Jaki gaznik 126

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam jestem w trakcie robienia silnika i wpadlem na pomysl zalorzenia gaznika z motoru i tu pytanie czy ktos z was jezdzil na takim patenciea jesli tak to jakie wrarzenia i jaki gaznik bylby dobry do tego
  
 
Kiedys na hoga. widziałem kilka ogłoszeń... Tez jestem ciekaw jak to bedzie sie miało w praktyce. A coś jeszcze robisz w silniku, czy to taki tylko wybryk z tym gaźnikiem?
  
 
znajomy ma gaznik od MZ ETZ 250 i mowi ze jest gitara silnik bez oporu kreci sie do 8000 (na biegu) gaznik jest ogolnie dostepny nie ma problemu z efektem przerywania na zakretach (centralna komora plywakowa) z tego co wiem same zalety dobry patent do mocnych silnikow
  
 
mialem zrobiona szaje nawet niezle sie zwijal ateraz glowica jakies 4mmzawory od zastawy waleczek jakis moze Swiadka albo przerobie bisowski rozrzad tez zmienie wszysko wywarzone i jeszcze kilka patentow wlasnego pomyslu a i duzyyy gaznik
  
 
to ma byc silnicze na miasto i nie bedzie to mocny silnik
  
 
A co bedzie sie działo jak do serii założysz tekiego gaźnika? A pasuje? Czy jakieś flansze trzeba dorabiać?
  
 
napewno jakis kolektorek z rury ale to chyba nie problem ciekawi mnie jaka srednice maja te gazniki i podobne np od jawy350
  
 
Cytat:
2004-03-30 23:47:21, Sajmon pisze:
A co bedzie sie działo jak do serii założysz tekiego gaźnika?






  
 
do serii nie polecam do serii stykna dziuru w obudowie filtra dysza paliwa 125 powietrza 190 zaplon na granicy spalania stukowego a co do kolektorka to jest dorobiony ze starej rury od tlumnika
  
 
A może wiecej informacji jakis?? O tym Gaziorze od Etz, jak to sie spisuje ze spalaniem???
  
 
wie ktos coc o tych gaznikach jakies dane techniczne jak go regulowac itd
  
 
siema ja mam pytanie jaka gruba podstawke do tego gaznika od etz 250??a jak pozniej to wszytsko wyregulowac??mam porobiony silnik a spodobala mi sie wiadomosc ze ten gaznik kreci silnik 650 do wysokich obrotow!!!cieszy mnie to bo jak wyjezdzam na miasto nieoszczedzam mojego malca!!!!!czekam pilnie na odpowiedz jesli ktos moze mi wiecej napisac to na email chrzaniu@o2.pl z gory dzieki
  
 
hmmm sluchajcie - ja mam pytanie, bo z kumplem mamy dwa gazniki od Hondy Prelude 1.8 - no i wlasnie chcemy je zalozyc do swoich malcow - wiem ze ktos smiga na takim gazniku, chcialbym sie dowiedziec jak mu sie to spisuje, od strony mechanicznej jakos dajemy rade, juz kolektorek w sumie dorobiony (gazniczek oczywiscie poziomy) - tylko jak sie na tym jezdzi ?? jesli ktos cosik wie na ten temacik to prosze o info

pozdro
  
 
witam zalozylem nowa glowice z zaworami od zastawy wszystko powiekrzone gaznik tez z zastawy rozwiercony na jakies 26mm i pojawia sie problem z regulacja z obliczen wyszlo mi ze dysza paliwa powinna byc 130 do takiej srednicy gaznika na poczatku jezdzilem na 110 i dyszy powietrza155 bez zrobionego dolotu zasysal powietrze z komory silnika i niezle sie zwijal teraz wlozylem dysze120 i nie odczulem ruznicy w jezdzie wczoraj zrobilem dolot (rura od wentylatora) i katastrofa jezdzi gozej co polecacie .
  
 
Słuchajcie mnie też ostatnio zaczeło mocno gryźć, to by zmienić gazior. Niby spoko sprawa bo jest w czym wybierać (złomowce i ogłoszenia) ale dylemat zaczyna się na etapie jego przydatności i ewentualnej instalacji (kolektor). Stąd też moje pytanie, czy gaźniki od "skarpety", dacii, i jakiegoś motorku (jawa 350) dają jakąś poprawę osiągów?? A druga sprawa, czy zrobienie kolektora wiąrze się z jakimiś kombinacjami?? Planuję zrobić go z rurki z dospawanymi płytkami instalacyjnymi. Czy może nastąpić pogorszenie osiągów w związku ze wzrostem długości kanału?? Czy ktoś z Was robił takie kolektory??
  
 
ja mam gaznik wyzej jakies 7cm bo pokrywa zaworow przeszkadzala ale co do osiagow to kazdy bedzie leprzy mam na mysli papke przyspieszajaca gazniki ruznia sie tez rozpylaniem niekiedy leprzy bedzie inny midel o tej samej srednicy mi poprawily sie osiagi o10km na seryjnym zastawowskim w poruwnaniu z polerowanym itd.maluchowskim(zaznacze ze orginalny gaznik zastawy ma mniejsza srednice zaezki niz gaznik z malucha)wie moze ktos jaki poziom paliwa w gazniku z zastawy?
  
 
Oooo, to od zastawki też się nadaje?? Jakie tam jest mocowanie do kolektora?? Też 2 otwory?? Tylko pewnie inny rozstaw otworów. Ale spoko, trzeba będzie pokombinować
  
 
tez 2 sruby ale owiele szezej przepustnica jest wiekrza cos okolo30mm
  
 
jakby ktos byl zainteresowany to moge odsprzedac gazniczek od BISa w bardzo dobrym stanie
jest to gaznik marki FOS dwuprzelotowy, z tym ze druga przepustnica otwiera sie dopiero po otwarciu ( tak mniej wiecej w 3/4) pierwszej, oczywiscie mozna go łatwo przerobic na normalny dwuprzelot a no i ma pompke przyśpieszacza

wlasciwie to mam takie 2 tylko ze do jesdnego moze brakowac kilku dupereli ale na pewno mozna je łatwo dokupic
waiec jakby co to na priv

pozdrawiam
Jasin
  
 
Cytat:
2004-05-30 19:44:28, Jasin pisze:
jakby ktos byl zainteresowany to moge odsprzedac gazniczek od BISa w bardzo dobrym stanie
jest to gaznik marki FOS dwuprzelotowy, z tym ze druga przepustnica otwiera sie dopiero po otwarciu ( tak mniej wiecej w 3/4) pierwszej, oczywiscie mozna go łatwo przerobic na normalny dwuprzelot a no i ma pompke przyśpieszacza

wlasciwie to mam takie 2 tylko ze do jesdnego moze brakowac kilku dupereli ale na pewno mozna je łatwo dokupic
waiec jakby co to na priv

pozdrawiam
Jasin




Przecież specjalnie tak to jest zrobione że II przelot się otwiera niejednocześnie z I. Chodzi o zmniejszenie zmian szybkości przepływu powietrza przez gardziele w zależności od obciążenia. Jak ktoś chce łączyć przeloty równolegle to już lepiej większy gaźnik jednoprzelotowy.