(126) 80 km/h i koniec ;/

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam taki problem i już niewiem jak go rozwiązać;/
Auto chodzi normalnie nic go nie dłąwi ale jak przekraczam 80 km/h zaczyna go dłąwić tak jak by paliwa nie dostawał wystarczająco. A normalnie na obrotach nic mu sie nie dzieje. Co moze być tego przyczyną????
Pozdrawiam
  
 
pierwsze to sprawdź popychacz pompki paliwa,jak i samą pompkę,jeśli nie pomoże to zajrzyj do gaźnika,zobacz czy poziom paliwa jest ustawiony prawidłowo,oraz czy zaworek iglicowy działa jak powinien...
  
 
BARRY miał to ostanio.
Padła mu sprezynka w pompce paliwa.
Zwykle to pomaga
Polecam nowa pompke ca 40 zł ....
  
 
Dzieki. Jutro jak tylko czas znajde to lukne i jak cos to wymienie. Bo przecież ponizej 80 nieda sie smigać na nonstopie!!!
  
 
Cytat:
2004-05-19 23:37:19, bull35 pisze:
Witam.
Mam taki problem i już niewiem jak go rozwiązać;/
Auto chodzi normalnie nic go nie dłąwi ale jak przekraczam 80 km/h zaczyna go dłąwić tak jak by paliwa nie dostawał wystarczająco. A normalnie na obrotach nic mu sie nie dzieje. Co moze być tego przyczyną????
Pozdrawiam



Bo trzeba włączyć już III bieg

A tak na serio (chociaż ja dałem radę 80km/h na II) to sprawdź gaźnik i pompkę paliwa - jeżeli silnik kopci to może go zalewa, inna sprawa to kable i cewka.
Tylko sprawdzaj jedną rzecz na raz, bo potem się nie połapiesz co nie dizła
  
 
Porthos cewke ostatnio wymieniałem a auto nie kopci. (umnie na II poszedł tylko 70km/h wiec musze sie postarać) Jutro postaram sie sprawe rozwiązać i dam znaka co było felerem
Pozdro.
  
 
80 km/h na II ??
nie mam pytań
  
 
Witam poruszałem na forum już ten problem, ale to co koledzy doradzali nie pomagało a mianowicie koleszki maszyna ma ten sam problem a wymieniłem już prawie wszystko.
mam taką prośbę jak coś pomoże twojej giwerce daj znać.
dziękuję
  
 
Jak zauwarzyłem to ostatnio częsty problem w mashynach forumowiczów . Plaga jakas czy co . Po mojemu to chyba coś z pompą paliwa ale nie jestem mechanikiem (jeshcze) to nie wiem na 100%.
Pozdrawiam wshystkich fiat-maniaków.....
  
 
U mnie bylo podobnie z ta roznica ze moglem jechac jedynie 60km/h.Jak reka odjol po wymianie pompy paliwa na nowa
  
 
Ja miałem takie same objawy i przy tej samej predkości. Okazało się że przegub się trzymał tylko na jednej śrubie (reszta porwana) i przy pewnej predkości (czyli ok 80 km/h) wpadał w jakiś taki tak jakby rezonans i to wyglądało jakby paliwa nie dostawał i się dusił.
Sprawdź przeguby, może jednak to jest to.
  
 
a czy nikt nie zaproponował sprawdzenie przerwy na przerywaczu ??

u mnie strasznie przerywał na wysokich obrotach - dało się jechać tylko na niskich i średnich obrotach - a winowajcą był przerywacz - prawie przerwy nie miałem - szczelinomierz 0,50 mm nie wchodził

a jeśli jest w porzo - spradzaj resztę
  
 
Nie no przerwa jest oki. Narazie czasu nie miałem wiec tak sie mecze. Jutro z rańca lukam na przeguby i moze sie okarze. Jak nie to w poniedziałęk zaqpie pompke i moze sobie pośmigam wiecej niz 80 km/h
  
 
Ja tez mialem kiedys cos takiego po regulacji zaworow i zaplonu przestalo sie to dziac
  
 
Witam, jak tez cos powiem , mianowicie jakies dwa tygodnie temu wymienilem zbiornik paliwa na nowy bo go rdza zerzarla i jak załozyłem nowy zbiornik to okazało sie , ze jeszcze musze kupic nowy pływak bo rurka {metalowa} jest juz tak zardzewiała, ze zasysa powietrze i na wysokich obrotach tracił moc i nie chciał jechac, ale po chwili wchodzil znowu i przez chwilke bylo wszystko ok. Potem wszystko zaczynalo sie od nowa. Wymieniłem pływak na nowy {55zl} zbiornik [42] i niestety dalej mam cos nie tak. wydaje mi sie , ze chyba mam troche nieszczelne przewody paliwowe ale w taki sposob ze nie ma wycieku paliwa , ajest zasysanie powietrza i autko głupieje . Musze tez sprawdzic pompe paliwa bo byc moze ze taki zbieg okollicznosci ze pompka mi siadla. Ale to chyba jest jakas plaga . POZDRAWIAM