Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-05-08 23:59:46 nooooooooooooooooooooo ![]() ![]() ![]() |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2004-05-09 00:07:47 ![]() ![]() ![]() ![]() świstak siedzi już dawno... ![]() |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2004-05-09 00:18:20 Proponuje zmasowac z karoseria plus z silniczka wycieraczek i napewno gdy uzyjesz ich (pamietaj o poziomie plynu w spryskiwaczu) odczujesz super-hiper przyspieszenie.
Proste i bez ingerencji w oprogramowanie komputera ![]() |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-05-09 09:39:16
wiesz co najpierw pomysl o hamulcach bo w sulejowie pokazały na co je stać pozatym uzyj wyszukiwarki bo był juz taki temat [ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2004-05-09 09:41:37 ] |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-18 10:06:29
Hmmm w sumie to ja wole jak moj komp nigdzie sie nie rusza... No ale jak bardzo chcesz to proponuję założenie 4 kółek meblowych (np. takich od foteli) efekt gwarantowany.... |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-05-18 10:12:23 i koniecznie trzeba lusterka odpowietrzyć ![]() ![]() ![]() |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-18 10:16:00
No ale to to juz jest tak oczywiste ze nawet nie pisalem... Ograniczyłem sie jedynie do tuningu kompa na taki który jeździ.. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2004-05-18 18:10:59
Sorry ale takie pytanie zawsze wzbudzi uśmiech - kiler76 napewno to zrozumie, polonez to nie jest auto naszpikowane elektroniką którą można modyfikować - dlatego też nie ma sensu zadawać takich pytań ![]() jezeli chcesz poczytać o chipach to zapraszam do tego tematu klik > klik > ![]() |
WFO Miłośnik FSO Caro1,6GLE i Caro+GSI Zielonka | 2004-05-18 21:31:20 Czytałem już ten klik klik.
A poza tym co stoi na przeszkodzie naszpikować poldka elektroniką? ![]() |
![]() Wilu | 2004-05-18 21:54:12
No, elektryczne szybki na ten przykład ![]() |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-19 09:04:47
Proszę bardzo: 1. Jeśli masz Interface do kompa: -wgrywasz mapy paliwa do exela (potężny arkusz) -edytujesz wszystkie ustawienia ilości paliwa (o 200% jeśli ma byc "sportowy") i odpowiednio ilości powietrza... -wgrywasz to zpowrotem -testujesz jeżdząc w pełnym zakresie obrotów na każdym z biegów (ew. na hamowni) -jedziesz na CPN i nie dziwisz się zw pali 3x wiecej paliwa (w końcu jest "sportowy") 2. Jeśłi nie masz Interface: - bierzesz młotek...... - i stosujesz "ruski tuning" -tylka nie uderzaj za mocno.... po tym tuningu MUSI się zmienić charakterystyka pracy... [ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2004-05-19 09:06:04 ] |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-05-19 09:12:33
no i obowiązkowo lusterka trzeba odpowietrzyć ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-19 09:25:48
A ja ci powiem że ostatnio poznałem nową metedę... Trzeba uciąć rury kolektora tak z 5cm od wyjścia z bloku silnika... Podobno daje "rasowy" sound i na dodatek duuuuuużo mocy... ![]() |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-05-19 09:30:36 pomysł przedniej miarki , ale wtedy trzeba jeszcze koniecznie dolac płynu do spryskiwaczy żeby wyrównał się poziom jonizacji ![]() |