MotoNews.pl
  

Duże chęci kupna Toyoty Cariny E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
jestem tu od niedawna i chciałbym się dowiedzieć coś na temat Toyoty Carine E 2.0 z 1997r. gdyż mam zamiar taką nabyć w najbliższym czasie
wiem że jest tu dużo właścicieli takiego modelu więc może mi podpowiedzą na co zwracać głównie uwagę przy zakupie i dalszej eksploatacji
z góry dziękuje za każdą informację
  
 
Jak juz pisalem wczesniej o carinach na forum juz zostalo napisane chyba wszystko wiec wystarczy po-szu-kac.
I polecam strone klubowicza http://www.toyotaclub.hg.pl/index.htm
  
 
Cytat:
2004-03-18 13:14:44, Deeno pisze:
Jak juz pisalem wczesniej o carinach na forum juz zostalo napisane chyba wszystko wiec wystarczy po-szu-kac.
I polecam strone klubowicza http://www.toyotaclub.hg.pl/index.htm


wiem że jest tu dużo informacji o tym modelu, ale strasznie "rozstrzelane" a ja chciałbym taki mały a konkretny zbiór informacji na co w szczególności mam uważać przy zakupie
  
 
Uzyj wyszukiwarki.
  
 
Na ogolnym i na technicznym były watki typu "na co zwrocic szczegolnie uwage przy kupnie samochodu" a na tem,at carineczek to było tego mnóstwo
Wyszukiwarka i znajdzie ci wszystko
  
 
Cytat:
2004-03-18 16:29:18, CarinaGTI pisze:
Wyszukiwarka i znajdzie ci wszystko



Pod warunkiem, że będziesz szukał słów dłuższych niż 3-literowe i dobrze zadasz czas - najlepiej "w przedziale czasowym" wybrać wszystkie.
  
 
Wskakuj do mnie na stronkę:
Poracy przy zakupie
Jak rozszyfrować numer VIN w Toyocie
Toyota Carine E [1992-1998]
Porównanie: Honda Accord, Nissan Primera i Toyota Carina E
Porównanie Forda Mondeo 1.8 16V, Renault Laguny 2.0 i Toyoty Cariny E 1.6 16V
Porównanie: Ford Mondeo 2.0 Ghia i Toyota Avensis 2.0 Sol


I troszkę o Carinie E

Samochody Toyota Carina E sprzedawano w Europie od lipca 1992 do końca 1997 roku. Model ten zastąpił Carinę II dostępną w latach 1988 - 1992.
Pierwsze Cariny E wyprodukowano w lutym 1992 roku, produkcję zapoczątkowano
w Japonii (zakłady w Tsutsumi i Shimoyama) zaś od 1993 roku wersje sedan i liftback wytwarzano w Wielkiej Brytanii - zakłady Toyota United Kingdom w Burnaston (pojazdy)
i w Deeside (silniki)pod koniec 1993 roku gamę modeli wzbogacono o wersje kombi która była produkowana w Japonii w Nagoja.
Literka E w nazwie modelu miała podkreślić europejskie przeznaczenie tego samochodu. Do napędu Cariny E początkowo wykorzystano trzy rodzaje silników dwa benzynowe -
1,6 (85 KW) i 2,0 (96 KW i 116 KW) oraz jeden silnik wysokoprężny niedoładowany
2,0 (54 KW). Benzynowe motorki to 16 V z dwoma wałkami rozrządu w głowicy (DOHC)
z zastosowaniem elektronicznego wielopunktowego układu wtryskowego benzyny Toyota TCCS zintegrowanego z układem zapłonowym. W roku 1994 niektóre elementy układu zastąpiono elementami produkcji europejskiej (Bosch).
Standardowy układ napędowy stanowiła pięciobiegowa skrzynka przekładniowa, zaś jako alternatywę zaoferowano do silników 1,6 automatyczną czterobiegową skrzynkę przekładniową.
W kwietniu 1996 roku zmodernizowano Carinę E. Modyfikacje zewnętrzne objęły drobne zmiany przodu i tyłu nadwozia (zmiana osłony chłodnicy oraz kształt tylnych lamp). Wśród najistotniejszych zmian było zastąpienie niedoładowanego silnika wysokoprężnego na turbodoładowany o mocy 61 KW. Silnik ten miał elektronicznie regulowane ciśnienie doładowania, elektronicznie sterowane podgrzewanie wstępne oraz elektronicznie regulowaną recyrkulację spalin.
Produkcję Cariny E zakończono w listopadzie 1997 roku (od roku 1998 zastąpiona została modelem Avensis).
  
