| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
BareK126 lancia Lybra Stalowa Wola | 2004-05-07 11:26:03 i to moze byc przyczyna bo tłoki w maluchu nie mają otworu na sworzen symetrycznie pośrodku tylko jest troche przesuniety w którąś strone ale w którą to nie powiem ci i jak ma być wsadzony trzeba w książke popatrzeć |
chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2004-05-07 11:36:08 hehe w ksiazce niema bo wcozraj patrzalem!!!!!!!!!!!ale dzikei bede wlaczyl ,wlasnie o tym slyszalem |
BareK126 lancia Lybra Stalowa Wola | 2004-05-07 11:49:09 pofatygowałem sie do garażu po ksiązeczke i wiec mimośrodowość osi sworznia względem osi tłoka wynosi 2 mm czyli sworzeń w tłoku nie jest centralnie posrodku i patrząc na silnik od strony rozrządu tłok ma być ustawiony sworzeniem blizej wentylatora czyli w lewo
nie wiem czy dosyć jasno to napisałem ale sie starałem |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-07 11:53:59 i to sie zgadza bo inaczej wal nie wypchnalby go z dolnego martwego polozenia, widocznie jest obrocony i jest jakos krzywo dociskany do gladzi stad zaolejenie bo piersciony nie pracuja tak jak powinny |