MotoNews.pl
  

Tuning gsi (CHIP)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czekam na kolegę, który bawi się w tuning auto; jak jak ja. Ja szukam osoby, która przekształci mój komp. w sportową bestie, która będzie jeździć a nie czołgać się.



Post edytowany ze wzgledu na rażące błędy ortograficzne.

[ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2004-05-09 12:44:11 ]
  
 
nooooooooooooooooooooo
  
 


świstak siedzi już dawno...
  
 
Proponuje zmasowac z karoseria plus z silniczka wycieraczek i napewno gdy uzyjesz ich (pamietaj o poziomie plynu w spryskiwaczu) odczujesz super-hiper przyspieszenie.
Proste i bez ingerencji w oprogramowanie komputera .
  
 
MOGE CI ZŁOŻYĆ JAKIEGOŚ KOMPA - POWIEDZMY P4 2,8 ???
NA PEWNO WTEDY BEDZIESZ MIAŁ LEPSZE OSIĄGI. EW.W TWOIM MOŻNA SIE POKUSIĆ O WYMIANE PROCESORA - ZALEŻY OD PŁYTY GŁÓWNEJ
  
 
Cytat:
2004-05-08 23:51:24, kiler76 pisze:
Czekam na knaolegę, który bawi się w tiuning auto jak jak ja autko, ja szukam osoby, która przekształci mój komp. w sportowa bestie, która będzie jeździć a nie czołgać się



wiesz co najpierw pomysl o hamulcach bo w sulejowie pokazały na co je stać

pozatym uzyj wyszukiwarki bo był juz taki temat

[ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2004-05-09 09:41:37 ]
  
 
Ale jesteście wszyscy upierdliwce , może się uda.
Sam posiadam GSI i ze zniecierpliwieniem czekam na efekty, mam nadzieję, że pędzie można skorzystać z wyników.
  
 
Cytat:
2004-05-08 23:51:24, kiler76 pisze:
Ja szukam osoby, która przekształci mój komp. w sportową bestie, która będzie jeździć a nie czołgać się.



Hmmm w sumie to ja wole jak moj komp nigdzie sie nie rusza... No ale jak bardzo chcesz to proponuję założenie 4 kółek meblowych (np. takich od foteli) efekt gwarantowany....
  
 
i koniecznie trzeba lusterka odpowietrzyć
  
 
Cytat:
2004-05-18 10:12:23, Momik pisze:
i koniecznie trzeba lusterka odpowietrzyć



No ale to to juz jest tak oczywiste ze nawet nie pisalem...
Ograniczyłem sie jedynie do tuningu kompa na taki który jeździ..
  
 
Goście nie rozumiem kolo sie pyta kulturalnie o jakies wskazówki a wy sie z niego nabijacie sorry ale według mnie to jest jakis brak szacunku jak pękacie na robocie tudzież nie wiecie co mu poradzić to napiszcie bo widze ze wstydzicie sie niewiedzy.





CYNOWNIA I GEGEJBENOWNIA GÓRĄ!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2004-05-18 17:37:58, EMCE pisze:
Goście nie rozumiem kolo sie pyta kulturalnie o jakies wskazówki a wy sie z niego nabijacie sorry ale według mnie to jest jakis brak szacunku jak pękacie na robocie tudzież nie wiecie co mu poradzić to napiszcie bo widze ze wstydzicie sie niewiedzy.


Sorry ale takie pytanie zawsze wzbudzi uśmiech - kiler76 napewno to zrozumie,
polonez to nie jest auto naszpikowane elektroniką którą można modyfikować - dlatego też nie ma sensu zadawać takich pytań

jezeli chcesz poczytać o chipach to zapraszam do tego tematu klik > klik >

  
 
Czytałem już ten klik klik.
A poza tym co stoi na przeszkodzie naszpikować poldka elektroniką?
  
