MotoNews.pl
11 MP3, MP4 (157353/25) - PT

MP3, MP4

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcę kupić dla dzieciaka odtwarzacz MP3 lub MP4. Kwota myśle, że max 250 PLN. Nie znam się na tym zupełnie. Może się orientujecie co jest warte zakupu, a czego unikać. Będzie to sprzęcik myślę głównie do słuchania muzyki, więc czy w ogóle warto kupić sprzęt MP4 ?

Córka dostała COŚ TAKIEGO
Ciekawy, bo ma kolorowy LCD i dwa wejścia na słuchawki. Minus - wbudowany akumulator ładowany via USB, ale wytrzymuje ze 20h więc spoko.
Też stałem przed podobnym dylematem do wyboru... MP3 na paluszki, MP3 z transmiterem FM (można słuchać na dowolnym radiu) i trafiło się coś takowego co wyżej.

Mówisz o stacjonarnym?

Chodzi mi o kieszonkowy. Zapomniałem jeszcze dodać, że dzieciak męczy mnie o pojemność 1 Gb.

Chodzi mi o kieszonkowy. Zapomniałem jeszcze dodać, że dzieciak męczy mnie o pojemność 1 Gb.

1 GB = 200 kawałków*3,5 min = prawie 12h słuchania non-stop. Można... kwestia ceny.

Mojej kobicie kupiłem jakiś rok temu Ergotecha z 512 Mega, takiego kwadratowego (symbolu nie pamiętam, ale ma praktycznie wszystko - MP4, radio, dyktafon, książkę telefoniczną, przeglądarkę zdjęć i edytor tekstu). Faktycznie trochę to mało pamięci, ale wtedy jeszcze ceny wyglądały inaczej. Ale co do tej firmy to w sumie proponowałbym się zorientowac, bo robią to chyba na licencji Samsunga (nawet identycznie wyglądają) i jak na razie sprzęcik działa bez zastrzeżeń (używany codziennie), a cena jest sporo niższa od "markowych".

Ja kupiłem ostatnio coś takiego:

http://www.maxaudio.pl/sklep/artykul/id/7678

Drogo, ale jest naprawdę OK.

Cytat:
2006-08-29 13:13:06, -JACO- pisze:
Drogo, ale jest naprawdę OK.

Supet... tylko czy ma to jakąkolwiek pamięć czy tylko czytnik SD, co oznacza kolejną stówkę na kartę pamięci i czy jest aby ponad 2x lepsze od sprzętów za 200 zł, czy też padłeś ofiarą nazwy "Panasonic"... Made in Malezja