Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-27 15:02:46 Witam,
Jadę sobie powoli, hamuję przed światłami - zagasł. Wrzucam dwujeczkę coby odpalić - krótki zgrzyt kle kle kle, i dupa. Przekręcam rozrusznik - kręci jakoś bez oporów, mniej więcej tak jakbym wykręcił świece. Zaglądam pod machę - pasek klinowy chodzi, pasek rozżądu - stoi ![]() ![]() Zaczynam już szukać tanich części, mam nadzieję że w 2k PLN się zamknę ![]() Pozdrawiam Tom |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-03-27 15:17:07 Współczucia...
Probowales odpalic bez rozrusznika jadąc na luzie i wrzucając dwójke? To dobija pasek dokumentnie. A jaki przebieg i kiedy zmieniales pasek? |
![]() Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-27 15:25:32 Samochód mam od 2 miesący, w kwietniu miałem robić cały rozżąd bo ten fiut od którego kupiłem nie był w stanie mi powiedzieć kiedy był wymieniany pasek, mówł że wymieniał i na razie nie trzeba tego robić. Potem jak do niego dzwoniłem to mi łaskawie powiedział że do roboty są też uszczelniacze zaworów bo spalanie oleju to 1L/500km ![]() Tom |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2004-03-27 17:06:45 Jezeli rzeczywiscie zawory spotkaly sie z tlokami to wymien silnik...
Taniej... a moze uda Ci sie kupic nawet C20XE albo C20SEH. |
![]() Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-03-28 12:39:02 co do spalania oleju to moje espero spala ok 0.2 litra na 10.000km (o ile to mozna nazwac braniem oleju) za to mam inny problem esperak strasznie osłabł. ![]() ![]() |
![]() Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-28 19:13:43
Odkręciłem tą śrubę przytrzymującą osłonę i odchyliłem ją. Widziałem co prawda tylko górną część paska rozżądu. Tom |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-03-29 00:40:27
Przy tym spalaniu oleju to nie uszczelniacze zaworów - to pierścienie są zarżniete - kupiłes zajeżdżony silnik ![]() |
piotr-ek | 2004-03-29 07:27:05 Jajco ma rację - silnik raczej wymień (na jakiś pewny), a nie reanimuj - będziesz tylko do niego dokładał, a i tak będziesz miał ciąglę zajeżdżony. 300 tys km jak nic - innej możliwości nie ma. |
![]() Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-29 09:31:57 Pierścienie będą wymieniane, ale dziwne jest to że przed założeniem gazu było mierzone sprężanie w cylindrach i było bardzo dobre...no z tym spalaniem oleju to może trochę przesadziłem, tak 1L/800km. Dziś będę wiedział co i jak.
Tom |
piotr-ek | 2004-03-29 09:55:02 Jakbyś napisał 100 czy 200 ml / 10000 km to by było względnie prawidłowe. |
![]() Maciej75 Brawo 1.4 MJet Poznań | 2004-03-29 10:01:16 O ile to bedzie tylko pekniety pasek, napraw to, i spróbuj sprzedac auto, nie warto bawic sie w remont silnika (patrz uwagi o ilosci spalanego oleju), a tym bardziej wymieniac silnik. Potem poszukaj czegos innego, ostatnio ceny uzywanych lamnosów sa całkiem sympatycznei mozna trafic niski przebieg. |
jogi2 OPEL OMEGA 2.O 16VCD Kędzierzyn-Koźle | 2004-03-29 10:18:03 miałem coś takiego w służbowym. po rozebraniu w aso okazało sie że została połowa tłoków a pasek terz sie kręcił ale bez zębów.
silnik kupiłem pod warszawą i za 1500 zł bez oprzyzrądowania. teraz esperak śmiga jak perszing. przyczyna zablokowana klawiatura urwany popychacz zaworka. nie łam sie uśmiechnij sie. 3000 zł ta operacja. oczywiście wszystkolegalne bez przebijania itd. ![]() |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-03-29 21:18:54 Jeśli masz (lub Twój mechanik) zaufanego szlifierza (bo wbrew obiegowej opini to mechanik podczas remontu dużo do roboty nie ma) to zrób remont. Dobrze wykonany remont spowoduje ,że parametry i trwałość silnika bedzie większa niz silnika fabrycznego.
Jeśli szlifierz spierniczy robotę, to chyba nie musze mówić co to oznacza. Jeśli bedziesz chciał to daj znać polece Ci dwóch dobrych szlifierzy - jeden w Konstancinie pod Warszawą, a drugi na Puławskiej w połowie drogi do Piaseczna. |
![]() Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-03-29 21:28:16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-03-29 21:44:06
Czarek szacuneczek ![]() |
![]() Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-03-29 21:47:12 heheheheh mechanik amator ze mnie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-30 13:55:50 Czyli jest tak: Przeskoczył pasek i nawet się nie zerwał, za to mam pogięte wszystkie 16 zaworków. Na razie będę gromadził podstawowe części jak i zobaczymy co dalej, jak na razie bez robocizny OK 1.500 PLN ![]() Tom |
![]() Petersen Klubowy Weteran Mercedes cls shootin ... Białystok | 2004-03-30 14:04:50 Tom przy takim "braniu oleju" to naprawde sie zastanow czy warto remontowac ten motorek ![]() |