Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Linku stalowa wola | 2004-05-17 15:44:36 hmm ten temat zostawie profesionalista.....ale temat fajny ![]() ![]() |
Marek Moderator Multivan Stalowa Wola | 2004-05-17 16:37:53 Toom rób swapa na 2.8 vr6. Ostatnio taki silnik byl za 1000zł. Z przelozeniem nie było by za wielu problemów niedorozwiązania ![]() |
GEOO User stalowa wola | 2004-05-17 16:42:44
nio w sumie bez wekszych ingerenci w silnik bo cały wymieniasz ![]() ![]() wiec to tez jest jakas alternatywa |
![]() slaweczek Matiz Stalowa Wola | 2004-05-17 17:30:36
No widze jednak, że wydatki mogą przekroczyć 2-3 tys zl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pingu User Opel Astra Coupe Stalowa Wola | 2004-05-17 19:42:01 Chcerz byc szybszy i w miare malo ingerowac w silnik
to najpierw zadbaj o jak najlepsze swiece, dobry filtr,dobre kable WN,wszystkie czujniki sprawne i na pelnym chodzie, pomierz sobie cisnienie na tlokach czy masz dobre?. Dbaj o olej i o odpowiendie wymienianie/czyszczenie filtrow. Nie zakladaj zadnych magnetyzerow, strumienic i nie ufaj reklamom tylko pytaj sie specjalistow. Jesli to wszystko zrobisz to wtedy pomyslimy dalej o tuningu! |
dozer Opel Senator nisko | 2004-05-17 22:55:24 nie zgodzę się z przedmowca, ze filtr powietrza itepe to metoda, wiekszosc z tego co zostalo wymienione po prostu powinno byc uzywane tak jak ma byc, co to znaczy najlepsze swiece i kable? co to da ? 0,0000000000000000000000000000000000000000000000001km ? nie badzmy smieszni... jesli nie chcesz dotykac bazy silnika, czyli , modyfikować dolotu czy głowicy , to w sumie nie masz co ladowac pieniedzy w samochod bo nic poza nitro , nie da ci wymiernego co do pieniedzy przyrostu mocy, z silnikiem to jest tak ze ze albo robisz cos kompleksowo , zabierasz sie za wszystko , albo nic, bo proponowane przez innych robienie to glowicy, to czegos innego nic ci nie da a jeszcze moze zabrac, moc, trwalosc, wiec pozostaja trzy mozliwosci: kompleksowa przerobka silnika, swap, nitro... nie ulegajmy zludzeniom.... |
![]() sq8jx User Mazda 323F / KTM EXC ... Stalowa Wola | 2004-05-18 00:02:17 tylko nie wywalaj katalizatora ;] bo mozesz miec pozniej troche problemow z cpu. Pozdr. |
![]() Linku stalowa wola | 2004-05-18 04:18:06 widze ze jest wielu specow znajacych sie na rzeczy...ale pozostane dalje w milczeniu..slucham..i sie ucze ![]() ![]() ![]() |
tomeQ_ Moderator stalowa wola/łorsoł | 2004-05-18 09:12:06 jak pasek jezdzi na lpg to wywal katalizator i tak sonda jest perfidnie oszukiwana ![]() ![]() |
dozer Opel Senator nisko | 2004-05-18 09:47:29 wydaje mi sie ze toom chce mocy na benzynie ... ale to moje zdanie jesli jest inaczej prosze o korekte |
![]() Pingu User Opel Astra Coupe Stalowa Wola | 2004-05-18 10:11:00
przeczytaj moj post uwaznei jeszcze raz ![]() Czy ja cos mowie o przyroscie mocy ![]() Najpierw niech zadba o to aby wrocic do seryjnych 125 kunikow. Niestety wiele osob jezdzi na zapchanych brudnych filtrach, zuuzytych swiecah czy kablach. A taki zamiennik bawelniany naprawde cos daje( do serii 1 KM, po modyfikacjach wiecej ), zalozy nowe swiece, nowe dobre kabelki itp przez co poprawi sie kultura pracy przez co i autko bedzie szybsze. To na poczatek a puzniej wieksze motania ![]() |
![]() sq8jx User Mazda 323F / KTM EXC ... Stalowa Wola | 2004-05-18 10:11:18 Mi rowniez sie wydaje ,ze chodzi o benzynke ,a nie gaz.Pozdr. |
![]() Toom User Kymco B&W Wawa | 2004-05-18 11:24:09 Wow, ale dzieje się. Dobry temat zapodany, chyba.
W sumie to dobrze, że przeszliśmy na konkretny przykład mojego autka, choć wolałem ogólnie. Ok. to przeanalizujmy. Filtry, świece itd - nie oszczędzam na takich rzeczach, ale bez przegięcia, jeśli wszystko chodzi. Filtr sportowy na pewno coś da. Zakładam że silnik ma 95% sprawności. Więc idziemy dalej. O osiągi chodziło na benzynie, bo jakoś nie wierzę w większą moc na gazie. Chyba że ktoś mi to pokaże. Ale raczej dla efektu powinno się usunąć instalację niż ją przeprogramowywać. Może się mylę. Wymiana silnika nie wchodzi w grę, a już na pewno nie za 1000PLN. Albo lewizna, albo stanę kiedyś w polu. No i problemy z papierami. No i oczywiście skrzynia do remontu i hamulce do wymiany itd. Acha, robię 40 tys rocznie, więc robienie 300KM z tego silnika to bezsensu, mówię o delikatnych 150KM. Najprostszym rozwiązaniem jest kupić inny model V6 i po zabawie. Kupi ktoś mój? ![]() |
tomeQ_ Moderator stalowa wola/łorsoł | 2004-05-18 13:28:38 150KM bez sporych przerobek, hmm. Sadze ze vw nie ma dwoch sond i katalizator mozna wywalic, co przy dlugotrwalej eksploatacji powinno dac jakis efekt (lub wymienic na nowy za pare tys. PLN), pozniej jesli masz wtrysk gazu pogrzebac cos z dawka/katem wtrysku, i zaplonem. Pozostale filtry smiltry moze dadza pare koni wiecej, ale przy okazji spirdziela ch-ke silnika i bedzie jezdzil gorzej, a to juz trzeba niestety sprawdzic samemu. Podsumowujac nie ma takiej pierd..onej mozliwosci, zeby bez grzebania mechanicznego w silniku wyskrobac dodatkowych 25/30 konikow ![]() |
![]() Toom User Kymco B&W Wawa | 2004-05-18 17:14:46 A delikatne wygładzenie głowicy i splanowanie jej? Do tego brak katalizatora, zmiana tłumika, może dałoby z 20KM? W końcu te silniki wytrzymują większe ciśnienia z Turbiną. Instalacja gazu nie jest wtryskowa. |
![]() Piotrek83 User Honda Civic Kraków / Stalowa Wola | 2004-05-18 18:12:18
20KM? Zapomnij...chyba ze chcesz jeszcze elektronike grzebac, wtedy mooooze gdzies sie te 20 uzbiera... A jaka jest ta instalacja? Podcisnieniowa? |