| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2004-04-22 12:16:30 Nie mam pojęcia jak zabrać się do tej roboty , ale słyszałem ,że szczęki i bębny 100.000km wytrzymują. |
GT Miłośnik FSO Żaba Hindenburg | 2004-04-22 12:46:17 gdyby nie chcial sam zejsc ,to ww prowadnice wkrecasz w ta jedyna wolna dziurke i wtedy bede sam odskakuje |
GT Miłośnik FSO Żaba Hindenburg | 2004-04-22 15:20:12 o jezu ,zaciskac tloczek.Upuscic troche plynu i tez pojdzie luzno,a mordowac sie nie trzeba. |
![]() Radzio75 Polonez caro + Warszawa | 2004-04-22 16:29:53 Dziękuję za porady, a nie wiecie ile kosztuje komplecik szczęk i po ile są bębny i tłoczki? |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-04-22 16:45:45 za szczęki orginały w poniedziałek płaciłem 75 zł, po dzwoń po różnych sklepach, ja w wawie obdzwoniłem kilka i rozbieżnośc była 25 zł, a i tak kupiłem w sklepie w którym zawsze kupuje.
cylinderki kosztowały dwa lata temy ok 38 zł, bebny po tym przebiegu powinny być dobre, Osobiście ci radze, wymien od razu linke ręcznego. koszt 28 zł. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2004-04-23 08:14:09 Mebig, ja właśnie kiedyś dałem specjalistom i potem na diagnostyce okazało się, że tył wogóle nie hamował, więc następnym razem zrobiłem to sam. złożyć to wszystko do kupy nie jest trudno, można np. robić najpierw jedną stronę wzorując się na drugiej (oczywiście po zdjęciu bębna. Jedyny problem to właśnie regulator luzu, czyli ten pręt, regulacja jest o tyle trudna, że gdy bęben ma już ten kołnierz na krawędzi to faktycznie ciężko. Dlatego ten regulator musi być na 100 % sprawny, bo inaczej po założeniu bębna nie dociągnie szczęk na właściwą odległość. Poza tym mam kłopot z ręcznym, nie mam pojęcia czemu nie trzyma mi jedna strona, podobno w lucasie ręczny to żyleta, a umnie ledwo ledwo. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-04-23 09:13:18 regulator teoretycznie powinien sam kasować luz, ale w praltyce nie zawsze mu to wychodzi.
co do rantu,to bierzecie diaksa i jazda. szlicujecie ten rancik do równego z pozostałą płaszczyzną i juz |
ob-Piszczyk delta 1.6 DOHC 1991 ... Opole Lubelskie | 2004-04-25 12:21:26 z tym diaksem można jeszcze inaczej -
przykręcasz bęben "lewą stroną" do półosi żeby było widać ten rant samochód (tył) na kołkach odpalamy silniczek wrzucamy dwójkę puszczamy sprzęgło bęben się kręci i szlifujemy - mamy taką prymitywną obrabiarko-szlifierko-tokarke |