Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2010-01-20 16:59:09 Żółci w ataku... |
![]() adrian05031991 Passat b3 kombi Żarnów EOP | 2010-01-20 17:21:19 Sory maki249 ale to nie forum golfa.... było sobie kupić espero 2.0 byś miał to samo |
![]() adrian05031991 Passat b3 kombi Żarnów EOP | 2010-01-20 17:21:58
o ile wogole ten twoj kompresor by coś dal ![]() |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2010-01-20 17:27:25 niestety silnik 1,5 jest zbyt delikatny do tuningu |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2010-01-20 17:47:17
kompresor to najprostsza metoda istotnego zwiększenia mocy silnika, nie ma co się naśmiewać ale jak napisałem - silnik 1,5 jest zbyt delikatny i nie wytrzymałby długo. 1,8 i 2,0 są znacznie trwalsze |
![]() rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2010-01-20 17:51:18
Pod warunkiem że podmienisz wsio na kute... |
![]() DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2010-01-20 19:47:36 W 1,5 jedno dmuchnięcie i leci od razu najdelikatniejsza jego część, czyli pierścienie. Reszta rozleci się trochę wolniej. |
![]() pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2010-01-20 20:47:24 a jaka niby moca miałby sie legitymowac 1.5 z tym kompresorem?
bez przeróbek nikt trzezwo myslacy nie celowałby w wiecej niz 150KM--i 200Nm a takie wartosci spokojnie ten motor zniesie-sprzegło równierz co do pierscieni--przy prawie 300 tys przebiegu nie wiem co to dolewka oleju ![]() |
![]() rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2010-01-20 21:08:04
Czysta teoria 1l=100Km-ta wartość to jest bardzo obciążony motor. Po pierwsze trza odprężyć silnik. Po drugie kute korbowody,tłoki,lepszy wał,inny wydech Bez przeróbek to po chwili albo wydmucha uszczelkę pod głowicą albo wywali coś w układzie korbowo- tłokowym ![]() |
![]() pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2010-01-20 21:33:56 i jak myslisz jakie cisnienie doładowania byłoby potrzebne do uzyskania z silnika 1.5 140-150 KM?
i od jakich wartosci doładowan uznani praktycy wymieniaja tłoki na kute? korbowody nie wiem czy nie sa kute standardowe-chociaz moze i odlew faktycznie a co to jest lepszy wał? gróbszy? z tytanu? bo kuty jest standardowo ![]() obecnie silniki 1.6 maja pod 130 KM wolnossace(kiedys honda na vtecu i nic wiecej nie przychodzi mi do głowy) co do wysilenia to 100KM z litra pojemnosci to faktycznie duze wysilenie ale w silniku wolnossacym-poniewaz aby uzyskac takie wartosci silnik MUSI sie krecic do 7-8 tys obrotów-patrz wspomniana honda czy dajmy na to ferrarii ![]() |
![]() robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2010-01-20 22:19:19 Ja mam kompresor w moim 1.8 już od jakiegoś roku. Nie zauważyłem spadku wytrzymałości silnika, jedynie głośno się robi gdy się włącza.
Jedyne wady: długo pompuje koło, za krótki kabel do gniazda zapalniczki. ![]() Pozdr. |
![]() syndoktora Klubowy Weteran Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2010-01-21 23:45:01
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-01-22 00:24:16 Też kiedyś miałem kompresor, ale musiał długo pracować żeby doładować. Wywaliłem go i przeszedłem na doładowanie manualne ![]() |