Co do cholery za wtryski sa w Espero 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Pelna konsternacja co za wtryskiwacze mamy
W katalogu jest numer 17102058 ale w zadnej firmie produkujacej wtryskiwacze nie ma takiej czesci a na samym wtryskiwaczu nie znalazlem niczego co mogloby sugerowac producenta / typ.

Znalazlerm tylko gdzies w sieci ze w Espero GTI ( wow ! czy bylo keidys takie cudo ?? ) byly montowane wtryksi BOSH 0280150983 o pzeplywie 192 ccm przy 250 kpa i impedancji w granicach 16 ohm.

Ktos moze wie co dokladnie siedzi w normalnym silniku ???


Pozdr
Jadzwin
  
 
Moze Lukasz Gajer Ci cos napisze, wymienial ich juz kilka, jesli nie wszystkie... Wspolczuje, bo to drogie gowienko
  
 
Witam,

Moje sa w stanie idealnym
Ale musze wsadzic wieksze Dwa razy wieksze
A chce kupic tanio jakies uzywane z BMW lub Audi ale potrzebuje miec numer tego naszego zeby oringowanie sie zgadzalo...


Pozdr
Jadzwin
  
 
Dobra po dalszych poszukiwaniach znalazlem cos u bosha okreslane jako Holden 2.0 z ECU Delco i tam byly wtryskiwacze
0 280 150 725 o przeplywie 170 ccm przy 2.5 bara..
A to oznacza ze jezli unas na listwie jest 3 bary to mozna na max wyciagnac z tych wtryskow w przyblizeniu okolo 33 * 1.2 * 4 = 158 hp. Hmmmm
Jezeli przypadkeim ten numer mam lipny porsze dajcie znac bo zamierzam na nim bazowac obecnie

Pozdr
Jadzwin






  
 
Ha, witam kolegę Jadżwina
Jak tam modyfikacje motorka ??? Jestem niezmiernie ciekaw rezultatów. Być może już na zlocie ogólnopolskim będziemy mogli spróbować swych sił, choć póki co moją głowę zaprzątają inne sprawy i modyfikacje związane z autkiem.
Niestety poza głową, zaprzątają one również mój... portfel

A tak w nawiązaniu do tematu, to powiem Ci Jadźwin, że magistrala paliwowa w Espero (przynajmniej w moim) jest cholernie niewydajna

W czasie (opisanej w innym poście) mojej próbie "wzmocnienia" autka "chemią" wskaźnik AFR odnotował znaczne zubożenie mieszanki pomimo zastosowania "mokrej" instalacji.
Przy dyszach +50 KM wskaźnik stochiometryczny oscylował w połowie (!!!) jego prawidłowych wartości Znaczy, to że idealny skład mieszanki z bazowych AFR = 14 : 1 był mocno zachwiany na niekorzyść, co jak wiadomo bardzo szybko groziło wypaleniem tłoków, zaworów, pierścieni, itp. Ciśnienie na pompie było prawidłowe, a niestety nadal nie zaopatrzyłem się w regulator ciśnienia paliwa na listwie a przyczyna może tkwić właśnie w tym.

Co do wtrysków w 2.0 to sprawdzę, może uda mi się dowiedzieć czegoś jutro.

Serdecznie Pozdrawiam - Speed R
  
 
Witam,

Z tego co wiem sama pompa jest bardzo wydajna 1 litr / minute.
Ogolnie bede wydluzal cykla wtrysku w mapach ECU ale juz widze ze na tych wtryskiwaczach max 150hp da sie zrobic.
Potrzebuje takie minimum 240cc/m
Mozliwosci sa dwie albo wsadzic regulator cisnienia z Lanci Delta za 213 PLN i dac 5 barow na listwe ale wtedy spadnie troche przeplyw albo kupic wtryskiwacze. Myasle ze jak poszukam dobrze to za 200-300 PLN kupie od BMW jakies fajne wielkie wtryski No i przerobka latwiejsza...
A wyniki juz niedlugo nadzieje...

Pozdr
Jadzwin
  
 
Czekam z niecierpliwością na rezultaty i naturalnie po raz kolejny życzę powodzenia w pracach

A co do wtrysków, może by tak 330cc z Audicy RS4
  
 
He he
Nie buduje rakiety na ksiezyc Chce tylko dodac troche koni zeby to auto jezdzilo w koncu jakos....

Pozd
Jadzwin
  
 
Cytat:
2004-04-13 23:02:09, Jadzwin pisze:
He he
Nie buduje rakiety na ksiezyc ...



Eee, nalezy sobie wysoko stawiać poprzeczkę
  
 
Jadzwin, a co tak już w zasadzie masz wymienione czyt.: stuningowane mechanicznie? No i ile już masz tych koników ??
(Ty miałeś zawsze 2.0? Nie 1.8?, coś mi się tak wydawało...)
  
 
w 1,5 GLX wtryski mają też po 16 omów - wypadkowo 4 omy bo jest full group. Sprawdzałem