Moj nowy nabytek :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chwale sie bo jest bardoz piekny, jest wykonany z duraluminum . Jest to koleczko ktore zakada sie zamiast takiego samego wykonanego z metalu ale te nowe ma mniejsza srednice i jest lzejsze przez co sprezareczka moze podawac wieksze cisnienie







A to dopiero poczatek mega master mocy
  
 
przez to takze zapewne szybciej zakonczy swoj i tak usiany głazami zywot . Jak narazie stage I w rasowaniu g60 widze, gdzie nastepne levele ?? No i tych mega master mocy zycze
  
 
Ja bym to juz moze i nazwal stage 3

Stage 1 - chiptuning
Stage 2 - regeneracja i szlif w srodku
Stage 3 - podniesienie cisnienia

  
 
wreszcie bedzie te 150KM to jeszcze jako stage 1/2 proponuje podniesc cisnienie paliwa, bo nie wiadomo co w tym cipie sie czai, moze jakis diabel albo cos gorszego I na tym koncza sie stage silnika g60
  
 
po obejzeniu 1 fotki myslalem ze to popielniczka
  
 
Cytat:
2004-04-27 22:20:29, tomeQ_ pisze:
wreszcie bedzie te 150KM to jeszcze jako stage 1/2 proponuje podniesc cisnienie paliwa, bo nie wiadomo co w tym cipie sie czai, moze jakis diabel albo cos gorszego I na tym koncza sie stage silnika g60



Dawka paliwa zostala podniesiona w stage 1 Oj tomeQ opuszczasz sie. I w cipie sie dawka czai

A stagow bedzie wiecej
  
 
dawka to moze i zostala podniesiona przez dluzsze otwarcie wtryskiwaczy, ale co bedzie jesli nie zostala podniesiona nalezycie duzo chyba nie musze mowic, stad wspomniany regulator cisnienia paliwa sie klania
Wiecej stage'ow to juz chyba po przerobce na turbo




[ wiadomość edytowana przez: Pingu dnia 2004-04-27 22:52:13 ]
  
 
Cytat:
2004-04-27 22:28:56, tomeQ_ pisze:
dawka to moze i zostala podniesiona przez dluzsze otwarcie wtryskiwaczy, ale co bedzie jesli nie zostala podniesiona nalezycie duzo chyba nie musze mowic, stad wspomniany regulator cisnienia paliwa sie klania
Wiecej stage'ow to juz chyba po przerobce na turbo




pompa i regulator powinny wytrzymac do 250 kucy , ja tego zapasu napewno nie wykorzystalem

P.S Post masz edytowany tomeQ bo zamiast cytuj dalem edytuj
  
 
no nie wiem nie wiem wytrzymac to moze i wytrzymuja tylko trzeba cos poregulowac o ile sie da cos regulowac w FPR, bo tak naprawde to to jest pierwsza rzecz dzieki ktorej mozna uzyskac pare KM'ow i na ogol prawie zawsze wymiana eepromu wiaze sie z podwyzszeniem cisnienia paliwa np. w fiatach 16v turbo z 2.5bara do 2.8-3bar .Kto tego nie zrobi i czesto daje w palnik po kilkunastu tysiacach kilometrow moze szykowac $$ na remont. Takze wiesz Adam ja Ciebie nie strasze Mozliwe, ze vw nie potrzebuje takich szalenstw, nie wiem, nie znam sie



[ wiadomość edytowana przez: Pingu dnia 2004-04-28 09:57:51 ]
  
 
Cytat:
2004-04-28 08:40:12, tomeQ_ pisze:
no nie wiem nie wiem wytrzymac to moze i wytrzymuja tylko trzeba cos poregulowac o ile sie da cos regulowac w FPR, bo tak naprawde to to jest pierwsza rzecz dzieki ktorej mozna uzyskac pare KM'ow i na ogol prawie zawsze wymiana eepromu wiaze sie z podwyzszeniem cisnienia paliwa np. w fiatach 16v turbo z 2.5bara do 2.8-3bar .Kto tego nie zrobi i czesto daje w palnik po kilkunastu tysiacach kilometrow moze szykowac $$ na remont. Takze wiesz Adam ja Ciebie nie strasze Mozliwe, ze vw nie potrzebuje takich szalenstw, nie wiem, nie znam sie



[ wiadomość edytowana przez: Pingu dnia 2004-04-28 09:57:51 ]



