Gasnie tylko na zimnym silniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z Mitsubishi Carisma 1,8. Gasnie mi silnik (tylko gdy jest zimny( podczas podjezdania do skrzyzowania, nawracania, naglego hamowania. Jak silnik sie zlapie temperature to juz jest wszystko ok, Czasem nawet wyzsza temp. otoczenia sprawia ze silnik juz pracuje lepiej. Wymienilem juz filtr powietrza, swiece, przewody WN, i nadal nie wiem co jest. Jesli wiecie jak pomoc to prosze o porade. z gory dzieki
  
 
Ja tez mam taki "PROBLEM"
Mysle ze poprostu powinienes zawsze odpalac samochod na PB i dopiero na rozgrzany silnik wlaczac GAZ ...
Ja przynajmniej tak robie i slyszalem ze tak jest bezpieczniej ( w sensie jezeli chodzi i stan silnika)
  
 
masz racje tylko, zawsze odpalalem na Pb tylko chyba za szybko zmienialem na gaz, ale jesli juz mam taki problem to chcialbym go jak najszybciej rozwiazac, jesli wiesz jak to pomoz, dzieki
  
 
też miałem taki problem.
Swoją drogą to prawda że płyn chłodzący powinien mieć odpowiednią temperaturę bo im wyższa, tym lepiej gaz sie rozpręża. Ale jeśli do tej pory chodził i nagle coś się dzieje przy zimnym silniku to najprawdopodobniej zesztywniały membrany w reduktorze. Ja wymieniłem reduktor (który ma określoną żywotność) i wszystko gra. Słyszałem że regenerowane przy pomocy tzw zestawów naprawczych się nie sprawdzają.
  
 
jeśłi masz juz spory przebieg na lpg to pewnie membramy w reduktorze. tak jak ktos wcześniej zreszta słusznie zauważył
  
 
dzieki ze zainteresowaliscie sie tematem , ale samochod gasnie mi nie tylko na gazie, na benzynie tez gasnie ale zdecydowanie rzadziej, na benzynie nie jest chyba tak czuly, co prawda obroty tez mu spadaja podczas hamowania i potrafi zgasna ale jest lepiej niz na gazie bo na gazie to zupelnie porazka
  
 
Cytat:
2005-04-11 23:05:11, dominixs pisze:
Mam problem z Mitsubishi Carisma 1,8. Gasnie mi silnik (tylko gdy jest zimny( podczas podjezdania do skrzyzowania, nawracania, naglego hamowania. Jak silnik sie zlapie temperature to juz jest wszystko ok, Czasem nawet wyzsza temp. otoczenia sprawia ze silnik juz pracuje lepiej. Wymienilem juz filtr powietrza, swiece, przewody WN, i nadal nie wiem co jest. Jesli wiecie jak pomoc to prosze o porade. z gory dzieki



poprostu masz nie rozgrzany reduktor co powoduje zalewanie silnika płynną mieszanką LPG spróbuj zatrzymać się w momencie kiedy silnik zacznie gasnąc i regulować pokrętłem wolnych brotów na reduktorze.Jest to domena silników o d. pjemności z uwagi na duży obieg cieczy chłodzącej na dodatek ochładzanej przez sam reduktor.
  
 
chcialbym jednak podkreslic ze dzieje sie to tez na benzynie, wiec jesli byla by to wina reduktora to chyba dzialo by sie tak tylko na gazie, podejrzewam ze problem tkwi w czyms innym, prosze o pomoc , z gory dziekuje