Problem z obrotami silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Mam problem z obrotami silnika w Polonezie 1.5 GLE gażnik z 1993r. a mianowicie:

w trakcie jazdy po wyrzuceniu biegu na luz obroty silnika pozostaja w okolicach około 2000, dopiero delikatne dotknięcie pedału gazu powoduje spadek do około 900 obr., dzieje się tak za kazdym razem po wysprzegleniu.

Problem pojawia sie tylko podczas jazdy, na biegu jałowym podczas postoju po przegazówce wszystko jest ok.

Dzieje sie tak na paliwie jak również na gazie.

Wymieniłem aparat zapłonowy,linka do gazu jest nowa i wszystko sprawdzone nic się nie przycina,zawory ustawione,zapłon ustawiony.

Nie wiem co jest tego przyczyną,zaznaczam ze dzieje sie to tylko w czasie jazdy.
Czy moze to byc juz zuzyty gaźnik?
  
 
Otwzórz wyszukiwarkę. Wpisz słowo "obrotami" (bez cudzysłowów) i znajdzie ci sporo postów na ten temat.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
przejżałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem
  
 
moze ktos z uzytkowników spotkał się z takim problemem?
  
 
To dopisz się w poście juz istniejącym o tym samym tytule. Zostanie on automatycznie przeniesiony na pierwszą strone Forum.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
A nie zacina Ci się czasem przepustnica ?..... przejrzyj sobie ośkę przepustnicy pierwszego przelotu ... oraz te dźwigienki do sterowania wychyleniem przepustnicy ... wyczyść, posmaruj usuń luzy ...
  
 
a czy same spadają po zatrzymaniu się same spadają.
jeśli tak to ja nie widze problemu, a nawet bym sie cieszył z tego
  
 
Cytat:
2004-04-27 16:36:21, Jojo pisze:
a czy same spadają po zatrzymaniu się same spadają.
jeśli tak to ja nie widze problemu, a nawet bym sie cieszył z tego



Nooo, ja też bym się cieszył z tego się cieszył
  
 
smieszne
hahaha
śmieszne
  
 
hehe
  
 
U mnie jest podobnie tylko nie tak drastycznie - po wyluzowaniu 1300 a po dotknieciu pedalu gazu spada na 800. Jest to prawdopodobnie spowodowane zuzyciem mechanicznym gaznika - luzy na przepustnicy itp. Moj zaczal tak sie zachowywac po okolo 140 000 km przebiegu.
  
 
Tak z gaźnikowcami tak bywa
  
 
Witam wszystkich!
Chciałbym wtrącić swoje parę groszy w tym temacie. Mam poldka 1.4 z silnikiem Rovera a więc pełny wtrysk i dokładnie ten sam objaw (choć może nie tak drastyczny). Po wyluzowaniu obroty zatrzymują się w granicach 1000-1100 a po trąceniu pedału gazu spadają do normalnego poziomu, więc nie sądzę - choć nie wykluczam - żeby to była wina gaźnika. Myślę że to prostu wina linki gazu

[ wiadomość edytowana przez: jarecki-ATU dnia 2004-04-28 13:36:55 ]