Jakie świece do corolli 1332/v16 rok 92-97

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no właśnie jakie macie świece wstawione i ewentualnie jakie zalecacie?Ja mam gaz.Obecnie mam dwóelektrodowe,ale musze wymienić.Denso mam obecnie,słyszałem o NGK że są dobre do LPG.
 
 
Do japońców, nawet zagazowanych, to tylko NGK i Denso bym proponował
  
 
Jeżeli NGK to dokładnie sprawdz typ bo możesz potem mieć problemy. Poszukaj na stronie NGK katalogu zaminników i dobierz sobie z godnie z tym jakie denso masz obecnie.
Mi osobiście lepiej jeżdzi sie na Denso.
  
 
Ja też mam teraz Denso, wcześniej miałem świece Boscha czteroelektrodowe i nie widzę różnicy...

Co do kupna świec to kolega piotrr kupował ostatnio świeczki w ASO i dostał Denso w pudełku z logo Toyoty, a cenowo chyba zapłacił nawet troszke mniej niż ja za Denso w w pudełku Denso Ja kupowałem w JC (no chyba, że to przez jakąś różnicę w świecach do silnika 1.4 -piotrr i 1.6 - mój).
  
 
a czy ustawialiście przerwę na tych świecach - przepraszam bo może jest to głupie pytanie - ale jest to też bardzo ważna sprawa. Generalnie wydaje mi się że nie ma różnicy między świecami do benzyny czy do LPG. Toyota poleca NGK (w przypadku mojego autka dwuelektrodowe).Ja sam teraz jeżdze na SplitFire (czy coś w tym stylu) - dwuelektrodowe w układzie V. Przejechałem na nich 10tyś a na gazie już ponad 2 tyś - jak narazie nie nażekam.
A jeszcze jedno słyszałem o czymś takim jak ciepłota świec i tu chyba jest różnica 1 stopnia. Nie jestem jednat w tej sprawie żadną wyrocznią.
  
 
Cytat:
2004-04-16 23:18:46, krystek12 pisze:
a czy ustawialiście przerwę na tych świecach - przepraszam bo może jest to głupie pytanie - ale jest to też bardzo ważna sprawa.


Ja nie ustawiałem, ale nie mam gazu... Kupowałem świece do konkretnego auta i silnika i myślę że dali mi już odpowiednio ustawione (tak mi przynajmniej mówiono, a ponieważ nie ma różnicy to chyba tak jest...)
  
 
ja też kiedyś tak myślałem i też mi tak mówili. Każdą świecę dobierają z katalogu - jedną z rubryk tego katalogu - przy konkretnym modelu świecy - jest wartość przerwy. Kiedyś poprosiłem o szczelinomież i sobie przynich zmieżyłem. Okazało sie że daleko tej szczelinie do wartości podanej w katalogu. Trzeba było ja podginać. Od tego czasu zawsze to sprawdzam. Na ten pomysł wpadłem też nie całkiem sam - a za namową ojca, który pare ładnych lat siedzi w temacie. I twierdzi że nikt tego nie sprawdza - "wychodzą z założenia że jak będzie źle to przyjadą i może jeszcze cos kupią".
  
 
Przerwe zawsze trzeba sprawdzić.Niezależnie czy to gaz czy benzyna. Jak bedziesz brał w ASO to niech odrazu sprawdzą