MotoNews.pl
  

Glowica 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Mam do przedyskutowania 2 zagadnienia, mianowicie:

-Co sadzicie o zrobieniu wybrania w komorze spalania przy zaworze dolotowym w miejscu obok swiecy zaplonowej tzn. tam gdzie zawor prawie zachodzi (ok 2mm luzu) na scianke swiecy (mam na mysli ta czesc ktora jest pod skosem i w niej zrobiony jest gwint na swiece)

-Gdyby tak w urzebrowaniu glowicy powiercic male otworki powiedzmy fi 3 czy nie wplynelo by to na poprawe chlodzenia glowicy?
  
 
Wybranie przy zaworze warto zrobić. NAtomiast co do otworków to pomimo wzrostu powierzchni wymiany ciepła nie będzie ona wogóle wykożystana a to dlatego, że ruch wymuszonego powietrza jest tylko w jedną stronę. Dlatego powierzchnia powstała w wyniku mozolnej pracy nie zostałaby w pełni wykożystana.
  
 
Żeby było dobre chłodzenie to najlepiej idealnie wyczyścić głowicę.
Komory z nagaru i wypiaskować żeberka, bo tam też sie sporo ssyfu zbiera.
  
 
czy ktoś wykonał takie coś u siebie??? bo mam głowice (czeka na planowanie )i zastanawiałem się nad tą przerubką , a co z zaworkiem wylotowym tam by chyba tesh wypadało zebrać ze 2 mm co nie a co do świec jaki odstęp zastosoważ w przerobionych (wygładzone ostre krawędzie i wypolerowana na błysk) iskrach F95PS ?? mają chodzić w splanowanej głowicy o 2 - 2,5 mm i przerobionym gaźniku weberowskim..

[ wiadomość edytowana przez: wuszy dnia 2004-05-18 23:02:24 ]
  
 
Cytat:
2004-05-18 22:54:51, wuszy pisze:
czy ktoś wykonał takie coś u siebie??? bo mam głowice (czeka na planowanie )i zastanawiałem się nad tą przerubką , a co z zaworkiem wylotowym tam by chyba tesh wypadało zebrać ze 2 mm co nie a co do świec jaki odstęp zastosoważ w przerobionych (wygładzone ostre krawędzie i wypolerowana na błysk) iskrach F95PS ?? mają chodzić w splanowanej głowicy o 2 - 2,5 mm i przerobionym gaźniku weberowskim..



Slyszalem teorie ze wybranie przy wydechowym nie jest wskazane.
  
 
Ja zakladam ISKRA 100
  
 
ja także używam F100 bo lepiej oddają ciepło
  
 
MAm pytanko.W glowicy kanaly dolotowe mam wypolerowane tak ze sie blyszcza, nie jest to idealne lustro ale uzyskana powierzchnia jest dosc gladka i w zwiazku z tym mam pytanie.Zostawic to tak jak jest czy porobic ryski?Ktos pisal ze ma wypolerowane i do czasu gdy sie nie nagrzeje to zalewa silnik ale jesli juz jest rozgrzany to jest ogien.!!! Co wy na to?
  
 
jesli to prawda to ja bym jeszcze raz pociagnal pasta polerska
  
 
Nazik. Ja swoje kanały dolotowe właśnie pastą polerską dopolerowałem. Wydechowe także tak więc proszę bez głupich komentarzy. Aaa, ja dolotu nie rysowałem papierkiem.