2.0SE vs 3.0 24V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem omy 2.0 ale mam na oku omę 3.0 24V i planuję zmianę na więcej koniuff. Chciałbym dowiedzieć się jakichś szczegółów o dualramie i ogólnie o kosztach utrzymania 3.0, pomijając zużycie paliwa.
Chodzi tu o Omegę A.
Dzięki!
PS. Prace trwają!-to dla zorientowanych w temacie!
  
 
Tomi20se, koszty utrzymania są okrutne. Pełny bak paliwa nie starcza na 700 km trasy ....W zamian powtórzę za Prowem po x 100 "żólta koszulka lidera".

Może sie zastanów?
A tak na serio włącz wyszukiwarkę.
  
 
Dz. chciałem tylko wasze opinie. 3.0 dobre chyba tylko jako 2 samochód, taki na przejażdżki (za 300zł/700km) he he
  
 
A mnie kosztuje max 150 zl / 700 km D
  
 
Eeee - a zdrowie psychiczne bezcenne w 3.0? - bezcenne!

  
 
Oprócz tych paru tysiaków, które wrzuciłeś wcześniej ...

E nie o to chodzi zeby sie licytować.
Płyn w układzie chlodzącym z klimą to 11 litrów
Olej, no właśnie ile jest oleju?Z chlodnicą oleju będzie chyba ze 6 litrów.

  
 
Cytat:
2004-06-24 10:09:19, PiotrS pisze:
Olej, no właśnie ile jest oleju?Z chlodnicą oleju będzie chyba ze 6 litrów.



U mnie zawsze wchodziło 5,5 do SEJ
Robert
  
 
q...q...q...q...

Nawet edycji nie moge sobie zrobić co wam sie tak spieszy?

No i jeszcze liczy się przyjemność, która jest bezcenna ...
No gas, no problem,
no problem, no money,
no money, but speed so high!

  
 
Ołkej, ale u mnie bez chłodnicy oleju to wchodzi koło 4L.
Rozumiem że płynu więcej, ale CAŁE WIADRO?????????
Tożto trza lać i lać!
Chyba to poroniony pomysł, tymbardziej, że nie ma gazu moja wypatrzona oma, a instalację to grzech zakładać, chyba że na wtrysku... ale to będzie dodatkowo ze 4tys. A jak jeżeli chodzi o wytrzymałość 3.0, bo moja 2.0 po 150000km to zaworki wydmuchała-dziwne prawda?? Zaznaczam że nie był "kręcony".
Winą wypalenia zaworków obarczam Pb95, bo wersja SE ma jeździć na Pb98 no i na gazie-he he.
A jak to stoi w 3.0?
Aha! Jeszcze jedno!
Oma A ma silnik rzędowy nie V, więc chyba inaczej stoi z olejem i płynem?

[ wiadomość edytowana przez: Tomi20SE dnia 2004-06-24 10:20:22 ]
  
 
Cytat:
2004-06-24 10:17:58, Tomi20SE pisze:
Chyba to poroniony pomysł, tymbardziej, że nie ma gazu moja wypatrzona oma, a instalację to grzech zakładać, chyba że na wtrysku... ale to będzie dodatkowo ze 4tys. A jak jeżeli chodzi o wytrzymałość 3.0, bo moja 2.0 po 150000km to zaworki wydmuchała-dziwne prawda?? Zaznaczam że nie był "kręcony".
Winą wypalenia zaworków obarczam Pb95, bo wersja SE ma jeździć na Pb98 no i na gazie-he he.
A jak to stoi w 3.0?
Aha! Jeszcze jedno!
Oma A ma silnik rzędowy nie V, więc chyba inaczej stoi z olejem i płynem?

[ wiadomość edytowana przez: Tomi20SE dnia 2004-06-24 10:20:22 ]



Hm pytasz się o 3.0 24v to dostajesz odpowiedź
jak sie spytasz o 3.0V 24v to też dostaniesz odpowiedz ale nie odemnie.
Jak Ci sie nie podoba ile plynów musisz wlewać to nie kupuj tego auta.


