MotoNews.pl
  

Przepływomierz, krokowiec czy co ?? Proszę pomóżcie...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem ze temat był wałkowany klika razy ale ja mam troszkę inaczej... Autko było w porządku.. postało ze 4 dni ( w garażu) i potem się zaczęło..Jadąc na 1 biegu wszystko jest ok, po przerzuceniu na 2 w zakresie 1800- 2200 obr nie reaguje i zatyka go po czym szarpnie i idzie dalej , to samo na wyższych biegach i takie samo szarpnięcie po odjęciu gazu.. BOJE SIE czy nie strzeli rozrząd od takiego szarpania!! acha wyjąłem akumulator na jedną noc i na drugi dzień jak założyłem jak ręką odjął.. przejechałem jakies 5 km- zostawiłem auto na 1 h i potem znowu to samo.. Co to może być i czy z tym rozrządem cos sie może stac?? orientujecie się w cenach przepływomierzy do essiego np. Boscha?? Motocrafta kosztuje aż 489 zł ;/ wymienione swiece , przewody WN (Motocrafta), filtry ( paliwa też). Kiedys miałem podobny problem ale ustąpił po wymianie filtra paliwa 0 tylko ze to było niecałe 1200 km wstecz wiec chyba to nie filtr..
  
 
widzę że wszyscy chetni do pomocy ... szkoda

Musiałem wydac 50 zł na diagnoze na kompie i wyszło ze szwank daje pompa paliwa, sprzęgło klimatyzacji i przestawiony wałek rozrządu ale na to ostatnie nic nie wskazuje z objawów..
  
 
ja wczoraj wyczyszciłem przepływomierz i kultura pracy silnika poprawila sie nawet na ucho. koni to raczej nie zyskal ale pogubilem dziury w przyspieszaniu. moze troszke lepiej sie zbiera.