Wybiore sie po silnik DOHC do UE, a co mi tam

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przegladajac ogloszenia znalazłem taki silnik



zreszta są ogłoszenia sprzedaży różnych częsci do fiatów, ten powyżej to ma być 124 spider.
Cła nie ma, akcyzy płacić za częsci nie trzeba, wiec tylko jechać szukać po jakiś złomach i innych ....

może coś solidnego udałoby sie przytargać, co prawda najprościej jest znaleźć silniki z nowszych fiatów i lanci (poprzeczny silnik) ... ale potem te przeróbki
Nie wiem jedynie gdzie w niemczech szukać jakiś dużych auto-złomów .... może wy wiecie czy jest z tym problem, gdzie są jakiś duże i z fiatami
  
 
do UE powiadasz... No to koniecznie najpierw do Warszawy, tu jest parę autozłomów
  
 
Cytat:
2004-05-04 09:26:12, Lechu pisze:
do UE powiadasz... No to koniecznie najpierw do Warszawy, tu jest parę autozłomów


no tak, do warszawy czemu nie ale ....
też trzeba dojechać, nie mam znowu tak dużo bliżej i też nie wiem gdzie szuakć jeśli chodzi o ceny to ten ze zdjęcia powyżej coś około 150 euro ze wszystkim, nie wiem czy coś takiego dostane u nas ..... ale rozważyć należy wszystkie możliwości, mimo wszystko najważniejszy jest stan silnika żeby nie kupić zlomu który nadaje sie tylko do remontu
  
 
Cytat:
2004-05-04 09:26:12, Lechu pisze:
do UE powiadasz... No to koniecznie najpierw do Warszawy, tu jest parę autozłomów



Hm.. to pokaż mi złom w W-wie gdzie leżą 2.0 DOHC, będę niezmiernie wdzięczny Obecnie szukam silnika do swojego Kanciaka i wcale nie jest tak łatwo znaleźć, nawet do remontu. Wolałbym silnik na chodzie, ale z drugiej strony jak zrobię od zera, to będę wiedział co w nim siedzi przynajmniej. Ale za taki do remontu nie opłaca się dać więcej niż kilka stówek, a w takiej cenie ciężko coś znaleźć...
  
 
Faktycznie Spider jako żywo, własnie takiego widziąłem w Classic Motors. Zakładali go po remoncie zrobionym w Klaudynie. DOHC 1800 ze skrzynką V z pionowym lewarkiem ściągnięty z Californi. Marzenie.
Aristo skąd masz namiar na ten silniczek. Piekny, full wypas. i ten stojak do odpalania a nie na oponie jak u nas .
Ja co prawda palę na belce od zawiechy, stojak na palecie mam i żabą go ciągam po garażu ale gdzie tam do ludzi.
  
 
eno...gdzies na gieldzie klubowej widzialem silnik DOHC?
Sami poszukajcie.
Pozdrowka.
  
 
Teraz jest znacznie łatwiej jeżeli chodzi o sprawy przekładki, gdyż już teraz na silnik nie są potrzebne papiery. Jest to normalna część zamienna i potrzebny jest wyłącznie umowa zakupu. Niby niewiele, a jak uprzyjemnia życie

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-05-04 17:22:10, predki pisze:
Aristo skąd masz namiar na ten silniczek. Piekny, full wypas. i ten stojak do odpalania a nie na oponie jak u nas .
Ja co prawda palę na belce od zawiechy, stojak na palecie mam i żabą go ciągam po garażu ale gdzie tam do ludzi.


znalazlem na ebay.de
ale są też i inne Argenta 2.0:


co prawda łatwiej znaleźć całego fiata (i taniej) i go wypatroszyć ....
tylko co ja zrobie z tą resztą, przcież nie chce tego rejestrować i płacić tych akcyz i innych głupot
  
 
Cytat:
2004-05-04 19:36:20, Maciek_938 pisze:
Teraz jest znacznie łatwiej jeżeli chodzi o sprawy przekładki, gdyż już teraz na silnik nie są potrzebne papiery. Jest to normalna część zamienna i potrzebny jest wyłącznie umowa zakupu. Niby niewiele, a jak uprzyjemnia życie

Pozdrawiam



O, a tego to nie wiedziałem. Jesteś pewien że tak jest? Mogę sobie kupić od sąsiada silnik i wymienić bez zmieniania numerów silnika w dowodzie? Czy po prostu stare numery z dowodu znikają, a nowych się nie wbija? I jak to jest ze zmianą pojemności? to to już chyba trzeba zgłosić, nie?
  
 
Właśnie mie też bardzo interesuje ta sprawa bo od pół roku jeżdże ze zmienionym silnikiem i nie dokonałem jeszcze zmiany w dowodzie. Czy to znaczy że teraz nie ma już skierowań na badanie tech. po zmianie silnika ? i jak to wygląda z numerami w dowodzie ?
  
 
Ja również dołączam się do pytania czy coś się zmieniło w sprawie przekładek i numerów silników? Gdzie można znaleźć jakieś prawne podstawy?
  
 
Wyciągam temat na początek bo może przeczyta go ktoś kto zna odpowiedź na pytanie dręczące sporą rzesze ludzi
  
 
gdzies byl watek sympatycznego kolesia poprzez ktorego mozna sie bylo zapytac o wszystkie sprawy kogos z urzedu komunikacji. poszukajcie go.
  
 
Cytat:
2004-05-04 19:36:20, Maciek_938 pisze:
Teraz jest znacznie łatwiej jeżeli chodzi o sprawy przekładki, gdyż już teraz na silnik nie są potrzebne papiery. Jest to normalna część zamienna i potrzebny jest wyłącznie umowa zakupu. Niby niewiele, a jak uprzyjemnia życie

Pozdrawiam



Skąd ta rewelacja? nie słyszałem, żeby coś miało zmienić się w przepisach.