| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2004-03-25 23:28:10 Jestem ciekaw waszych opini w jakich okolicznościach doszł do tego i jakie są wasze opinie zobaczcie to !!! wrrrrryyyyy http://www.b0rd.net/viewtopic.php?p=165979
panoni |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-03-25 23:59:22 dooookladnie. Pewnie to "bezwypadkowe" dzielo polskich blacharzy choc po stroju policjanta wnosze, ze to nie u nas... chyba Niemcy ale pewien nie jestem. ale pewnie autko bylo cos cudowane, bo nie podejrzewam, by sie rozerwalo. Moglo sie owinac, ale nie pekac.... ze silnik wyfrunal to jeszcze rozumiem, ae buda poszla jakby z tektury byla. a predkosc musiala byc zdrowa - zobaczcie na uszkodzenia tylnej czesci - zderzak wskazuje, ze prekosc juz oderwanego tylu byla spora jak trafil na drzewko. Niby licznik stanal kolo setki...obrotomierz tez nisko.... chyba wskazowki ustawily sie po uderzeniu losowo... bo przy 90 nie byloby takiej sieczki... Obstawiam min. 140-160 tu jest wiecej fotek, ale dostep platny |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2004-03-26 00:13:56 To chyba rzeczywiście był "szczepan" made in Poland Ale naprawde prędkość musiała byc ogromna. Szkoda ludzi,ale najprawdopodobniej ktoś przesadził z prędkością... Zdrowy rozsądek za kierownicą jest najważniejszy! |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2004-03-26 00:19:55 A tak na marginesie AUDI to bezpieczny samochód, bardzo. Naprawdę... |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2004-03-26 00:23:14 Zanim uderzył jechał wg mnie pewnie ponad 180 na godzinę...
Chyba nawet nie zdążyli pomyśleć , że giną...Czy był spawany czy nie to żaden człowiek nie jest w stanie znieść takiego hamowania na drzewie. Demon prędkości zwyciężył po raz kolejny. |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2004-03-26 00:25:25 Ale fakt, faktem,ze chyba nawet przy takiej predkosci nie powinien sie rozpasc na pół (choć z drugiej strony wszystko jest możliwe...) |
misiekns ŁADZIARZ Lada Samara / PF 126p Nowy Sącz | 2004-03-26 00:35:21 Powinien czy nie powinien sie rozpasc jedno jest pewne - jechal za szybko, bo przy dozwolonej predkosci takie cos z takim autem by sie na pewno nie stalo. Ludzka glupota po prostu, a na ludzka glupote zadnej konstrukcji nie ma. Ot cala prawda. |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2004-03-26 00:42:57
Głupota czy chwila nierozwagi...Nie nam sądzić... Na pewno żadna konstrukcja przy takim uderzeniu bocznym z prędkością nawet 120km/h w drzewo nie może dać szansy na przeżycie nikomu z jadących. Możliwe , że łada by się nie rozpadła tak dramatycznie na kawałki, bo spinałby ją wał napędowy... |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-03-26 12:32:35 Etam Grzegorz... wal peklby jak zapalka np. na przegubie...
