Alarm a centralny zamek

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie.Jestem nowy na forum toyoty jest tu super!Mam toyotke 1,4 1998r.liftback.Jestem drugim właścicielem od lipca tego roku.Kupiona w salonie z alarmem.Chciałem założyć centralny zamek ale niewiem czy mam kupić z pilotem czy może obsłuży mi go pilot alarmu.Do alarmu nie mogłem sie dostać ponieważ jest zamontowany głęboko pod deską rozdzielczą za ciągiem wentylacyjnym(pod samą szybą).Męczyłem się 2godziny i zrezygnowałem nie mam jeszcze doświadczenia w rozbieraniu toyoty.Czy możenie są wyprowadzone jakieś przewody z alarmu na złącze lub kost do podłączenia centralnego zamka?Gdzie mogę dostać schemat lelktryczny do mojej toyotki?Dzięki pozdrawiam wszystkich.

jaki masz alarm ??? nazwa , firma?? większość alarmów ma w standarcie obsługę centralnego zamka. koszt alarmu obsługującego centralny to około 120 zetów

NIe mogę się dostać do alarmu ,ale na pilocie jest napisane CHALLENGER .Rozchodzi mi się o to czy ASO nie wyprowadza sobie przewodów z alarmu do obsługi centralnego jeśli by się ktoś zdecydował w póżniejszym terminie. Pozdrawiam. .

Cytat:
2004-12-02 18:04:48, LIFT pisze:
NIe mogę się dostać do alarmu ,ale na pilocie jest napisane CHALLENGER .Rozchodzi mi się o to czy ASO nie wyprowadza sobie przewodów z alarmu do obsługi centralnego jeśli by się ktoś zdecydował w póżniejszym terminie. Pozdrawiam. .