 
Cytat:
2004-05-18 21:31:20, WFO pisze:
Czytałem już ten klik klik.
A poza tym co stoi na przeszkodzie naszpikować poldka elektroniką?




No, elektryczne szybki na ten przykład
  
 
Cytat:
2004-05-18 17:37:58, EMCE pisze:
Goście nie rozumiem kolo sie pyta kulturalnie o jakies wskazówki a wy sie z niego nabijacie sorry ale według mnie to jest jakis brak szacunku jak pękacie na robocie tudzież nie wiecie co mu poradzić to napiszcie bo widze ze wstydzicie sie niewiedzy.





CYNOWNIA I GEGEJBENOWNIA GÓRĄ!!!!!!!!!



oooooo , czekamy na wypowiedź, może czegoś ciekawego się dowiemy....
  
 
Cytat:
2004-05-18 17:37:58, EMCE pisze:
Goście nie rozumiem kolo sie pyta kulturalnie o jakies wskazówki a wy sie z niego nabijacie sorry ale według mnie to jest jakis brak szacunku jak pękacie na robocie tudzież nie wiecie co mu poradzić to napiszcie bo widze ze wstydzicie sie niewiedzy.




Proszę bardzo:

1. Jeśli masz Interface do kompa:

-wgrywasz mapy paliwa do exela (potężny arkusz)
-edytujesz wszystkie ustawienia ilości paliwa (o 200% jeśli ma byc "sportowy") i odpowiednio ilości powietrza...
-wgrywasz to zpowrotem
-testujesz jeżdząc w pełnym zakresie obrotów na każdym z biegów (ew. na hamowni)
-jedziesz na CPN i nie dziwisz się zw pali 3x wiecej paliwa (w końcu jest "sportowy")

2. Jeśłi nie masz Interface:

- bierzesz młotek......
- i stosujesz "ruski tuning"
-tylka nie uderzaj za mocno.... po tym tuningu MUSI się zmienić charakterystyka pracy...


[ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2004-05-19 09:06:04 ]
  
 
Cytat:
2004-05-19 09:04:47, Nomad pisze:
Cytat:
2004-05-18 17:37:58, EMCE pisze:
Goście nie rozumiem kolo sie pyta kulturalnie o jakies wskazówki a wy sie z niego nabijacie sorry ale według mnie to jest jakis brak szacunku jak pękacie na robocie tudzież nie wiecie co mu poradzić to napiszcie bo widze ze wstydzicie sie niewiedzy.




Proszę bardzo:

1. Jeśli masz Interface do kompa:

-wgrywasz mapy paliwa do exela (potężny arkusz)
-edytujesz wszystkie ustawienia ilości paliwa (o 200% jeśli ma byc "sportowy") i odpowiednio ilości powietrza...
-wgrywasz to zpowrotem
-testujesz jeżdząc w pełnym zakresie obrotów na każdym z biegów (ew. na hamowni)
-jedziesz na CPN i nie dziwisz się zw pali 3x wiecej paliwa (w końcu jest "sportowy")

2. Jeśłi nie masz Interface:

- bierzesz młotek......
- i stosujesz "ruski tuning"
-tylka nie uderzaj za mocno.... po tym tuningu MUSI się zmienić charakterystyka pracy...


[ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2004-05-19 09:06:04 ]


no i obowiązkowo lusterka trzeba odpowietrzyć
  
 
Cytat:
2004-05-19 09:12:33, Momik pisze:
no i obowiązkowo lusterka trzeba odpowietrzyć



A ja ci powiem że ostatnio poznałem nową metedę...
Trzeba uciąć rury kolektora tak z 5cm od wyjścia z bloku silnika...
Podobno daje "rasowy" sound i na dodatek duuuuuużo mocy...
  
 
pomysł przedniej miarki , ale wtedy trzeba jeszcze koniecznie dolac płynu do spryskiwaczy żeby wyrównał się poziom jonizacji