Układ wtryskowy w RST ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Próbuje zwalczyć poranne dymienie przy rozruchu i podejrzewam że za duża dawka paliwa idzie do wtryskiwaczy(przy rozruhu)
Moja prośba dotyczy jakiś materiałów(schematów)o sterowaniu rozdzielaczem wtrysku. Czekam na mądre opinie.
Dzieki
  
 
Jaki kolor tego dymku jest, bo moze to sa (a raczej na pewno) uszczelniacze zaworowe? Przy zbyt bogatej mieszance bys mial trudnosci w odpaleniu.

Co do materialow o KE-Jetronicu to sa one dostepne dla Driverow.
  
 
mialem to samo.Tylko przy zapalaniu kopcil,zwlaszcza rano. Wymienilem walek, uszczelniacze i pierścienie. Z tlumika tylko dzwiek sie wydobywa sero dymu. Mieszacz mam taki jaki mialem. To ktoras z tych zeczy alebo piersciaki albo uszczelniacze. mzoe olej bierze hehe . Ale jak toradek nizej pisal to pewnie uszczelnaicze. lukni na strone ravena on tam ma RST jeszcze chyba ma
  
 
Napisz cos blizej o tym dymieniu.
Moj ma takie objawy ze na zimnym silniku dymi ale nie przy samym odpaleniu tylko po 20-30s zaczyna leciec bialy dym (palony olej) jest to wina turbiny.
Przy samym zapalaniu tez lekko dymi ale na czarno, czesto mi go zalewa prawdopodobnie ktorys z wtryskow zle podaje bo ciezko odpala.
  
 
Wojtek - zalewa, czy wrecz odwrotenie - nie ma paliwa. Moze wtryskiwacz rozruchowy nie dziala.
  
 
Mi tylko na siwo kopcil. No jak byl cieply to przy zaplonie taki nawet niebiseki ale z rana siwo nigdy na czarno. No mi tesh ciezko pali. Bez gazu(pedał) to go musze chechlac i chechalc jak gaz do oporu to zro zapali HEHE. Po wymianie nizej wymieninych czesci nic nie kopci ale zaplon ma ciezki. Nie wiem czy za duzo oleju nie nalane zostalo bo mam ponad max. Jedno powiem moj essik zawsze ciezko palil. Chyba ze w zime to na dotych no chyba ze -15 to dłuzej
  
 
Cytat:
2004-07-26 15:45:18, ZieleTDH pisze:
Chyba ze w zime to na dotych no chyba ze -15 to dłuzej



Wymien czujnik temperatury w kolektorze dolotowym. Moze pomoc.
  
 
Dzięki za wszystkie opinie. A jeżeli chodzi o dymek to jest on biały i czuć ewidentnie paliwo, trwa to jakieś 5-10 sek.,odłączyłem już dodatkowy wtryskiwacz rozruchowy i zapala lepiej ale musze ustalić przyczynę bo musi on wrócić na miejsce i działać. Jeżeli chodzi o uszczelniacze zaw.- jezeli są walnięte to dlaczego kopciłby na biało i tylko przy zimnym silniku??? Rzeczywiście,jedna z opcji jak pisze TORADEK to ten czujnik temp. ale w bloku pod kol.ssącym,może podaje jakieś kosmiczne dane do kompa a on dawkuje jak chce.
RAVEN, znasz może cene nowych wtrysków do RST, i czy sa jakies inne niz w zwykłym 1,6 ????
  
 
Cytat:
2004-07-29 09:31:33, WADER pisze:
RAVEN, znasz może cene nowych wtrysków do RST, i czy sa jakies inne niz w zwykłym 1,6 ????



Powinny byc takie same, choc Wilku kiedys wspominal ze sa wieksze, nie mam pojecia i tym bardziej nie mam pojecia co do ceny. Wiem tylko ze na pewno nie beda tanie
  
 
Mam cala listwe wtryskowa do KE-Jetronica. Jak kiedys sie spykniemy to mozemy porownac wtryskiwacze, a dzisiaj w necie moge poszukac, moze sie czegos dowiem.