[126p] Resor ledwo żyje - co dalej...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc tak. Mój resor (seryjny) jest już w stadium płaskiej agonii. Objawia sie to nawet ocieraniem opon o plastikowe nakola.

Mam teraz do wyboru:
1.kupić nówkę za ha ho (koło 100 PLN pewnie ) i mieć wersje cross-coutntry ?

2. Kupic tanio od znajomego używkę ( z rozebranego elegana po 40 kkm) - sam mam auto po takim przebiegu więc nie wiadomo jak bedzie wyglądał.

3. Oddac do regeneracji.

4. Regeneracja + utwardzanie/obniżanie -> jest sens na seryjnych amorach ? Nie mam złota na robienie całego zawieszenia choć lekki dół mnie kusi.

Która opcję polecacie do jazdy codziennej. Muszę powymieniac jeszce gałki a co za tym idzie zbiezniość do ustawienia. Czy przy okaazji warto coś jeszcze wymienić jak już bedę pod spodem ?
  
 
Wg mnie opcja 4) Z tym że jak chcesz zostać przy seryjnych amorach to absolutnie ni edawaj 6 pióra!!!!!!! i nie za nisko (tak na 15 -14 cm
  
 
jasne ze jak juz bedziesz zbierznosc robil to trzeba obnizyc troche. ja mam klepany na 15 bez dodanego piora i jest spoko tylko troszke za miekki jest, (przeswit miedzy opona a nadkolem mam ok 2cm na felach 13').ale i tak jak bede robil 2 raz to dodam pioro i na 12-13 bede robił.
  
 
kto w krakowie może klepnąc resor w miarę dobrze ?? czy przy seryjnych amorach jeśli zrobi się na 15 nie będą obcierać koła ?? 13'' i oponka 135 . Ile może kosztować zrobienie resora wraz z wspawaniem wzmocnień w mocowania( chyba warto bo siły będą większe)
  
 
proponuje resor robić na uli. bora komorowskiego koło boscha (Gładysek)

zrobiłem ostatnio na 13 stoji wysoko ale może dlatego że nie jeździłem na nim jeszcze
  
 
ja robilem na przeciwko RAKO w wieliczce
jak z ulicy krakowskiej (mowa o wieliczce oczywiscie) do rako skrecasz w prawo to analogicznie do resorow skrecasz w lewo
jedziesz jakies 50-80m i skrecasz w prawo (dalej stoja takie zolte budynki) to wlasnie tam
mowisz na sportowo - i gosc ci klepie jak trza (nie chrzanisz sie w zadne "cm" bo wg mnie to roznie w roznych malcach wyglada)
  
 
Cytat:
2004-04-24 09:08:35, NAZIK pisze:
ja robilem na przeciwko RAKO w wieliczce
jak z ulicy krakowskiej (mowa o wieliczce oczywiscie) do rako skrecasz w prawo to analogicznie do resorow skrecasz w lewo
jedziesz jakies 50-80m i skrecasz w prawo (dalej stoja takie zolte budynki) to wlasnie tam
mowisz na sportowo - i gosc ci klepie jak trza (nie chrzanisz sie w zadne "cm" bo wg mnie to roznie w roznych malcach wyglada)




w każdym malcu na cm wygląda tak samo tylko nie zawsze tak jest w praktyce bo każdy kowal robi resor na inna twardość i od tego to głownie zależy
  
 
ile to może kosztować ??
  
 
Cytat:
Która opcję polecacie do jazdy codziennej. Muszę powymieniac jeszce gałki a co za tym idzie zbiezniość do ustawienia. Czy przy okaazji warto coś jeszcze wymienić jak już bedę pod spodem ?


jesli na codzien to zostan przy resorze serii. obnizyc mozesz przez sciecie podstawek, to na prawde bardzo duzo daje. bedziesz sie dalej mieciutko przemieszczal;)
jesli wolisz troche twardszy to wtedy do kowala.
jesli chodzi o zakup - w krakowe kowale czesto wymagaja zeby resor byl nowy albo w bardzo dobrym stanie. (ja dalem 40 zl na szrocie za prawie nowy wiec proponuje poszukac tanszej wersji, jezdze juz na nim prawie dwa lata...)
  
 
ja osobiście nie bawiłem sie w uzywki tylko kupiłem fabryczny resor , dałem do kowala i jest git
  
 
najorsza opcja to kupić nowy i taki założyć, ja tak mam, wygląda tragicznie, a jedze juz tak rok i nic nie siadł chyba zetne podstawiki, ile moge przez to zejść w dół do kowala nie zaniose do to sie wiąze z dniem bez samochodu, a ja jestem nałogowcem..
  
 
ja kupilem fabryczny nowy (92pln) klepanko na 11cm bez lagi dodatkowej , podstawki -1cm i bilstein rallycross'owy i co tu duzo mowic, poezja
  
 
Cytat:
2004-04-24 13:11:46, mille pisze:
do kowala nie zaniose do to sie wiąze z dniem bez samochodu, a ja jestem nałogowcem..



u nas robia na poczekaniu (ok 30 min)
wykrecaja wkrecaja z dodatkowym piorem dałem 60 pln
  
 
Cytat:
2004-04-24 13:33:46, NAZIK pisze:
u nas robia na poczekaniu (ok 30 min)
wykrecaja wkrecaja z dodatkowym piorem dałem 60 pln


hmm, no to moze bym tez poszukał u siebie takiej fast usługi..
  
 
Cytat:
u nas robia na poczekaniu (ok 30 min)
wykrecaja wkrecaja z dodatkowym piorem dałem 60 pln


ja placilem 40 zl, na ale czekalem prawie 50 minut;)
  
 
Ja płaciłem za resor 70zł, czekałem 1 dzien, ale jezdze już na nim 2 lata i nic się nie zmienia