| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-03-30 23:26:05 Kiedys na hoga. widziałem kilka ogłoszeń... Tez jestem ciekaw jak to bedzie sie miało w praktyce. A coś jeszcze robisz w silniku, czy to taki tylko wybryk z tym gaźnikiem? |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-03-30 23:37:03 znajomy ma gaznik od MZ ETZ 250 i mowi ze jest gitara silnik bez oporu kreci sie do 8000 (na biegu) gaznik jest ogolnie dostepny nie ma problemu z efektem przerywania na zakretach (centralna komora plywakowa) z tego co wiem same zalety dobry patent do mocnych silnikow |
kirck ryki | 2004-03-30 23:41:46 to ma byc silnicze na miasto i nie bedzie to mocny silnik |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-03-30 23:47:21 A co bedzie sie działo jak do serii założysz tekiego gaźnika? A pasuje? Czy jakieś flansze trzeba dorabiać? |
kirck ryki | 2004-03-30 23:52:22 napewno jakis kolektorek z rury ale to chyba nie problem ciekawi mnie jaka srednice maja te gazniki i podobne np od jawy350 |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-03-31 16:42:06
|
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-03-31 17:18:20 do serii nie polecam do serii stykna dziuru w obudowie filtra dysza paliwa 125 powietrza 190 zaplon na granicy spalania stukowego a co do kolektorka to jest dorobiony ze starej rury od tlumnika |
Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2004-03-31 18:06:23 A może wiecej informacji jakis?? O tym Gaziorze od Etz, jak to sie spisuje ze spalaniem??? |
kirck ryki | 2004-04-02 00:29:19 wie ktos coc o tych gaznikach jakies dane techniczne jak go regulowac itd |
chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2004-04-02 13:11:15 siema ja mam pytanie jaka gruba podstawke do tego gaznika od etz 250??a jak pozniej to wszytsko wyregulowac??mam porobiony silnik a spodobala mi sie wiadomosc ze ten gaznik kreci silnik 650 do wysokich obrotow!!!cieszy mnie to bo jak wyjezdzam na miasto nieoszczedzam mojego malca!!!!!czekam pilnie na odpowiedz jesli ktos moze mi wiecej napisac to na email chrzaniu@o2.pl z gory dzieki |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-05-30 17:21:17 Słuchajcie mnie też ostatnio zaczeło mocno gryźć, to by zmienić gazior. Niby spoko sprawa bo jest w czym wybierać (złomowce i ogłoszenia) ale dylemat zaczyna się na etapie jego przydatności i ewentualnej instalacji (kolektor). Stąd też moje pytanie, czy gaźniki od "skarpety", dacii, i jakiegoś motorku (jawa 350) dają jakąś poprawę osiągów?? A druga sprawa, czy zrobienie kolektora wiąrze się z jakimiś kombinacjami?? Planuję zrobić go z rurki z dospawanymi płytkami instalacyjnymi. Czy może nastąpić pogorszenie osiągów w związku ze wzrostem długości kanału?? Czy ktoś z Was robił takie kolektory??
|
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-05-30 17:43:53 Oooo, to od zastawki też się nadaje?? Jakie tam jest mocowanie do kolektora?? Też 2 otwory?? Tylko pewnie inny rozstaw otworów |
kirck ryki | 2004-05-30 17:46:52 tez 2 sruby ale owiele szezej przepustnica jest wiekrza cos okolo30mm |