 
Pomimo tego że wyszukiwarka z mniejszymi lub większymi bólami działa, to na dobry początek dla kolegi qlkaprzem od TKP parę, prostych do znalezienia z użyciem wzmiankowanej wyszukiwarki, linek
jedna
druga
trzecia
  
 
Jak widac mozna duzo ciekawego na forum znalesc ale i tak dostalem od kolegi nowego o.p.r. na priv za odsylanie do wyszukiwarki
  
 
Cytat:
2004-03-19 07:58:07, Deeno pisze:
Jak widac mozna duzo ciekawego na forum znalesc ale i tak dostalem od kolegi nowego o.p.r. na priv za odsylanie do wyszukiwarki


bardzo mi przykro że tak to odebrałeś bo ja nie miałem zamiaru Cię o.p.r. tylko chciałem podziękować a tak wogóle dzięki wszystkim za podpowiedzi
  
 
Wybaczone
Witaj w klubie
Carina rulez.
  
 
kupuj fajny sprzecik tylko jzu wiekowy
  
 
eee tam wiekowy ale i tak sie nic nie psuje i o to chodzi
Carina GTI rulezzzzzzzzzzzzz
  
 
no i nic nie wypaliło z kupna Toyoty faciu tak mi ppodbił cenę że załamka
nic to - znalazłem nową i tu mam wielką proooooooooośbe
czy jest ktoś z okolic Nowego Sącza???????
ta Toyota stoi w komisie właśnie tam a ja mam "lekką rączką" licząc 650 km
czy mółby ktoś mi ją sprawdzić bo bez sensu tłuc się tyle kilosów i się zawieść
proszę o kontakt i z góry wielkie dzięki
  
 
no i w końcu udało się
kupiłem Toyote Carine E w Nowym Sączu
i tu chciałbym bardzo podziękować Orionowi który sprawdził mi ten samochód - b.wielkie dzięki
oraz
Perzanowi - to za dobre chęci
a teraz mam dwa pytanka może ktoś mi odpowie ???
1. mam czasami dziwny zgrzyt przy ruszaniu dźwięk jest taki jakby tarł metal o metal i jest tylko na pierwszym biegu gdy ruszam i ti nie zawsze co to może być bo moi rodzimi mechanicy różnie mówią
2. co zrobić z dziurami w plastiku deski rozdzielczej które pozostały po zdjęciu uchwytu zestawu głośnomówiącego, czy jest jakiś sposób żeby je zamaskować ????
Będe wdzięczny za każdą podpowiedź
  
 
Cytat:
2004-04-08 12:33:21, qlkaprzem pisze:
no i w końcu udało się
kupiłem Toyote Carine E w Nowym Sączu
i tu chciałbym bardzo podziękować Orionowi który sprawdził mi ten samochód



Gratulacje!!!!
Na Oriona zawsze można liczyć
Perzan jak może to też pomoże

Cytat:
2. co zrobić z dziurami w plastiku deski rozdzielczej które pozostały po zdjęciu uchwytu zestawu głośnomówiącego, czy jest jakiś sposób żeby je zamaskować ????



Jeśłi nie chcesz montować tam podobnego zestawu, to możesz spróbować zetrzeć nieco podobnego kolorystycznie plastiku pilniczkiem, dodać klej i załatać. Zostaną punktowe ślady, ale nie będzie dziur.

  
 
Cytat:
2004-04-08 12:33:21, qlkaprzem pisze:
no i w końcu udało się
kupiłem Toyote Carine E w Nowym Sączu



Super! Cieszymy się razem z Tobą!
Kolejna Toyota w dobrych rękach i dobre ręce w kolejnej Toyocie.
  
 
Witamy nowego użytkownika Carina E rulezzzzzzzzzzzzzzz
  
 
Pogratulowac. Orion opowiadal mi o tej carince i wychodzi na to ze mniej wiecej taka jak moja.
A co do dziur to najlepiej zalozyc tam ponownie zestaw HF
  
 
Cytat:
2004-04-08 16:22:31, Deeno pisze:
Pogratulowac. Orion opowiadal mi o tej carince i wychodzi na to ze mniej wiecej taka jak moja.
[...]



O ta świnia jedna, nic mi nie wspominała gadzina
A ja już jutro odbieram swoje maleństwo !!!

Cytat:

1. mam czasami dziwny zgrzyt przy ruszaniu dźwięk jest taki jakby tarł metal o metal i jest tylko na pierwszym biegu gdy ruszam i ti nie zawsze co to może być bo moi rodzimi mechanicy różnie mówią




Też mam ten dźwięk już po raz drugi. Za pierwszym razem okazało się, że belka wzdłużna pod silnikiem wyrwała kawałek pasa przedniego i zgrzypiało niemiłosiernie, ale to na wszystkich biegach przy mocniejszym depnięciu i zdjęciu nogi z gazu.
Jakiś czas temu dźwięk powrócił tym razem jakoś bardziej z lewej strony, bliżej kabiny i tylko przy ruszaniu. Zastanawiam się nad lewą lub tylnią poduszką skrzyni.
Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: Perzan dnia 2004-04-08 17:37:29 ]