Zestaw antykapotazowy :) i moje perypetie :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nowy zestawik.
Elektronika robiona pod moje przerubki rodem od niemieckiego tunera SLS.
Do tego zaworek no i koleczko 65 mm gdyby ktos na streecie chcial mnie jednak wciagnac to 5 minut i zamatowane ( nie moge go uzywac bez tak wytaznej potrzeby.
Idzie do mnie jeszcze filtr K&N bo te papierowe maja za malo przepustowosc. Zaczyna sie rowniez przerabiac katalizator
A jak sie okazalo wszustkie gary trzymaja cisnienie oprucz jednego tam gdzie swiece rozwalilo. Z badan wynika ze na streecie na tym jednym to cisnienie bylo max 6 (czyli ten tlok byl balastem). Niestety nie bede corrasiem na zlocie bo sie szykuje na street. Autko posiedzi sobie w warsztacie tydzien: do wymiany ida uszczelki, szklanku, pierscionki itp wiec idzie maly remoncik wszystko bedzie sprawdzone, przyjdzie nowy czujniczek. NO i jak dobrze pujdzie to i dostane chlodnice oleju



  
 
jesli cisnienie sprezania wynosi 6atm to z zestawu cylinder/tlok nie ma co zbierac moze jednak bylo troche wiecej
  
 
Cytat:
2004-06-04 14:41:34, tomeQ_ pisze:
jesli cisnienie sprezania wynosi 6atm to z zestawu cylinder/tlok nie ma co zbierac moze jednak bylo troche wiecej



Pociesze cie tyle to wynosilo gdzies na streecie moze troche wiecej Teraz jest jakies 3.5 ALe po wlaniu oleju znacznie sie poprawilo wiec jedynie uszczelnienei tloka pewnie poszly
A na innych jak ksiazka pisze tak kolo 11.5


A to inne zdjecia ktore nie zadzialaly

  
 
Oj malo tego cisnienia, malo...
  
 
U mnie to wszedzie prawie jest 6 Ale te typy tak maja
  
 
YYY a u mnie 9,6 i 9,6 .........
A było 12,8 i 12,8 ale na innej głowiczce.....
Ps 11,5 nie za duzo na turbo ??? Tak tylko pytam
Ps2. i tak dostaniesz od toyoty ...
  
 
Cytat:
2004-06-04 16:55:38, CZUCZU pisze:
YYY a u mnie 9,6 i 9,6 .........
A było 12,8 i 12,8 ale na innej głowiczce.....
Ps 11,5 nie za duzo na turbo ??? Tak tylko pytam
Ps2. i tak dostaniesz od toyoty ...



11- 12 tak ma byc w nowym silniczku
A od Toyotki nie ma szans teraz dostac
Chyba zoorgaznizuje grupke do objechania czesci polski bo bede mial z 2 dni na dotarcie silnika
  
 
My mowimy o cisnieniu sprezania, a nie o stopniu sprezania Po zdjeciu glowicy wszystko sie okaze, ale nie wiem czy pierscienie spowodowalyby az taki spadek sprezania. Jak rozbierzesz napisz co obaczyl mechanior :>
  
 
wydaje sie ze pierscienie nie spowoduja az takiego spadku ale aby sprawdzic szczelnosc wlalismy oleju i cisnienie podskoczylo ale nie pamietam na ile wiec moze i to badzmy dobrej mysli