  
 
Dylemat w tym ile dostaję za ile, a w wersji R, chyba niewiele
Płyny to najmniejszy problem, bo raz na dłuuuuuugi czas, ale liczba KM i poczucie ich pod stopą -hmmmmmmmm
  
 
Cytat:
2004-06-24 10:17:58, Tomi20SE pisze:
A jak jeżeli chodzi o wytrzymałość 3.0, bo moja 2.0 po 150000km to zaworki wydmuchała-dziwne prawda?? Zaznaczam że nie był "kręcony".



Moje SEJ ma nakręcone 290 tys, i jedyna rozbiórka silnika przy wymianie łańcucha rozrządu na 200. Przy tej okazji wymieniłem pierścienie (bo były już nierewelacyjne) i planowałem głowicę (pewnie kiedyś się przygrzała). Po tym zabiegu przebieg 10 tys między wymianami oleju chodzi(ła) bez utraty kropli.

Cytat:
Oma A ma silnik rzędowy nie V, więc chyba inaczej stoi z olejem i płynem?



Toż i komentarze masz o R6.

pozdr,
Robert
  
 
Cytat:
2004-06-24 10:32:43, Tomi20SE pisze:
Dylemat w tym ile dostaję za ile, a w wersji R, chyba niewiele



Czego dostalesz niewiele? Możesz sprecyzować?
  
 
Cytat:
Czego dostalesz niewiele?



- niewiele wolnego miejsca pod maska
- niewiele czasu na zastanowienie po wcisnieciu gazu
- niewiele kasy w portfelu po wizycie na stacji
- niewiele km na zbiorniku

Za to wiele radosci z jazdy
  
 
...źle zrozumiałeś PiotrS, a może ja źle napisałem, bo po relacji cena/koszty/radość powinienem raczej napisać dużo za bardzo dużo... ale nie ważne...
Chodzi o to że cena za jaką chodzą 3.0 +gaz na wtrysku jest duuuuuża i nierzadko można kupić wersję B za tę samą cenę, ale niestety 2.0.
Jeszcze jedno: wersja omy B nawet 2.5, ale V brzmi o niebo lepiej niż stare 3.0 R, ale to już tak całkiem na marginesie dla melomanów
NIXON co ty masz za silnik, że masz łańcuch rozrządu??????

[ wiadomość edytowana przez: Tomi20SE dnia 2004-06-24 10:46:43 ]
  
 
Cytat:
2004-06-24 10:45:05, Tomi20SE pisze:
.. wersja omy B nawet 2.5, ale V brzmi o niebo lepiej niż stare 3.0 R,



E powiem, ze to subiektywne jest ale R6 to sie nie zapomina.

Cytat:

że masz łańcuch rozrządu??????




Ja kto co? Ma C30sej.

i tak samo jest w C30Se i C26.. i w C24..

  
 
kolega Tomi obeznany w temacie....






.... ale jakoś nie do końca
  
 
Jak dla mnie tylko 6 garów w rzędzie...
  
 
Cytat:
2004-06-24 10:45:05, Tomi20SE pisze:
Chodzi o to że cena za jaką chodzą 3.0 +gaz na wtrysku jest duuuuuża i nierzadko można kupić wersję B za tę samą cenę, ale niestety 2.0.



Polecam do wzięcia mojego karawanika SEJ Jest wątek w sprzedam/kupię.

Cytat:
Jeszcze jedno: wersja omy B nawet 2.5, ale V brzmi o niebo lepiej niż stare 3.0 R, ale to już tak całkiem na marginesie dla melomanów



Tu pozwalam się mie zgodzić, a (patrz profil) mam możliwość rzetelnego i nie obciążonego "egocentryzmem" porównania. R6 rulez.

Cytat:
NIXON co ty masz za silnik, że masz łańcuch rozrządu??????



Tak jak napisał już PiotrS, zresztą -> patrz profil
  
 
Po za tym czy ktoś słyszał, by w betach ktoś montował v6? wg mnie akustyka r6 BMW to wzorzec.

Paru z was to się niespodoba, ale takie właśnie jest moje zdanie...