PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZEŚĆ WSZYSTKIM
MAM PROBLEM KONTROLKA CIŚNIENIA OLEJU ŚWIECI DO 950 OBROTÓW PRZY ROZGRZANYM SILNIKU.POWYŻEJ TEJ WARTOŚCI PRZESTAJE ŚWIEĆIĆ .JAK DŁUGO POCIĄGNIE MOJA ŁADNA W KILOMETRACH
Z POWAŻANIEM
TURBO
 
 
U mnie też swieci Na węgierskiej stronie było ostsnio niezły artykuł na temat przekłamywania wskazań tego czujnika. Jesli swieci tylko na gorącym i przy takich opbrotach to na razie możesz jeździć spokojnie. Daj sobie może trochę bardziej gęsty olej na lato i powinno być OK
Paweł
  
 
Jeśli mogę ja w 2105 miałem podobny być może problem ale pewnego dnia zaświeciła mi sie kontrolka i przy wysokich obrotach przygasała wymieniłem czyjnik ,i nic kombinowałem i w końcu przypadkowy kierowca terz łady tylko bodajże 2103 zajżał mi pod maske wzioł długie cinkie szczypce i wyjoł kółko zębate od pompy olejowej ( po wyjęciu aparatu zapłonowego) sprzedał mi za 25 zł nówke wsadził odpaliłem i wiooooooo do końca jej dni podpowiedział mi że to jest częstą-bardzo częstą przyczyną siwecącej kontrolki
panoni
  
 
jeśli miałbyś tak wytarte panewki to pewnie było by je lekko słychać czyli by coś stukało jeśli nie stuka to można by sprawdzić ciśnienie oleju na manometrze a jak było by niskie to albo pompa albo panewki lub też luźny brok na wale
  
 
A tak na serio to dolej oleju kreski na max i lamka powinna zgasnąć u mnie tak było niedawno że sie zapalła na ciepłym silniku a było na środku miedzi min i max i dolałem i jest ok
  
 
a ja bym zaczal od podmienienia czujnika a jeszcze wczesniej od oczyszczenia jego stykow. A potem bral sie za grubsze rzeczy. Mnie kiedys kabelek spadl, a niemal narobilem w galoty, jak mi przy 110 zaswiecilo na czerwono....


[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2004-03-28 18:56:49 ]
  
 
Cytat:
2004-03-27 23:59:25, dobry pisze:
jeśli miałbyś tak wytarte panewki to pewnie było by je lekko słychać czyli by coś stukało jeśli nie stuka to można by sprawdzić ciśnienie oleju na manometrze a jak było by niskie to albo pompa albo panewki lub też luźny brok na wale



Jak nie stuka, to dołóż jeszcze wyrobioną obudowę wałka rozrządu
Więcej grzechów nie pamiętam
Pozdro.
  
 
Ja niedługo zmieniam olej na gesciejszy Castrol 15W40 do silników "klasycznych" zobaczymy czy cos w ogóle się zmieni. Ale po wymianie simmeringu na wale , z którego lał mi się olej zauważam,że kontrolka gąsnie jakby szybciej tzn, ledwo dotknę gazu(dosłownie) juz nie swieci
Mam też nową pompę - zobaczymy- nie bardzo mi sie chce wierzyć ,że silniczek mój jest na wykończeniu...bo jeszcze sie zwawo kręci . W obudowie filtra tez zrobiło sie sucho odkąd za radą Jasia założyłem tą sprężynkę do odmy (czyli pochłaniacz płomieni). A przedtem olej zawsze po ostrej jeździe dostawał mi się do obudowy filtra .
Perzan - nie załamuj mnie
Paweł
  
 
Pawełku wszystko pięknie tylko sprawdź sobie za jakiś czas samą odmę bo ten pochłaniacz może tylko zatrzymywać to masło a ono dalej będzie w odmie do momentu jej zapchania i wtedy możesz szukać bagnetu gdzieś niżej i oleju z niego tryskającego
  
 
Nowej pompy oleju jeszcze nie założyłem - ale będę pamiętał Dobry o tym by częsciej przeczyścić odmę
Może wtedy bagnet mi nie odfrunie
Paweł
  
 
u mnie tez nie slychac panewek.za to lampczka czasami lubi sie zapalic na wolnych obrotach z tego co wiem to chyba ok może nie zapala sie ale smarowanie jest bliskie zeru.tak to mniej wiecej wyglada.