Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ryobi Poldorover Włocławek | 2005-03-20 21:41:41 Od niedawna jestem dumnym posiadaczem poldka z silnikiem Rovera 1,4. Chce wymienic przewody wysokiego napiecia ale w sklepie sie dowiedzialem ze za przewody do tego silnika krzycza sobie 80-100zl a do poldka z silnikiem 1,6 takie przewody kosztuja w granicach 40zl!I teraz mam takie pytanie- czym sie te przewody roznia?czy jest mozliwosc przerobienia tych starych co mam+ zakupu tych z silnika 1,6 i zaadaptowania ich do 1,4?no bo nie usmiecha mi sie placic dwa razy wiecej za przewody ![]() |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-03-21 11:58:26 80-100zeta za wn-ki do 1.4, toż to tanio |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2005-03-21 12:00:33
Ale Kolego oszczędza , przeróbmy mu te 1.6 ![]() |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-03-21 12:07:39 niech kolega wie, że chcąc jeździć bezawaryjnie to trzeba płacić, |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2005-03-21 12:08:49
NO właśnie bo później powstają posty typu: Rover nie chce odpalić rano - POMOCY!!! |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2005-03-21 13:01:46
Tyle kosztują bo to zamienniki. Orginalne kable kosztują 220-250 zeta. Ale powinny wystarczyć na 100 tys km. Przy wymianie kabli dobrze też zmienić kopułke i palec, można wyrwać zestawik za 100 pln-ów. Generalnie po takiej wymianie zapominasz o instalacji WN na 3 lata. |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-03-21 13:42:10 Eeee tam... ze sie niby nie da. Przeciez co to za problem... Bierze sie kawalek zwyklego druta do 220 (w aucie jest 12, wiec skad wzieloby sie wiecej), wklada do kopulki i zalewa cyna tamto wglebienie, nastepnie obwiazuje sie drugim koncem swiece, tez troche cyny sie leje i obwiazuje izolacyjna zeby sie trzymalo. Takie cos moge Ci zrobic za jedyne 50zl (zaplacisz 2x mniej). |
![]() Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-03-21 13:46:32 Uuuu buecheche ![]() Chyba zapomniałeś o tym że cewka podbija znacznie napięcie i zwykłym przewodzikiem sobie to nie popłynie ponieważ występują różne zjawiska związane z przepływem prądu przez przewód w które sie nie będe wgłębiał. |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-03-21 14:26:53 A co jest z twoimi przewodami WN nie tak że chcesz je zmieniać. Ja na początek proponuję zdjąć je i dokładnie przemyć nierozcieńczanym płynem do naczyń. Potem jakimś talkiem czy innym podobnym posypać i na jakiś czas masz spokój. Dodatkowo polecam pozakładać peszelki (karbowaną rurkę) na kabelki żeby się nie przecierały o łebki śrubek. Ten od cewki do kopółki też.
Ja w sumie też planowałem zmieniać na nowe ale po takim zabiegu jak opisałem silnik pracuje wyraźnie lepiej wiec te WNki jeszcze pośmigają. Co do tych kabelków z OHV to może być problem z ich wkładaniem na świece. W OHV świece wystają a w roverze ciężko jest je palcem sięgnąć. trzebaby miec specjalne nakładki na kabelki. PS. CZy są kable do OHVek o zróżnicowanej długości kabla z wejściem na kopółkę katowym a wyjściem na świece prostym ?? |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-03-21 14:50:27
|
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-03-21 15:27:17 A można wiedzieć konkretnie z jakiego modelu i jakiej dlugości są te WNki???? jak znajdę chwilkę to pomierzę te od rovera i może porównamy. |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-03-21 19:55:47
To byl zart ![]() A co do kabli OHV z fajka na kopulke i prostym na swiece to mam takie wlasnie w obydwu moich DF. Zolte firmy Janmor chyba, najtansze za 24zl bodajze... |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-03-21 21:58:55 ale i ełckie są kątowe, te do gaźnikowca |
![]() Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-03-21 22:18:27
Hehe no to udało Ci się mnie wkręcić ![]() |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-03-22 09:46:18 Jednym słowem pytać o kabelki do gaźnikowca ?? |