| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2004-01-24 17:05:15 Hello podczas robienia głowicy pojawił sie malutki problem i związane z tym pytania. Mianowicie skoro już mam rozebrana głowice postanowiłem wymienic ten uszczelniacz na zaworze ssacym mam eleganta i ten uszczelniacz jest identyczny jak w cc, meczyłem sie z założeniem tego próbowałem przyzadem do zakładanie uszczelniaczy w DF, ten od który kupiłem nieprzezyl, gdy wziołem od DF wszystko ładnie weszło, teraz moje pytanie czy założyć od cc/el jesli tak to czy macie na to jakąś metode bo ja juz próbowałem róznymi metodami i tak najkrócej zajelo mi to 30 minut. Wobec tego nasuneła mi sie myśl założyć od DF tylko pytanie czy dostane orginał gdzieś i czy zwytrzymie bo jednak głowica malca grzeje sie wiecej niz DF. Prosze o porady moze juz ktos to przerabiał!!???? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-24 19:29:51 Wszystko zależy z jakiej gumy zrobiony jest uszczelniacz. Jeśli dobrze pamiętam to te do oleju mają odporność do 150*C. Pozatym olej nie powinien nagrzewać się więcej niż 120*C. Tak więc powinien wytrzymać bez względu czy będzie to df czy maluch. Guma do oleju jest jedna a gumy o gorszej jakości do oleju już nie ma |
![]() Fiatex fiat 125 p Wrocław | 2004-01-24 20:27:34 ja zawsze wkładałem i wkładam do df i polonezów uszczelniacze od VW (są porządniejsze jeżeli chodzi o wykonanie i trwałość) dobierasz średnice i gotowe |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-24 22:45:12 Lepsza firma, droższy wyrób, lepsza guma!! |
Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2004-01-25 11:20:58 Dzinx za sugestie, bede jutro szukał co mają ciekawego w sklepie i jak to wyglada cenowo, bo te orginalne od el mi sie niepodobają, raczej dobiore coś z jakiegos innego auta!! |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-05-28 16:13:01 hej
pojawil mi sie problem mianowicie kiedy wkladam zawory do prowadnic do mojej glowycy (1987r.) wydaje mi sie za maja za duzy luz, tzn nie jakis straszny ale same wypadaja jak przekrece glowica poprzednie zawory musialem mlotkiem wybijac jak powinny sie zachowywac zawory w prowadnicy?? w zwiazku z tym chcialem zapodac uszczelniacze zaworowe, jednak na prowadnicy musze miec odpowiednie przetloczenie, bo chyba nie robili w 87 oplaca sie odpowiednio wyfrezowac prowadnice?? czy na takich luzach jak powyzej opisalem bedzie mi wtryngalał olej?? jakie macie z tym doswiadczenia??? acha i czy jesli dam fo przefrezowania gniazda zaworowe to bede to bede musial docierac nowe zawory?? |
her_us 126p Jelenia Góra | 2004-05-29 00:10:45 Wiec tak co do docierania to w ksiazecce jest napisane ze miedzy przylgnia a grzybkiem zaworu w miejscu ich styku jest roznica katow wynaszaca 5 minut, zastosowano to poto zeby oba elementy doklepaly sie i zwiekszyly szczelnosc..
Dolaczam sie do pytania o uszczelaniaczu bo mam glowice z 89r i tam tez nie bylo uszeczlniaczy bynajmniej nie dostzeglem.Duzo z tym zachodu?? |