LPG - 1 dzień po założeniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
W dniu dzisiejszym założyłem gaz do poloneza 92 (landirenzo).
Mam parę pytań:
1) Mam zciągniętą rurę (karbowany popier) , który łączy filtr powietrza z wejściem , koło silnika - czy tak ma być?.
2) Pomimo iż mam gorący silnik na gazie nie mogę odpalić (bez dokładania gazu),
a)czy mam dodać gazu i odpalać na gazie,
b)czy robić to w ten sposób iż ( tak mi tłumaczył przy założeniu-ale ten sposób miał być stosowany do zimnego silnika)
przekręcić kluczykiem trzy razy w pozycję włączenia wskażników i za czwartym razem dokładając pół gazu odpalić?
3) gdzie w Krakowie jest gaz który warto tankować?
  
 
1,W sumie to że masz tylko zimne ( zdjęta rura z kolektora dolotowego, bo z niego idzie ciepłe powietrze ), to nie najgorzej. Teraz musisz tą drugą rurę, która biegnie do puszki filtra przedłużyć ( kupić nową dłuższą ) i wlot ustawić w okolicy prawego leflektora
Po tym zabiegu będziesz musiał przeregulować gaz, a może i zapłon
2,Przy odpalaniu na gazie zawsze trochę się go dodaje. Przy paliwie byś zalał, ale gaz tak ma że trzeba wdusić trochę pedał
3, Nie jestem z Krakowa więc nie wiem. Jednak całą drogę z Sulejowa jechałem ze specem od gazu i najlepszy gaz ZAWSZE jest na firmowych stacjach typu Shell, Stadoil, BP
  
 
Cytat:
2004-04-28 22:39:08, MAJCHAL pisze:
1,W sumie to że masz tylko zimne ( zdjęta rura z kolektora dolotowego, bo z niego idzie ciepłe powietrze ),


tj. wydechowego
  
 
Cytat:
2004-04-28 22:28:02, SM pisze:
b)czy robić to w ten sposób iż ( tak mi tłumaczył przy założeniu-ale ten sposób miał być stosowany do zimnego silnika)
przekręcić kluczykiem trzy razy w pozycję włączenia wskażników i za czwartym razem dokładając pół gazu odpalić?



jest to jakis sposób, te instalacje maja automatyczny wtrysk gazu, czyli po przekreceniu kluczyka masz do komory wtłaczany gaz. mechanik pewnie tak Ci wyregulowal instalke ze tego gazu musisz miec wtrysniete sporo. sprobuj przekrecic kluczy, usłyszysz syczenie i po paru sekundach cyk. tzn ze wtrysk sie zakonczyl i sprobuj odpalic.

a co do gazu to musisz go troche dodac zeby otworzyc przepustnice w gazniku i pozwolic zeby gaz dostal sie do kolektora
  
 
Zawsze możesz dać troche ssania, w sumie taki sam efekt jakbyś wcisnał pedał gazu, ale jak jest silnik zimny to (przynajmniej u mnie) szybciej sie odpala i nie trza deptać na gaz. Troche za dużo tego gazu
  
 
Spajk on ma poldzia 92r a to raczej gaźnik, niesądzę aby wtrysk i komp miały tu prawo bytu. I nierozumiem czemu gazownik pokazał taką metodę.
Jeżeli goracy silnik odpala tylko z ssaniem to znaczy ,że w parowniku niema gazu ( i musi chwile pokręcić aby go zassać do mixera ) Natomiast jeżeli odpala szybciej gdy gaz jest w podłodze toznaczy że dostaje go za dużo.

Nie przejmował bym się narazie , wkońcu to nowa instalka i wszystko musi się doszlifować. Mi działy się dziwne rzeczy aż zrobiłem 10tyś . Narazie nie warto wiele regulować bo efektu wielkiego to nieda , a regulacje najlepiej zrobić jak już się wszystko ustawi. Wtedy to zapło, świece i przewody , mieszanke , zaworki , filtr powietrza i powinno śmigac aż miło.

A ja tankuje na Statoil od niedawna bo na Shellu mi dużo więcej palił ( Statoil 12l - 14l Shell )