jakby buda poszla to i wal nie pomoze. mysle, ze lada preczej by sie zlamala, a to z racji oslabienia konstrukcji przez rdze. Ale prawie nowe audi??? Jakby to bylo 25-letnie cygaro to bym sie nie zdziwil.... Po necie chodzi podobna fotka escorta.. i on sie nie zlamal, a w zyciu nie uznalbym go za bezpieczniejszego od a3. Co nie zm ienia faktu, ze przy takich predkosciach i tak kazdy konczy w worku. |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2004-03-26 21:45:23 Moim skromnym zdaniem prędkość napewno a jeśli chodzi o to że autko nowe to nieznaczy że lepsze przy takich uderzeniach starsze konstrukcje moim zdaniem przedewszystkim mają mocniejsze blachy i bardziej masywne zwłaszcza przy takich bocznych uderzeniach Co prawda niewówie że n.p. w ładzie ktoś by przeżył ale przypuszczam że konstrukcja by się aż tak mierozleciała nasze ładne mają inny rodzaj strefy zgniotu . (na marginesie noga z gazu) lepiej się spuźnić iż nie dojechać wcale panoni |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-03-26 21:49:53 no zgoda Panoni, ale wez po uwage, ze przecietna 10letnia lada jest powazniej zgnita niz 10-letnie audi. A ze to audi ma juz za soba ze 3 kraksy - to juz inna sprawa.... |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2004-03-26 22:23:09 Ciężkom mi powiedzieć czy bylo spawane czy nie ale będe sie tzrymał swojej opini jeśli chodzi o strefy zgniotu i konstrukcje i obecną linie technologiczną , przykładowo łada ma blache 1,5 mm Audi 0,7mm nie wspomne o tym że jas to przeważnie stal z dodatkim materjałów lekkich i całości jest lrzejsz łatwiej się gniecie (pochłania uderzenie) a starsze autka sa jak (czołg ) sztywne Nożna by tak poruwnywać jeszcze długo za iprzeciw ale wiek dobrze zadbanego autka nie traci aż tak bardzo uwież mi ,moją 2105 skasowałem ale niechcial bym zobaczyć n.p. tej Audi-cy niesądze by lepiej wyglądała a wręcz odwrotnie. panoni |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2004-03-26 22:55:12 Auto musi być sztywne,ale zarazem pochłaniać energię zderzenia.Auta nie są konstruwane tak,zby wyszło z wypadku jak najlepiej,ale żeby wyszedł z niego jak najlepiej człowiek,i pod tym względem cięzko jest porównywać konstrukcje sprzed 20 lat i jakąś nową.
Widziałem zdjęcia z wypadku peugeota 406.miał skasowany cały przód,ale silnik ani nic do kabiny pasazerskiej sie nie przemiesciło,odpaliły poduchy,nic nikomu sie nie stało,tak została pochłonięta energia uderzenia. |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2004-03-27 00:04:19 Każdy z nas na rację bo temat jes rzeka zależy o jakim uderzeniu mowa można by troche podyskutować ale jakiś konkrretny przykład . W koncu ktoś mądrzejszy od nas _bez obrazy kontroluje prces produkcji i im musimy zaufać . Dobrze że nasi politycy tym się nie zajmują panoni |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-03-27 00:34:27 Witam
no właśnie, Andrzej mnie uprzedził, nie mam auta które przezyje wielką predkośc i stała przeszkodę, należy pamietać że przy zderzeniach dwóch aut, czesc energi uderzenia przekłada się na energigię kinetyczną i auta leca sobie gdzieć , nieraz dleko, ale przy uderzeniu w beton , czy drzewo niestey całą energię pochłania auto crashtesty odbywały się kiedys prezy 50 km/h i udzerzniu w blok betonu bodaj 70% powierzchni przodu, nowe testy to 64 km/h, i uderzenie bodaj 40%? i tym testom poddano min. Ładę 2107, wyszłą i tak nieźle jak na zaostrzone kryteria i wiekową konstrukcje... |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2004-03-27 00:41:26
I to właśnie lubię w Ładnej. Opieram się i czuję,że to blacha, a nie jakaś delikatna blaszka, która wgina się pod byle naciskiem! |
Qba_Szklarska SYMPATYCZNY GOŚĆ VW Golf Mk3 1.6B/For ... Szklarska Poręba | 2004-03-27 01:23:36 ...ja tam wole skasowac auto niz siebie.... łada nie jest bezpieczna i tyle.... auto niech sie pogniecie ze wszystkich mozliwych stron ale niech w srodku bedzie cale.... o to chodzi wspolczesnym konstruktorom.... to nie ma byc czolg bo przy 50km/h wjedziesz w drzewo auto sie nie zgniecie a cala energia skumuluje sie na czlowieku i mu łeb urwie.... a tak ogolnie to to łab na karku koledzy |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2004-03-27 01:39:53 Qba: Przeciez to logiczne,ze lepiej skasować samochód, a wyjść z wypadku bez szwanku. To,że Łada nie jest bezpieczna wynika z tego,że ten samochód został skonstruowany dawno, dawno temu.
Ale przy stłuczkach jest niezniszczalny!! |