| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-05-02 13:17:35 Witam!!
W dniu 19.04 oddałem moją fure do blacharza, powodem była wymiana tylnego błotnika i pokrywy bagaznika. Po odstawieniu autka czekałem cierpliwie na informacje o postepach pracy kolegi który "rozprówał" moje auto, no i doczekałem sie niestety wiadomosci nie były miłe. Okazało sie ze ...brakuje bagaznika, tzn. jest za krótki P.S. nikomu nie zycze takiego auta!!! wszystko bylo pokrzywione i zle ponaciągane!! |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-05-03 10:30:47 Mam fotki niestety tylko dwie |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-05-04 10:48:03 BOSZZZEEEE ale te nasze graty rdzewieją |
mcneo Espero, Impreza WRX ... Leżajsk Connecticut - USA | 2004-05-04 11:18:04 ja mojego oddaje na usuwanie rdzy za tydzien . Umieszcze fotki co przed i po |
Armani01 | 2004-05-04 13:10:29
Na czym polega to usuwanie rdzy ??? Gość rozkręca samochód na części ? a co ze rdzą na lakierze ? Ile taka kuracja kosztuje ?????????????? Naprawde te Esperaki to pruchno |
mcneo Espero, Impreza WRX ... Leżajsk Connecticut - USA | 2004-05-04 13:15:33 ja to robie inaczej . Tam gdzie widac rdze to ja czysci zapuszcza jakimis srodkami a potem maluje i konserwuje |
piotr-ek | 2004-05-04 16:45:45
Eeee... przecież te auta mają juz co najmniej 5 lat. Cóż się dziwić? Większość aut 5 czy 8 letnich ma rdzę (z wyjątkiem auta Bartka1112). Oczywiście nie widać jej tak od razu jak w naszych (spody drzwi itp), ale gdyby inną markę rozebrać do goła to by też można pooglądać multum rdzy. Tak to już jest robione - super ocynk + porządny lakier tam gdzie widać, a w reszcie miejsc cieńki ocynk + tańszy lakier, lub jedna warstwa zamiast kilku. Biznes musi się kręcić, więc po co produkować auto które nie będzie rdzewiało przez 20 lat? |
Armani01 | 2004-05-04 17:01:36 Mój ojciec ma Passata z 2000r. dostał na niego gwarancję perforazyjną na 12 lat a Ty mi mówisz że 5 to dużo Oczywiście napewno w jakiś zakamarkach pojawi się rdza ale producent gwarantuje ,że jeżeli przyczyna tkwi w (oględnie i nie precyzyjnie mówiąc) lakierze to błąd naprawi . Merol na zachodzie = 30 lat Unas chyba 3 ?!? |
piotr-ek | 2004-05-04 17:19:51 Czytałeś dokładnie? Gwarancję perforacyjną, perforacyjną. Czyli jak dziura będzie na wylot, a nie jakieś tam bąble czy rdzawe naloty... aha... oczywiście jak tych rdzawych nalotów nie usuniesz w ASO to tracisz 12 letnią gwarancję. Tak, że nie bój się - dając 12 lat gwarancji wiedzą co robią - przywiązują Cię na 12 lat do ASO. I nie porównuj Passata, auta którego konstrukcja i technika wykonania jest jak by nie patrzeć nowsza od techniki naszych złomów. I zapewne takiej dziury nie będzie w tych miejscach do których da się normalnie zajrzeć... a reszta... lepiej nie zaglądać (i zwykły użytkownik nigdy raczej nie zajrzy) - człek szczęśliwszy. Chcesz porównywać? Porównaj espero do czegoś, co było pełną parą produkowane w latach powiedzmy 94-99 (od opanowania techniki produkcji espero przez skośnookich do momentu jej zakończenia).
A na koniec coś optymistycznego. Sraluchy schodzące z taśmy w 2000r były już pokryte rdzą - czyli nie jest źle. |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-05-04 18:26:48 I porazka panowie!!!
Lakiernik sp....ł sprawe po kilku dniach spod lakieru na klapie wylazły drobne rysy (zle przygotowany podkład) |
rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2004-05-04 19:23:11 Czasem można spowolnić działanie rdzy przez założenie plastikowych nadkoli (para 30-40 zł) to zawsze spowolni gnicie blachy kąpanej w wodzie, błocie i soli. Natomiast "popularne chlapacze" (ktore na szczescie sa w standardzie w kazdym Espero) chronia z przodu progi a z tyłu ten kawalek blotnika, który "chowa się " za zderzakiem. |
piotr-ek | 2004-05-04 19:46:02 Ale nadkola (ja dziwnym sposobem mam) powinny być założone do nowego auta. Teraz jest już za późno |
rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2004-05-04 19:48:35
Powinny, ale jesli ma 3-5 to tez można. Niektórzy pomiędzy nadkola nakładają smaru tyle ile się da, aby spowolnić korozję, która już sie zaczęła |
piotr-ek | 2004-05-04 19:52:34 To takie kadzidło dla umarłego. I tak w finale pozostaje albo sprzedać, albo generalny remont nadwozia zrobić - a to już się wogóle nie opłaca. |
Martinezzz Focus II Radom / Warszawa | 2004-05-04 20:32:13
Ford na focusa również daje 12 lat gwarancji na perforację nadwozia. I o niczym to nie świadczy bo trzy- czteroletnie focusy rdzewieją (popularna przypadłość). W almerach rudy wcina tylne klapy (i również nie są to jednostkowe przypadki). Rdzewienie espero strasznie mnie dobija, ale w prawdziym szoku byłem jak poszperałem w internecie i zobaczyłem jak wiele współczesnych modeli dotkniętych jest tą bolączką. |
piotr-ek | 2004-05-04 20:36:56 Ponoć najlepiej trzymają się Francuzy, a szczegolnie Peugeoty. |
Martinezzz Focus II Radom / Warszawa | 2004-05-04 20:47:20
Pocieszam się tym, że ten esperak był juz walony i może to dlatego |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-05-05 07:46:31
Dwóch moich znajomych ma 11 letnie Peugeoty 405 - ZERO korozji, bez dodatkowych zabezpieczeń antykorozyjnych. |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2004-05-05 14:28:09
Morał z tego taki, że żab rdza nie tyka A podobno najgorsze samochody to te na F i w tym mieszczą się te Francuzkie. |