Mój pomysł na przeróbkę hamulców

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
muszę je przerobic bo serwo przeszkadza w montażu kolektora ssącego. proszę o opinię.
zamiast serwa i pompy montuję pompę sprzęgła. pompa steruje siłownikiem który porusza już normalnym układem hamulcowym zamontowanym w innym miejscu. jak myślicie zda egzamin????
  
 
Kombinowanie z hamulcami to zawsze duże ryzyko...
Ciekawi mnie czy pompa hamulcowa nie weszłaby przymocowana zamiast do grodzi to do boku na lewym błotniku prostopadle do kierunku jazdy. Widziałem takie rozwiązanie w jakiejś alfie z dwuwałkowym silnikiem. Może sprawdzi się też w ładzie??? Wtedy wystarczyłoby jedynie podoginać trochę inaczej przewody metalowe i najmniejszym kosztem by poszło..
  
 
a jaki kolektor zakładasz że ci serwo przeszkadza u mnie derwo to ni troszkę nie wadziło jedynie co to pompa w stosunku do krućca wychodzącego na wspomaganie ale go wykręciłem zaślepiłem ten otwór śróbą wywierciłem obok i nagwintowałem i już jest dobrze bez żadnych przeróbek w h-cach ale to do standartowego kolektora pod jeden gaźnik też standartowy do 2.0
  
 
zakładam kolektor pod 2 webery 40 IDF.
  
 
no i zrobiłem tak jak mówiłem. hamulce działają spoko. jeszcze trochę gdzieś są zapowietrzone jutro się tym zajmę. no i zrobię foty
  
 
Gdzieś ty to wsadził rogacek????
czekamy na fotki
paweł
  
 
no to macie fotki hamulców:





  
 
heheheh ale hybryda jacie nie moge, Adam Słodowy to jest nic
  
 
jaka tam hybryda. toż serwo i pompa z kanta. kant to jak brat lady
  
 
Witam
Hmmm... Rogacek, nieźle to wykombinowałeś..., a nie myślałeś o takim zamotowaniu pompy jak w kancie własnie?... pompa na wsporniku, odsunięta dalej od przegrody silnika?..
  
 
tak myślałem ale popatrz ja w kancie wygląda ścianka grodzi i jak są wykonane pedały u nas naciskając pedał hamulca pchamy a w kancie ciągniemy tłok. za dużo rzeźby. trzeba by wmontować cały zestaw pedałów z kanta. po za tym przesunięcie w bok było by za małe.
  
 
Witam....
Faktycznie... masz rację... już złapałem o co chodzi...
  
 
kombinując z przeróbką kupiłem 3 pompy hamulcowe, 2 serwa, 6 przewodów, dwa zbiorniki na płyn. jedną z wersji miało być serwo z pompą od lanosa wsadzone w wyciętą dziurę w grodzi, przesunięte max w kierunku kabiny