Pytanie o Omege 2,6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam panow jako kolejnych pasjonatow marki Opel niegdys nalezalem do klubu Vectra Unlimited a pozniej do Vectra Klub Polska ale juz nie jako posiadacz samochodu marki opel bo moja Viki (bo tak nazywamy vectry) ukradli, a teraz mam okazje stac sie posiadaczem Opla Omegi z roku 1992 lub 1993 z silnikiem 2,6 w wyposazeniu CD i mam pytanie na co nalezy zwrocic uwage przy kupnie.

[ wiadomość edytowana przez: konserwator dnia 2004-06-05 18:42:18 ]
  
 
Witam ,zerknij w wyszukiwarce , temat stary więc znajdziesz
Pozdro DanDan
  
 
DanDan ładna ta omesia
  
 
Przedewszystkim czy nie walona.
Mam 2.6 i nie narzekam .Polecam.

Temat juz był poruszany w jakimś poście .

Pozdr

Bast
  
 
Nie walona, zakup moze jak wszystko sie uda od pierwszego wlasciciela.
A dla popatrzenia na inne na stronce internetowej

http://www.autoscout24.pl/home/index/garagesearch.asp

polecam goraco

pzdr
  
 
Jeśli kupujesz auto na dodatek z niemiec to ja na spokojnie radze poszukać 3.0 se na pełnym wypasie, spalanie podobne a jazda.....
zawsze będzie niedosyt braku 0,4 litra
Pozdro DanDan
  
 
witax
dandan ma calkowita racje lepiej zaopatrzyc sie w jednostke napedowa 3.0 niz 2.6 roznica w spalaniu prawie zadna .......a jaka satysfakcja ................
  
 
Dan Dan, czy swoją Omesię sprowadzałeś po 1.05?
Jeśli tak, to ile wyniosły wszyskie koszty "dodatkowe" (akcyza,itp.)?
  
 
Nie mam zby wielu mozliwosci popatrzec za 3,0 i jeszcze od pierwszego wlasciciela, ale postaram sie jesli to mi sugerujecie.
  
 
Cytat:
2004-06-06 15:04:20, konserwator pisze:
Nie mam zby wielu mozliwosci popatrzec za 3,0 i jeszcze od pierwszego wlasciciela, ale postaram sie jesli to mi sugerujecie.



Jeśli masz 99% pewności że ta 2.6 to dobre auto od zaufanego człowieka, to bierz i się w ogóle nie zastanawiaj. Lepsze dobre 2.6 od "odpicowanej" 3.0...
  
 
Też polecam 3.0 24v jesli decydujesz sie na 2,6 !!!!!!
Dlaczego ?

Wczoraj wywaliłem tausena PLN na serwis, zawieszenie , klocki, pompa wody itd....
Każda z tych części była też do 2,6.
Skoro masz płacić tą sama kasę za wszystko i spalanie również -
BIERZ 3.0 24V.
  
 
Boje sie wielozaworowcow w Escorcie "jenal" mi pasek i sinik sie nie nadawal do niczego, tloki, korbowody, glowica a nie wspone o wszystkich zaworach.
Gosc od ktorego mialem kupic ta 2,6 jakos sie ociaga o podanie ostatecznej ceny bo mysli ze ma jelenia spolki ktory lyknie jego bryczke za 3000 euro (glupek).

Ale jak jej nie sprzeda teraz to bedzie problem po wprowadzeniu oplat za piewrwsza rejestracje sprowadzonego z zagranicy.
Slyszalem ze moze byc nawet 4500pln. To Polacy nie beda sprowadzec "starych" samochodow.

Przerpraszam za pisownie ale pisze na niemieckiej klawiaturze.

Pzdr LOB - Michal
  
 
Niemieckie to tylko dobre 3.0 SE