Zmiana centralki w Bingo S

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jerst możliwość zmiany centralki na taka z przełacznikiem?
Aktualnie mam taką dotykowa i przeskakuje po przekroczeniu 2200
Mam juz dość ciągłego przełaczania sie na benzynę.
Czytałem kupe wątków i zrobiłem to co było tam sugerowane ,poprawiłem mase jest prosto do klemy poprawiłem + jest prosto do klemy, poczysciłem wszyskie styki przy filterku i przy butli ,kabelka do cewki nie znalazłem przesledziłem cała wtyczke cewki zapłonowej i nic.Mimo tych wszystkich zabiegów te polskie gów.o nadal zrzuca na benzyne.
Wykluczam temperature bo najczesciej dzieje sie to jak silnik jest nagrzany do normalnej temperatury.
Niema regóły dzis jechałem 20 km to dopiero na 19 km zaczął zrzucać ciagle na bene tak z 10 razy pod rząd.
Może wskazówka bedzie to że jak zwali nha benzyne to po przegazówce nie zawsze chce przełaczyć po przekroczeniu ustawionych obrotów,często trzeba wyłaczyc centralkę przyciskiem i znów ją właczyć.
Co jeszcze moge zrobić?
  
 
Jednak podejrzewam, jakieś zwarcie w wiązce, albo sama cewka lub moduł po zagrzaniu "sieje".
  
 
No niewiem.Macałem cewke,kable jak była ciepła,zimna oczywiście na pracujacym silniku i nic zednego nawet małego kopnięcia nie wyczułem
  
 
Możesz nie czuć kopnięcia, bo np. przebicie wali do masy. Albo energia generowana przez cewkę słabnie, Ty tego nie wyczujesz a Bingo owszem
Poza tym nie wiem czy w S-ce jest opcja "słaby/mocny sygnał cewki", jeśli tak to sprawdź jak masz ustawione. Aha i jeszcze sprawdź czy Masz dobrze wpisany "typ układu zapłonowego".




[ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2007-01-26 20:12:52 ]
  
 
moze złapał jakies ustawienia fabryczne bo ostatnio odłaczyłem aku na całą noc.wiec jakie ustawienia ma wrzucić gazownik:
sonda 0-5v
emulacja masą
typ układu 4cyl 1 cewka
Niestety w oprogramowaniu nie widziałem słaby mocny sygnał cewki
  
 
Zaraz, dopiero doczytałem, jakoś mi umknęło wcześniej. Jak to nie znalazłeś kabla do cewki . Musi być albo do cewki, albo do innego czujnika podającego info o obrotach. Najczęściej podpina się go do cewki, czasem gazownicy robią oplot na jednym z kabli zapłonowych (moim zdaniem to kiepskie rozwiązanie), podpinanie się pod halla (przy niewłaściwych parametrach sygnału), albo czujnik położenia wału może skutkować właśnie takimi wariacjami. Poszukaj dokładnie tego kabla jest to brązowy przewód z pinu nr 2 w sterowniku. Wg schematu ma być podpięty do minusa cewki zapłonowej.
  
 
A wiec tak,Trafiłem na ogarniętego gazownika i powiedział że własnie ten kabel co do cewki był podłaczony gdzies gdzie nie powinien,przelutował poregulował w programie i jest bajka nie przełacza.
Ale szczęścia tyle bo wracajac od gazownika baba zaj...a mi punto w tył wiec musze teraz szarpać odszkodowanie i naprawić(naszczescie nie wiele)
  
 
Witam,

o ine wiem, to ople w tym roczniku (Omega B od 1994) mają układ zapłonowy z podwójną cewką (tzw. zapłon z iskrą traconą). Tak jak pisał Danek przestaw na "dwie cewki" i powinno hulać.