Gaz do BMW 318 " 95

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kupiłem e36 o mocy 115 KM, silnik z łańcuchem rozrządu.

Myślałem o założeniu II generacji ( Lovato +KME Bingo ).
Kto miał doświadczenia z gazowaniem tego modelu?

Prosze o sugestię odnośnie komponentów instalacji, jak również uzasadnione przeciwwskazania do montowania II generacji.

Istnieje na rynku mozliwość założenia taniej instalacji III generacji(?), za ok 2200-2400??
Z tego co wiem Landi Renzo IGS kosztuje ponad 3000.
  
 
witam ja polecalbym sekwencjie ale na 2 giej generacji tez jezdzi ostatnio robilem taka w ukladzie lovtec + bingo-s i jezdzi dobrze warunek prrzewody oryginal +swiece nowe inaczej przeplywomierze beda podac bejce nie wubaczaja bledow i oszczednosci beda strzelac w dolot a jest on dlugi zbiera sie tam gaz i bum przeplywki niema nawet klapa nie pomoze podstawa to przewody choc oryginal drogi i swiece tez nie tanie oraz dobra i sprawna sonda o regulacji nie wspomne
  
 
Mikser 36 mm bedzie dobry?
Gdzie go zamontować najlepiej(?), wydaje mi sie że jak najbliżej przepustnicy....
  
 
mikser 32-34 montujesz pomiedzy przeplywomierzem a filtrem powietrza mikser najlepiej MARFUS .Rybacki nie pasuje dobrze
  
 
Witam.
Mam 318 silnik M40-pasek mam założone lovatec+Al700
Sprawuje sie dobrze tylko spadek mocy jest dosc znaczny.
Jesli miałbym zakładac jeszcze raz instalke do tego samochodu to tylko sekwencje.
Pozdrawiam.
  
 
Witam!

Moja rada taka -> zaloz sekwencje. BMW wogole nie lubi gazu.. a jezeli juz to zaloz lepszy. Wymiana z II-gen na IV bedzie Cie wiecej kosztowac, a ile te wszystkie zniszczone czesci..

Skrot BMW - Bedziesz Mial Wydatki ma swoje uzasadnienie, juz sie o tym przekonalem.

Pozdrawiam
  
 
Witam.
316 i 318 mocno tracą na mocy na instalacjach2 generacji.
natomiast co ciekawe te od 320 pracuja bardzo dobrze na 2 generacji i dobrze zaprogramowana a szczegolnie na mixerze bloos z BRC sprawuje się rewelacyjnie.
jednagże zawsze polecać będę 4 lub 5 generację LPG.
  
 
A Blos dałby radę?
Jeśli tak to jaki i skąd wziąć, jakie plusy, jakie minusy?
  
 
Witam.
BLOOS chodzi bez elektroniki .mozna nabyc na zamówienie w generalnych hurtowniach BRC. to jest zarazem i mixer i [przepustniaca gazowa. dziala jak gaźnik.
  
 
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, wasze rady skłaniają mnie jednak do wtrysku gazu.

Teraz pozostaje mi wybrać markę instalacji, myślałem o KME Diego, ewentualnie sterownik KME, reduktor i wtryskiwacze ZAVOLI ( taniej no i poczytałem tu ostatnio o problemach reduktorów KME ze stabilnością ciśnienia ).

Rozmawiałem ostatnio z gościem z DT Gas, zachwalał ( bo co miał zrobić ... ) że wtryskiwacze szybsze od Matrixa i podgrzewane cieczą. Na forum piszę się z kolei o problemach z uzyskaniem krótkego czsu wtrysku...

Z kolei AG Centrum proponuje Sirocco ( ster.Diego, wtrys. Matrix. red. Tomasetto ) oraz Sirocco+ ( jakiś włoski sterownik, ponoć ulepszony )

Ceny kształtują sie tak, że najtańszy jest DT GAS, 100 zł droższy Sirocco+, kolejne 50 zł Sirocco oraz kombinacja KME+ Zavoli, kolejne 100 zł KME Diego.

Pytania kieruję do praktyków z branży:
1. którą opcję polecacie?
2. miał ktoś styczność z wtryskiwaczami ZAVOLI?
3. można zmusić instalacje do pracy przy temp reduktora około 15- 20 st.C zamiast 35 st.C ? Może któryś ze sterowników ma to umożliwione ?
4. AG Centrum proponuje elektryczne podgrzewanie Matrixów z termostatem za 50 zł. Warto? Może to umożliwi bezproblemową pracę już od niższej temp reduktora??

Przepraszam za ten nawał pytań, z góry dzięki za odpowiedzi.

[ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2005-12-31 16:22:52 ]
  
 
na temat kazdej instalacji mozna cos powiedziec jeden monter robi taka to oinnej mowi zle i odwrotnie wszystkie beda dzialac o ile montaz i kalibracjia beda fachowe ja robilem na stagu 200i tez chodzi ale regulacjia trwala 4h + jazda montowalem to w niemczech w fiacie dablo bez przebiegu aaa i na reduktorze lovtec co niektorzy na niego nazekaja listwa valtek i jest ok
  
 
Slyszalem ze Scirocco jest kiepskie.. nie lepiej dorzucic kilka PLN i miec Autronic'a albo Landi-Renzo? tymbardziej ze masz tylko 4 cylindry do zagazowania..

pozdrawiam
  
 
Witam
Na Sirocco nie będziesz miał problemów tylko weź parownik KME, ludzie gazują beje i podobno b. dobrze to śmiga. Wtryskiwacze Zavoli zacierają się znam to z autopsji, podobno to wina naszego gazu. Red. KME jest stabilny tylko filtr fazy lotnej musi mieć odp. wydajność. Tu masz link.
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=16849&highlight=kme+diego

[ wiadomość edytowana przez: orfeusz dnia 2006-01-02 12:09:42 ]
  
 
sirocco i diego to ta sama elektronika to samo dotyczy razmus i bingo wazny jest reduktor i listwa
  
 
Moje wnioski:
1. reduktor kme lepszy niż tomasetto tylko uważać na filtr fazy lotnej
2. matrixy lepsze od zavoli ( od znajomego wiem,że ciężko je skalibrować po czyszczeniu )

nikt się nie wypowie o DT GAS?

Jak zmusić Diego do pracy od 15-20 st.C(??),mam do pracy 8 km więc zimą większość trasy mogę jeździć na benzynie...

Zawracać sobie głowę podgrzewaniem wtryskiwaczy ?
  
 
Muszę odświeżyć temat bo czas zakupu gazowni się zbliża.
Chciałbym kupić Diego, nurtują mnie jeszcze dwie sprawy:
1) czy jeśli za pomocą regulowanego rezystora sprawię że instalacja bedzie pracowała od 20st.C temp. reduktora to zniszczy to wtryskiwacze?
2) warto dopłacić 50 zł i mieć podgrzewane elektrycznie matrixy z termostatem, czy to pozwoli wcześniej przełączać na gaz?

Dzięki za pomoc.
  
 
Witam,
Niższa temp. przełączania zmniejszy żywotność reduktora. Co do podgrzewanych matrixów jeśli jest różnica tylko 50PLN to moim zdaniem lepiej dopłacić. Ja mam matrixy nie podgrzewane i zauważyłem, że teraz przy niższych temp. gdy odpalam rano i przełącza na gaz samochód dławi ale tylko za pierwszym razem podobno dlatego, że w niskich temp. osadza sie "mazut" zawarty w gazie lub wtryski poprostu przymarzają choć samochód garażuje.
  
 
A co powiecie na to rozwiązanie?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79956040