Oglądają nas w Brazylii :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
niejaki Fernando Furini:

Cytat:
Hello

Very good yours website.
I'm from Brazil (I'm not speech english!), and this is my Omega GLS 4.1, 1995, 168 cv. The engine is Powertech C41 GE.
See our website, click on www.omegaclube.com



4 litry i 168KM - ameryka

zdjecia: TU
  
 
WOW to maja co poogladac, bo u nich na stronce to jakos tak niewiele. Milo wiedziec, ze az tam wiesci o nas dotarly.
  
 
Heh... futerko na akku mam identyczne Moze tez mam cztery litry
  
 
Cadillac Catera

Spotkany niedawno na ulicach Warszawy.
Nie wiem jaki to miało silnik. Ale wyglądało jak Omega B z lekkimi modyfikacjami tylnych świateł. Kolor biały albo jasny kremowy. Nie wiem czy gościu był z Warszawy bo rejestracji nie zapamiętałem.

pozdro
3

[ wiadomość edytowana przez: 3 dnia 2004-04-22 11:55:05 ]
  
 
maja A z 98 spox nie wiedzialem, ze gdzies byly jeszcze robione. chyba, ze te daty to nie rok prod.


pozdro
  
 
z tego co widzę to 95' a nie 98'

myślę, że u nich buda A było produkowana dłużej (przykładem może być astra classic w Polsce )
  
 
jak futerko tyle daje, to ja kcem też takie
  
 
Jak to daje??

Chyba zabiera: 168KM



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Jednym daje innym zabiera W Brazylii to futerko jest chyba odpowiednikiem naszego Janosika
  
 
Cytat:
2004-04-22 13:46:15, dARTi pisze:
z tego co widzę to 95' a nie 98'





a czy przy pierwszej nie ma 98?? mi sie wydaje, ze jest ale w sumie to garbus byl tam wiele lat po zakonczeniu prod. robiony.


pozdro
  
 
Ale silniczki !!!!! Dla mnie bomba.
  
 
No to bardzo mila wiadomosc dla naszego klubu



pozdr
  
 
Te tylko 168 KM to pewnie przez bio-shit, w Brazylii mają chiba ze 20% w benzynce..
  
 


heh... ale fajne te zdjecia ze zlotow... czarne omy na brazylijskich ulicach... jak z jakiegos filmu
  
 
U nich paliwo to hiper badziewie.
Jakby taki companieros przyjechał do nas i przewieźć go jakąś mocną Omegą z wykopem i fantazją, to by dostał choroby lotniczej.

Tam u nich jest tragedia, gdzieś czytałem jakiś czas temu relacje polskich rajdowców, jak podjeżdżali pod wzniesienia na dwójce, bo auto nie ciągnęło.
  
 
Ciekaw jestem silniczek 4.1 ma 168 kuckow ,3,0 ? i widzialem nawet 2.0 na ich strone to juz wogole pewnie nie jedzie i ma z 55 kuckow jak seicento sportning haha
  
 
panowie, to są amerykańskie V8 - oni mają jeden silnik do wszystkich aut i w zależności od potrzeb ma on od 150 do 800 kucy

to taka inaczej rozumiana amerykańska oszczędność

jak trzeba więcej to się rozwierca do 5.7 litra, zakłada spec głowice i inne bajery i wtedy się jedzie

no i ten gulgot V8 ech, szkoda gadać