba przednie to taka opcja z pompą wydaje mi sie całkiem prawdopodobna
  
 
Płyn jest nowy na bierząco bo się ulatnia
  
 
ale mu blokuje sie jeden
  
 
chyba 3a to olać ciepłym siurem... jak jest ciepło na dworze to sie nic nie dzieje...
  
 
Cytat:
2004-03-27 12:19:52, michasmaniak pisze:
chyba 3a to olać ciepłym siurem... jak jest ciepło na dworze to sie nic nie dzieje...

No to zeby Cie pocieszyc to miale dokladnie to samo. Przedni lewy w zimie sie tak blokowal ze mozna bylo w kolko jezdzic nie krecac kiera. Ale nauczylem sie jezdzic bez hamulcow i hamowac silnikiem
  
 
Cytat:
Ale nauczylem sie jezdzic bez hamulcow i hamowac silnikiem

też tak sie staram robić ale zawsze jakieś czerwone złapie albo jakiś kutaśnik wyjedzie... czasem wpadnie w chłodnice jakiś golf portem 3a śrubokrętem wydłubywać
  
 
Cytat:
2004-03-27 20:36:30, michasmaniak pisze:
Cytat:
Ale nauczylem sie jezdzic bez hamulcow i hamowac silnikiem

też tak sie staram robić ale zawsze jakieś czerwone złapie albo jakiś kutaśnik wyjedzie... czasem wpadnie w chłodnice jakiś golf portem 3a śrubokrętem wydłubywać

Ale powaznie teraz Trzyma odrazu jak ruszasz czy dopiero po nacisnieciu hamulca? I czy tylko przy mocnym nacisnieciu. Bo u mnie np nie zakleszczal sie przy lekkim hamowaniu.
  
 
Ali-En a nie prościej było hamować ręcznym?? ja bym obstawiał pompe - tym bardziej że mówisz że jest wyświechtana jak lacie Mojrzesza
  
 
Cytat:
2004-03-28 00:03:04, sc00by pisze:
Ali-En a nie prościej było hamować ręcznym?? ja bym obstawiał pompe - tym bardziej że mówisz że jest wyświechtana jak lacie Mojrzesza

scooby wpierw trzeba go miec
  
 
Cytat:
2004-03-28 00:03:04, sc00by pisze:
Ali-En a nie prościej było hamować ręcznym?? ja bym obstawiał pompe - tym bardziej że mówisz że jest wyświechtana jak lacie Mojrzesza

Jak sie zakleszczaly wszystkie to tym gorzej hamowac recznym bo on to sie najlatwiej zakleszcza
  
 
może sie nieznam ale jak pompa jest "wyświechtana" to chyba by ciśnienia nie dawała(hamulec byłby słaby) a jeśli by się zatarła towszystkie koła by zablokowało.
powiedz smarowałeś tłoczki pastą??
gumki nowe ,pasta , i hamulce powinny być git i wycieków płynu niepowinno być.
jak by co to mam cały zdemontowany komplet hamulców z tarczami(prawie nówki) i całym tym syfem.