Pierwsza Tapetka Klubowa !!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Pomyślałem sobie, że trzeba brać przykład z naprawdę poważnych klubów samochodowych, którzy to mają obszerne galerie klubowe, działy z filmikami, tapetki na pulpit, loga na telefony itp...
Przedstawiam wam więc pierwszą tapetkę Klubową...
Nie jest to żadna rewelacja, ponieważ jestem początkującym fotografem i grafikiem jeśli wogóle takim mnie można nazwać...
W miarę kolejnych zlotów będę robił wam oddzielne sesje zdjęciowe tak aby każdy mógł mieć swoją tapetkę i zdjęcia w galerii...

Tapetka Klubowa 1024x709 do ściągnięcia

Fajny pomysł...
Jakby Maćiek coś pokombinował ze swoim autem...

No Łukasz, nie bądź taki skromny ! Zdjęcie jest niczego sobie,
tak samo jak pomysł na rozbudowę galerii

niezly pomysl ale ja niestety zdjalem alufelgi i juz ladnych zdjec nie zrobie

Lasombra, zima minie, przyjdzie wiosna a z nią wrócą Twoje alusie .......
A zanim go sprzedasz, to zdążymy jeszcze oczy nacieszyć tym widokiem

Jeden facet poronowal mi 15 tys, ale jakos mnie nie przeknal a w doadtku chce jeszcze 8 miesiecy pojezdzic!!!! albo nawet wiecej, na razie mam na oku samochod kumpla

Ale nie cieszczie sie, i tak nie przestane byc adminem za bardzo to lubie i za bardzo kocham espercia

Ładna - a czy można zamówić tapetke z własnym autkiem ...pytam serio

Można zamówić z własnym, tylko tak jak mówiłem już wyżej - dopiero po zrobieniu paru konkretnych fotek na kolejnym Zlocie bo aktualnie nie mam naprawdę dobrych zdjęć waszych fur, a jeśli już mam, to są to fotki o małej rozdzielczości...

Jeszcze jedna do kolekcji...

Kolejna Tapetka Klubowa 1024x709

Mi w tych tapetach podoba sie to iz Espero wyszlo jak samochod zabawka. Jakbym gdzies w sklepie z zabawkami takie zobaczyl to bym sobie chetniue kupil )))
Dla mnie wyglada to zajbiscie

Pozdr
Kuba