Rozrzad 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymieniono mi w wasztacie w sobotę rozrząd: mianowicie pasek napinacz i pompe wodna i co sie okazalo
-spod pokrywy paska wydobywa sie dzwiek jak by cos? o cos? ocieralo slyszalne jest to na wolnych obrotach potem ustaje albo zagalusza silnik na wyzszych obrotach

-wraz z tymi odglosami ocierania co pewien czas (cyklicznie) slychac jakies stukanie ale nie z glowicy czegho bym sie spodziewal ale wlasnie tak jakby w obudowie paska rozrzadu
oczywiscie pojade dzis do warsztatu z reklamacja ale chcialbym sie zabezpieczyc jakas wiedza zeby mi nie nagadali PANIE TEN TYP TAK MA!!! auto przebieg ma 180kkm
pozdr
  
 
napewno obciera ci pasek o obudowę(tajk nie powinno być) a stuki to nie wiem stawiam na pompę
  
 
Ważne pytanko?...części dostarczał warsztat czy też przywiozłeś "swoje"??....jeśli nr 1. to OKi!....gorzej jak opcja 2

A co do ogólnej oceny...źle coś poskładali albo...bybrata jest rolka albo coś nie tak z pompą....albo wszystko razem

Tak czy inaczej jest ŹLE
  
 
Jak wymieniałem rozrząd po raz pierwszy w espero tez takie cos miałem... zle mi załozyli obudowe rozrządu i tarła o koło pasowe. Nie mogą Ci powiedziec "te typy tak mają" nawet w starych polonezach fiatach nic nie ocierało!
  
 
Witam

Pytam z ciekawości ile zapłaciłeś za wszystko?? Powoli też sie przymierzam do wymiany kompletnego rozrządu.
  
 
a wiec tak czesci byly moje: pasek gates 53zl; napinacz skf 98zl; pompa bugati czy cos takiego 75zl wymiana 120zl
bylem wczoraj w warsztacie ale niestety nie bylo tego majstra bo mial 1 zmiane ale... z jego kolegą doszlismy do wniosku ze byc moze za slabo naciagna wstepnie pompą wody pasek rozrzadu, pasek sie wyciagnal troche i napinacz stuka o swoj ogranicznik (napinacz ma bardzo mala regulacje podobno w 1.5 ma wieksza) oczywiscie zaproszono mnie w godz rannych na poprawe ale auto mi jest potrzebne w sumie od 5 do 17 tak wiec chyba zaczekam do przyszlego tygodnia jak bedzie 2 zmiana tylko czy nie bedzie to miało przykrych konsekwencji dla mojego silnika?
  
 
Osobiście na twoim miejscu bym nie czekał.Jeżeli pasek został słabo naciągnięty,to wpadając w wibracje może najzwyczajniej przeskoczyć o ząb i wtedy będą posty typu-zgasł mi i nie mogę odpalić
A po drugie-już poważnie-pasek ocierając się o cokolwiek po prostu niszczy się.W sumie to jest guma ze sznurkami .
W skrajnym przypadku możesz nie dojeździć do następnej wymiany bo pęknie ci po przebiegu np.50 kkm.

PS:Gdzie kupiłeś taki tani napinacz?
  
 
Najpierw odpal auto bez pasków kilnowych. U mnie okazało się, że pasek od klimy wydawał dziwne dźwięki.
  
 
Mam dzisiejszy,własny przypadek rozrządu w swoim 1.8.
Pojechałem na wymianę popychaczy zaworowych bo klepały.Paru szpeniów słuchało łącznie ze mną .No popychacze.
Okazało się,że to nie popychacze,tylko napinacz paska rozrządu. No to od razu wymieniłem rozrząd i jak ręką odjął.
Przypadek podobny jak u ciebie-tylko,że u mnie stukało przed wymianą