U mnie podaje wiecej o 0,3 bara niz wartosci seryjne wiec jest ok a remoncik bedzie i szybciej, trza cos wiecej wymodzic
Pozatym pomierze AFR przy okazji hamowni i sie zobaczy.
A tak nawiasem ja to spokojny kierowca

P.S Znowu pomylilem edycja z cytatem
  
 
Ooo fajnie wiedziec, ze w g60 jest regulowany FPR, to jeszcze mi powiedz czy jest samodzielny(tak sadze) czy zintegrowany z szyna wtryskowa. Bo wiesz przydalby sie na przyszlosc i nie wiem ile czasu potrzebuje zeby go rozszabrowac
Ps. jeszcze raz sie pomyl to Ci regulator ukradne
  
 
Jest samodzielny i znajduje sie po prawej stronie samochodu

Asz chce mi sie scigac. Wczoraj jade sobie spokojnie w nocy a tu dwoch kolesi octawia i sierra szaleja, stalem na parkingu a ci smig wiec za nimi . Stoja na swiatlach ja za nimi i brum, zielone wystartowali, ja za nimi sierra wysowa sie do przodu wciaga octavie, jechalem za sierra, zrobilo sie wolne po prawej wiec na prawy, widze koles cisnie, to ja ostro w gaz i kill zaliczony
  
 
Zobaczymy jak Ci pojdzie w Modlinie, szczescia bede zyczyl na starcie
  
 
Cytat:
2004-04-28 19:54:57, Piotrek83 pisze:
Zobaczymy jak Ci pojdzie w Modlinie, szczescia bede zyczyl na starcie



Nie zdazylem ze wszystkim zamowilem niektore rzeczy juz tak dawno i kupa olewka ala Kajman Ale wyrobilem sie na koncowke i niektorze pierdulki przyszly od kogos innego. Najgorsze ze waleczka brakuje z ktorym tez mialem leciec
  
 
Ehh...to jest najgorsze, masz kase, zlozone zamowienie a tu kupa Mozna sie zdenerwowac...
  
 
trzeba bylo na ebaymotors.de zgladnac, ostatecznie sadze, ze walek z 1.8 N/A powinien byc "dluzszy" i o wiekszym wzniosie, wiec w ramach eksperymentu mozna by cos podzialac. Do calosci regulowane kolo rozrzadu i modlitwy blagalno-dziekczynne. Dobra koniec tego klepania, zobaczymy jak jezdzi po drodze i w Modlinie.
  
 
Cytat:
2004-04-28 20:20:59, tomeQ_ pisze:
trzeba bylo na ebaymotors.de zgladnac, ostatecznie sadze, ze walek z 1.8 N/A powinien byc "dluzszy" i o wiekszym wzniosie, wiec w ramach eksperymentu mozna by cos podzialac. Do calosci regulowane kolo rozrzadu i modlitwy blagalno-dziekczynne. Dobra koniec tego klepania, zobaczymy jak jezdzi po drodze i w Modlinie.



Rozszesz temat po co regulowane kolo rozrzadu? i co one daje?
  
 
yyy regulowane po to zeby... regulowac. Poszukaj w sieci pod haslem adjutable cam wheel//pulley .Chodzi o to ze mozna przstawiac walek wzgledem pozostalych kol napedzanych z walu, co przy odpowiednim ustawieniu powoduje lepsze (wczesniejsze/ pozniejsze w zaleznosci jak chcemy modelowac przebiegi mocy i momentu ) napelnianie cylindrow i oproznianie. Wiecej mozliwosci daje system dohc gdzie mozemy jeszcze poregulowac sobie fazy przedmuchu na walkach ale tutaj nie ma miejsca na takie luxusy . Aha i napisz jesli nie tajemnica jaki wymiar ma to koleczko?
  
 
Tak fachowo tu wkolo noto ja wtronce ze:
To calkiem ladne alu-kuleczko i ma baaardzo ciekawy rant.
I bedize sie pieknie prezentowac, jak sie zalozy na nim pasek na niskim profilu. . Potem jeszcze pomyslec o jakims podswietleniu...
  
 
Pewnie Orginalne koleczko ma srednice 80 mm natomiast te ma 70 mm czyli 10 mm mniej a kazdy minimetr mniej to jakies 200 obrotw wiecej na minute co daje jakies 2000 obrotow mozliwych wiecej do uzyskania na minute