Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2006-03-27 14:10:05 Można zrobić taniej, ale i tak nie będą to złotówkowe koszty. |
TeddyBear Ford Escort Kombi 1. ... Warszawa | 2006-03-28 18:21:12 Dzięki za info
Tzn omawiany szerzej na forum OBD 2 nie wchodzi w grę? |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2006-03-28 19:07:07 Poszukaj w necie, czasem zdarzają się strony z opisem DCL. Gdziesik miałem ale nie piszę teraz ze swojego kompa. |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-10 17:14:00 Przepraszam z góry za odgrzany post. Czy komuś udało się znaleźć interfejs do gniazda jak na zdjęciach niżej. Zajęte piny 3,4,5 i 7- góra oraz 11,16-dół. Zetec 1,6 benzyna;90KM,11/1997. |
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2009-11-12 16:35:45 fordowski WDS/FDS 2000. jest aktualnie jeden na allegro za 5,5tys zł. |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-12 17:52:06 Skuter dzięki fest, - jego cena przekracza wartość moje fury. No trudno, ani diody nie da się podpiąć, ani fejsa za 100 parę, trzeba się cieszyć, że jeszcze odpala i jedzie. |
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2009-11-13 09:57:13 Niestety nic tańszego nie ma pod to gniazdo. Ostatnio był jeszcze firmy Sykes-Picavant za jakiś 1000zł ale używany. Mam takie samo gniazdo diagnostyczne u siebie i długo drążyłem temat ![]() Udało mi się znaleźć coś takiego klik Post na ten temat klik niestety nie po polsku ale myślę że jest to warte wykonania. [ wiadomość edytowana przez: Skuter9 dnia 2009-11-13 10:50:07 ] |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-11-13 10:17:04 klik
masz może numery spisane z kompa? |
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2009-11-13 11:00:02 A tutaj jak diagnozować to diodą klik |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-13 22:50:56 No niestety w tym moim złomie nie wyprowadzili w gnieździe EEC pinów 17,48 w ogóle !!!. Więc rozebrałem kompa i zrobiłem te podłączenia. 40-tka była wyprowadzona na masę przy aku. Podłączyłem 17 pin do diody + opór 2k do plusa aku. Wcześniej zwarłem 48 i 40 a własciwie 48 bezpośrednio do - aku i co: d^^^a blada. Wyciągnąłem jeszcze raz kompa odkręciłem dwa dekle, sprawdziłem, czy piny 17 i 48 nie maja przerwy na druku (nie było) złożyłem z powrotem i dalej nic, - dioda ani mrugnie. Gniazdo OBD2 przy nogach pasażera oczywiści 3 i 11, a nie 2 i 10. Straciłem 3 tygodnie i nic, a już ściągnąłem Diag EEC IV i zacząłem robić podłączenie do LPT. Zastanawia mnie jedno, dlaczego w essie z 11/97 wykluczyli możliwość samodiagnostyki diodą, bo nie przypadkowo nie wyprowadzili 17 i 48 pina?.
|
![]() warzywisko Sympatyk FEFK Escort MK VII Międzyrzec Podlaski | 2009-11-14 10:38:35 Utożsamiam się z Tobą w bólu ![]() ![]() Czy ktoś z grona szanownych FEFKowiczów który posiada w gnieździe diagnostycznym piny 2 i 10 mógł sprawdzić ich odpowiedniki przy Eku? pozdrawiam |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-14 12:36:36 Jaki to pomysł?, - jeżeli ktoś ma zajęte piny 2 i 10 to ma EECV a to inna bajka. Do tego są fejsy choćby na allegro. Chyba, że myślisz o czymś innym. |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-11-14 16:16:12 2 tematy podobne sie zrobily to moze to scalimy?
sprawa nie jest taka straszna. konkrety pinologia znana? 1. nc 2. scp+ (efi, de) 3. START TEST ![]() 4. gnd 5. s gnd 6. nc 7. iso9141 (duuzo) zetec+pte+efi+pats+abs tci+di abs ble ble ble 8. nc 9. nc 10. scp- efi, de 11. START TEST ![]() 12. nc 13. programmiersignal jak to niemcy mowia - efi 14. nc 15. nc 16. Vcc tak to widze u was pin 5 laczycie z 11 (ZETEC) a na pin 3 led kto testuje? |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-14 19:59:03 Faktycznie może to scalić, co na to Admin?
Ja jestem chętny z tym, że jeżeli takie mam napięcie na pinach: 3- 12,25V, 4- 12,32V, 5- 12,32V, 7- 12,27V,11-12,31V, 16-12,6V to nasuwa się pytanie- zwarcie 5-ki z 11-ki powinno zainicjować wejście w stan diagnostyki (ale tu musi być zwarcie 11 do masy) a przy napięciu na 5-tce 12,32V jest to mało prawdopodobne?. Jak myślisz mam rację? Ty masz na 5-tym pinie masę sygnału a ja nie. Tak samo odpowiedziałem w 2-gim poście. |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-11-14 21:53:12 ale jest zawsze ale ![]() podajesz napiecia zmierzone wzgledem masy a nie masy sygnalowej - "logicznej" nie ma biedy jesli zrobisz sobie pull down'a czy push up'a to MUSI byc zabezpieczone i odporne na takie akcje. nie wiem jak gleboko siedzisz w cyfrowce. ja zdecydowanie preferuje analogowke ![]() ![]() ![]() |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-15 11:18:27 Nie wiem o co chodzi, w cyfrówce nie siedzę. Odczytałem to jako "podnieść i upuścić", ale to zapewne skrót?, czy mógłbyś to rozwinąć?. Dlatego mam obawy przed zwieraniem pinów ponieważ do końca nie wiem, co zwieram i czy przypadkiem nie uwalę procesora ![]() |
![]() fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-11-15 14:00:53 KLIK Diagnostyka przez złacze obd |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-11-15 14:24:30 spokojnie mozesz zwierac. nic sie nie stanie. nie podpinaj tylko +12V. |