| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
banglalo Tychy | 2004-04-03 16:57:31 Witam
Chcialbym się poradzić użytkowników 125-tek, czy lepsza jest fabryczna skrzynia 4-biegowa fiata czy polonezowska 5-tka z gory dziekuje |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2004-04-03 17:13:09 dla mnie zdecydowanie polonezowska piatka, przedewszystkim przy czworce przy predkosci 80-90km/h masz juz dosc wysokie obroty, halas itp. Przy piecio beigowej szkrzyni 5 bieg jest tak zwanym nadbiegem, czyli jesli chodzi o predkosc max to jest ta sama co na zcwartym biegu za to nizsze obroty, sczegonie przydatne na dluzsze trasy ale i na miescie dasc zcesto wzucam 5
Pozdrawiam |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-04-03 20:27:10 Ja takze zmienilem z 4 na 5-cio biegowa..przez to ze starly sie zeby na 1 biegu i auto wogole nie ruszlo z jedynki..odkad zmienilem na "5" jestem naprawde zadowolony..calkiem inaczej sie biegi wrzuca..bez rzadnego problemu..probowalem nawet zmieniac biegi na tzw "przegazowce" czyli bez sprzegla..i lewarek sam zaskakuje..a przy skrzyni 4 sie tak nie dalo |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-04-03 21:36:03 Nie ma jak prosty pionowy lewarek z 4-biegowej skrzyni |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-04-03 21:42:21 nie zgodze sie z tym ze 5 jest nadbiegiem, jak poldkiem 1,6 doszedlem do pewnej granicy gdy nie chcial sie juz rozpedzac to 5 zalatwila sprawe,
jak sie ma dobry silnik to 5 jest zwyklym biegiem no chyba ze ma sie styranego rupiecia i ledwo sie kreci to wtedy 5 pelni role zbijacza obrotow |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2004-04-03 22:55:02 nie widze sensu montowania jeszcze 4 biegówki, niby jest wytzrymalsza, ale nie wyobrazam sobie jazdy na 4 biegu caly czas... |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2004-04-03 23:04:29 a ja szukam df'a zeby mial albo w podlodze prosty lewarek albo w kierowiny - nie wyobrazam sobie majtać tą wajcha jak dyrygent przed orkiestra - i jeszcze te palipitacje tej skrzyni na wolnych obraotach silnika - no kurwy bym dostal momentalnie . .. pozdrawiam . . |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-04-04 00:07:04 ja jak dostałem swego DF miął 4 lecz szybko zmieniłe na piątke. Ogólnie lepiej sie nią jzdziło nizsze obroty przy 80 lecz zwaliła mi sie jedynka (wyskakiwała przy ruszaniu za kazdym razem) i dwóka tez czasem wylatywała) wiec włożyłem spowrotem 4 i tak sie bujam nia na razie.
Jak juz o skrzyniach mowa nie wiecie może czy moją piątke moge zrobic na czescich 4 bo mam kilka 4 dobrych a piatke zwaloną jak napisałem wyżej i czego to moze byc wina wytartych zebów czy czegos innego?? Z góry dzieki za odpowiedzi Pozdro |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-04-04 00:23:08 4 od 5 rozni sie tylko zawartoscia tylnej czesci skrzyni a kola 1,2,3,4 biegu sa te same wiec spokojnie mozesz naprawic 5, istnieje nawet mozliwosc przebudowy 4 polonezowskiej na 5 ale nikt tego nie robil bo czesci zadrogie ale skoro masz obie skrzynki to mozesz podzialac
najlepiej na poczatek poprzegladaj przekroje tych skrzynek w ksiazce do fiata "Naprawa samochodow Fso 125p" wydanie zawierajace dodatek o wersji ME [ wiadomość edytowana przez: Samael dnia 2004-04-04 00:48:30 ] |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-04-04 00:31:42 Dzieki Samel w przyszłym tygodniu jak znajde czas bede sie bawił w takim razie |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2004-04-04 18:17:37
A ja sie nie zgodze z Toba Pozdrawiam |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-04-04 20:16:37 w sprawie przełożenia 5-go biegu w DF'ie to wg. mnie jest nadbiegiem, zresztą jego przełozenie wynosi 0,803.
jak chcecie mieć pionowy drążek i skrzynie piątke to można z DOHC założyć skrzynke :-p i macie tak jak u mnie drążek pionowy i 5 a jak ktoś potrzebuje skrzynki to polecam swoje ogłoszenie w kupie/sprzedam |
banglalo Tychy | 2004-04-05 15:15:28 oka dzieki wszystkim ktorzy sie wypowiedzieli
jestescie [ wiadomość edytowana przez: banglalo dnia 2004-04-05 15:16:39 ] |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2004-04-06 02:50:22 Dzisiaj wkoncu naprawiłem te piątke za pomocą czwórki. Siedzielismy z kolega od 16 do 2 w nocy bo najpierw rozłozyliśmy czwórke na czesci pierwsze co sie potem okazało ze niepotrzebnie bo wystarczyło by zmienic ten wałek dolny na dłuzszy no ale za głupote sie płaci podwójnie Pozdro |
zeckon PF 125p/Ford Fiesta ... Łódź | 2004-04-07 09:29:40
Popieram !!! |
oleus4 fiat 125p Krotoszyce | 2004-04-07 11:05:50 Ja mamam 5 ale jak dla silnika 1.5 to tylko 4 z lewarkiem pionowym |
Marcin-Tarnow FIAT 125p Tarnow | 2004-04-07 18:09:55
i to jest mysl. Wilk syty i owca cala Nie ma to jak prosty lewar przynajmniej Laska moze poćwiczyć |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-04-07 19:04:41
to byl zwykly poldek 1,6SLE z 89 roku jedyna roznica oprocz pojemnosci od 1,5 bylo to ze mial most 43:11 a nie 41:10 tak wiec w porownaniu z 1,5 porownywalne predkosci osiagal na nizszych obrotach, 160 to sporo, jakby moj tyle wyciagal to bym sie cieszyl, ale tak czy inaczej poldek na 4 szedl mi max 120-130 i wtedy silnik tak ryczal ze to nie bylo przyjemnosci z jazdy, zadawalem mu 5 i rozpedzal sie dalej i cicho bylo, krecic kanta na silniku ohv nie ma co, co innego zapierdalac 160 na niewysilonym silniku dohc, a co innego resztkami mozliwosci na 1,5ohv, w przypadku ohv zero przyjemnosci tylko ryk i dyskomfort, auto powinno byc ciche, wygodne i szybkie... |
kaovietz F&F Sympatyk PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-04-07 20:16:21 Ciche, wygodne i szybkie???????? To czemu jeździsz DF-em? |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-04-07 20:19:45 "auto powinno byc ciche, wygodne i szybkie..."
toż to opis jakiejś dużej amerykanskiej limuzynay a nie fiata125p. fiat powinien dawać radość z jazdy :-p coprawda na silniku 1.5 ledwo 145 osiągnołem a na DOHC 170. wartości licznikowe ale raczej pewne bo na dwa auta równolegle mierzone. a obie skrzynie "5" mają raczej jako nadbieg (w celu zmniejszenia obr.) ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |