Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() IrekPapaj ESPERO 2.0 CD Ruda Śląska | 2004-04-02 12:55:08 Jak nie to nie, droga wolna, nikt na siłę nikogo nie trzyma. SUPER FACHOWCY SĄ W SERWISACH.Tam fachowych porad do bulu !!! PA PA !! ![]() ![]() |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-04-02 12:59:50 Droga wolna. Decyzja nalezy do Ciebie.
Informacje na forum są darmowe, więc zbytnie narzekanie to przesada ![]() Pozdro. |
![]() rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2004-04-02 17:47:54
Tego nie trzeba pisac, po prostu jak nie pasuje to się rezygnuje. |
![]() malyzk daewoo espero 1.8 cd ... celestynow | 2004-04-02 20:30:51 zgadzam się z poprzednikami.
każdy pomaga na ile jet to mu dane (wiedzą) Ja znalazłem kilka razy odpowiedź na problem i nie koniecznie zaczynając wątek (jest jeszcze wyszukiwarka). Nie jestem długo w klubie ale od kąd jestem też nie zauważyłem żeby ktoś tak określił to forum. Druga sprawa (mogę się mylić) ale sam chyba nie grzeszysz ilością porad technicznych więc powinneś rozumieć że potrzebujących pomocy jest dużo a takich co UMIEJĄ jej udzielić niewielu. Nie bywam często na zlotach ale ostatni na sadybie przeszedł wszelkie moje oczekiwania i nawet tylko z jego powodu mogę jedynie zganić taką wypowiedź. Co do odejścia to żeczywiście nikt tu nikogo siłą nie trzyma. pozdrawiam |
![]() malyzk daewoo espero 1.8 cd ... celestynow | 2004-04-02 22:06:43 jak więc widzisz należysz do tych co umieją pomóc i trudno oczekiwąć pomocy od oczekujących pomocy.
Nie ma się co denerwować. Zostań na forum i przekazuj to czego nauczyłeś się w kanale. Pełna powaga - ja chętnie poczytam Ps . Mogłem się mylić, pomyliłem się, chylę czoło. |
![]() SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2004-04-03 00:21:23
Nie to, żebym chciał się kłócić, ale może faktycznie nie powinieneś zabierać głosu w kwestii oświetlenia ![]() Problemem słabego oświetlenia drogi w Espero nie jest wcale złe napięcie na bezpiecznikach, ale niespójność między typem odbłyśnika a zatosowaniem jako źródła światła żarówek typu H1. Nie będę się rozwodził nt. zakresu optyki samego odbłyśnika, ale w przypadku zmiany żarówek (w przypadku oświetlenia xenonowego - żarników) i odpowiednim "dopracowaniu" samego odbłyśnika, w tym korekty ogniskowej można naprawdę poprawić jakość oświetlenia drogi. Napięcie na bezpiecznikach ma tu więc niewiele wspólnego. Jeszcze raz podkreślam fakt, że nie napisałem tego jako "złośliwość" i nie mam zamiaru wywoływać tu nieprzyjemnej atmosfery. PEACE ![]() Pozdrawiam Serdecznie - Speed R ![]() |
Krzysztof_L Warszawa | 2004-04-03 07:36:32 Jaco - sympatyczny z Ciebie facet, to nic osobistego jeżeli chodzi o forum, po prostu nie odpowiada mi jego obecna jego forma.
I jeszcze jedno - bez względu na to co mówią inni, dla własnej wygody (i bezpieczeństwa) sprawdź napięcie na żarówkach reflektorów przednich i jeżeli jest dużo niższe niż pozostała część instalacji (2 volty) przy pracującym silniku, to doprowadź do takiego stany aby na żarówkach też było takie, jak w innych miejscach instalacji czyli ok. 14,4 V. Pozdrawiam, hey. |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-04-03 07:50:32
Dzięki, sprawdzę. pozdrawiam. |
piotr-ek | 2004-04-03 08:42:25 Piszesz krzysztof, że nie odpowiada Ci taka forma klubu/forum. Może zaproponuj coś od siebie? |
DeDorsz Espero Kraków | 2004-04-03 09:50:27
ja mam słabe światła...ale być może przyczyna również leży w tym braku ok. 2,5 V (nie wiem,nie sprawdzałem,a poza sprawdzeniu napięcia na bezpieczniku, można na samej żarówce, ale nie o tym...), ALE SKĄD WZIĄĆ TE DODATKOWE 2,5V?? jakieś pomysły??ale konkretnie pozdrawiam |
piotr-ek | 2004-04-03 10:10:02 Poszukaj jakieś baterii a najlepiej akumulatorka NiCd w sklepie ![]() ![]() ![]() |
DeDorsz Espero Kraków | 2004-04-03 11:20:34 dobre, dobre hehehe, ale bedzie kłopot z dopasowaniem tych 2,5 V hehehe |
Krzysztof_L Warszawa | 2004-04-04 10:05:16 To nie jest ,,brak tych voltów'' (problem z właściwym rozumieniem tekstu, hehehehe) tylko spadek napięcia przy obciążeniu w wyniku złych połaczeń na stykach złaczek, zużytego przekaźnika (wypalonego) itd., włączonymi żarówkami. Nie będę tu robić wykładu o wzroście rezystancji utleninych lub wypalonych styków i zaśniedziałych połączeń(a co za tym idzie spadek przepływającego prądu), bo to nie ma sensu. Jedno jest pewne - napięcie zasilające odbiorniki powinno być w każdym punkcie instalacji takie samo jak wychodzące z alternatora, w przypadku Espero ok. 14,4V. Tyle i kończę temat.
Pozdrawiam |