Kontrolka ciśnienia oleju!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam posiadaczy Poldków Mam kolejny problem, znaczy sie nie wiem czy to jest problem ale chciałem sie zapytać o kontronle od ciśnienia oleju. Jak samochod jest zimny to wzkaznik stoi na srodku a jak sie rozgrzeje to spada do nizszych wartosci. Czy to zle? Oleju mi nie pali i nie kopci z tłumika. A moze uszczelki puszczaja jak sie rozgrzeje? Z góry dzieki za pomoc, pozdrawiam!!!
  
 
Ja mam dokładnie tak samo ale mi sie wydaje że tak musi byc gdy silnik jest zimny
  
 
Wiesz słyszałem ze czujnik moze byc zapchany ITD ale nie wiem czy to prawda. Moj Poldi ma juz przejechane 150 tys i nie miał remontu a dalej pieknie jezdzi, a musze przyznac ze mam ciezka noge Moj rekord predkości to 170 z duzej górki a na prostej 160 i dalej tak sie spisuje dlatego darze go takim sentymentem. Zreszta to juz moj 3 poldi. Troszke sie ostatnio psul ale jest juz OK.Męczyłem sie ze skrzynia ponad rok bo padł synchronizator 2 biegu i wyminiłem skrzynie na tą od noska.Nie wiesz moze jak jest z tymi przełozeniami? Mam lepsze przyspieszenie? Zaraz ide sprawdzic ile mam do 100 A co do skrzynii to koszt zakupu był bardzo smieszny bo 30 zł i + skrzynia bo było to na szrocie a skrzynia troszke wazy i jest z alu Pozdrawiam!!!
  
 
U mnie na kontrolce jest dokladnie tak sam: jak zimny to srodek a potem spada.
  
 
To norma chyba w karzdym polonezie i jak najbardziej poprawny objaw! silnik zimny-olej gęstszy-wieksze ciśnienie: silnik gorący-olej rzadszy- mniejszee cisnienie, nie może być inaczej!!!!!!!!
  
 
oj moze byc moj stary polonez ma taki wskaznik w c+ go juz nie mam mam tylko kontrolke jak juz zanika cisnienie a co do starego typu jak go kupilem to stala berdziej wprawo niz na srodek po rozgzaniu spadala na srodek a teraz jak go odpale to stoi na srodku a potem jak obroty sa to jest u gory a jak na luzie to spada prawie do zera no ale raz zima mialem takie cisnienie ze wogole sie nie ruszyla z gory na dol i tak stala az wszystko odmarzlo
  
 
Aha ciesze sie Dzięki za odpowiedzi!!!
  
 
Wszystko jest w pożo. Jak olej jest nie rozgrzany to jest gęsty i ma większe ciśnienie na wolnych obrotaach a jak się rozgrzeje to spada i to jest prawidłowy objaw.