[126]Silnik 600cm warto sie bawic ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie warto cos robic z 600 zeby podwyzszyc jej moc czy lepiej si enie bawic z 600 ???
aa jak znacie jakies linki lub cos gdzie jest opisane cos na temat przerobionej 600 z góry dzieki
  
 
chyba nikt nic nie robił z 600
  
 
bo wszyscy przerabiają 650ccm

wszystkie przeróbki są analogiczne - jedynie musisz mieć na uwadze inną średnicę cylindra/tłoka
  
 
Bawić sie i się nie zastanawiać!!!. Jeśli nawet jest to 600ccm z tych co miało iść do Włoch to tym bardziej. W głowicy zmień zaworki dolotowe na zawory z 650ccm i sam zobaczysz jaka różnica kolosalna. Jedno co musisz wiedzieć to jak będziesz się bawił z tłokami i cylindrami i pierścieniami jak mówi mój przedmówca jakie są wymiary. Pozdrawiam
  
 
moim zdaniem jezeli masz mozliwosc zdobycia silnika 650 to buduj na 650 po co marnowac te 50 ccm zawsze 650 z tymi samymi modyfikacjami jak 600 bedzie lepiej chodzic wymniana gniazd i zaworow bewnie kosztuje tyle co rozwiercenie bloku i nowe tloki na 662 ccm a chcialem was o cos zapytac wczoraj rozmiawialem z zawodnikiem startujacym w RC i powiedial mi ze wszyscy jezdza z glowicami STD a nie E powiedzial rownierz z e glowica STD ma o wiele korzystniejszy ksztalt komort sopalania to mnie zaszokowalo dodam tylko ze glowica -8mm hehehehe niezle co !!!!!!!!!!! Daymon czekamna odp .heheheh
  
 
jak masz już ten silnik to se go podłub... nabierz doświadczenia... potem mozesz go zostawić jako zapas... jak wyrwiesz coś wiekszego... chyba ze dopiero chcesz coś kupić... to bierz 650... numer wybity na silniku obok gaxnika po lewej stronie...
  
 
Polecam Silnik 600,moja 650 juz nie nadajsie do uzytku wiec wracam do korzeni czyli 600.Silnik trwalszy i lepiej wywazony a 1 koni na pojemnosci to nic.
  
 
Cytat:
wczoraj rozmiawialem z zawodnikiem startujacym w RC i powiedial mi ze wszyscy jezdza z glowicami STD a nie E powiedzial rownierz z e glowica STD ma o wiele korzystniejszy ksztalt komort sopalania to mnie zaszokowalo



Co do głowicy STD to mój ojciec kiedyś sie zajmowął ze znajomym który jeździł maluszkiem w wyścigach silnikami i tez jak ja robiłem swojego maluszka mówił ze lepsza jest Std głowica i wszyscy w czasa 80/90'kiedy wyszły ekonomiki robili dalej maluszki na standardzie ponieważ lepszy jest
  
 
jak jest lepszy ST to dlaczego??
  
 
Cytat:
2004-04-20 21:56:25, Bukson pisze:
jak jest lepszy ST to dlaczego??



wydaje mi się że kształt komory spalania - w nowym typie "E" jest ten próg - który raczej nie jest zbyt kożystny - spalanie stukowe, zakłucenia w przepływie mieszanki - nie pamiętam przy ilu mm ten próg znikał
  
 
Ja mam głowicę ST grzebaną przez Tomasza Barańskiego i był naprawdę zadowolony że to właśnie ST.