Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2006-11-18 17:13:10 mam to samo dopoki sie nie nagrzeje do jakichs 80 stopni. Podejrzewam ze u mnie siada silniczek krokowy ... ale niech sie wypowiedza eksperci |
![]() GRZALA Miłośnik FSO sej, volvo 850, CIECHANÓW | 2006-11-18 17:28:16 membrany parownika? ![]() |
![]() Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2006-11-18 17:53:27 u mnie z kolei sa cale , bo specjalnie ustrojstwo rozbieralem |
![]() GRZALA Miłośnik FSO sej, volvo 850, CIECHANÓW | 2006-11-18 18:02:48 najczęściej są całe - tylko sztywne - ja oceniam żywotność membran na 3-4 lata, przebieg mniej istotny |
![]() Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2006-11-18 18:07:42 do mojej instalacji samej membrany nie kupie chocbym chcial , a kupowac caly zestaw regeneracyjny za 100zl to chyba nie warto. |
arturjerzyk Polonez 1995 1.6 GLi ... Kowal | 2006-11-18 19:05:35 Na początku spróbuje wyczyścić silnik krokowy. Jak to zrobić mniej więcej...?? |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-11-18 19:21:59 Obstawiam regulację instalacji gazowej. w zależności od stopnia podgrzanai LPG odparowuje w różnym stopniu. Inny będzie więc skład mieszanki na zimnym i na ciepłym reduktorze. Jak Ci gaśnie to wkręć lub wykręć o 1/4 obrotu śrubę na reduktorze. - w zależności w którą stronębędize poprawa. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-11-19 14:16:44 OK. Widze że o regulowaniu LPG masz mgliste pojęcie. Pojedź do gazownika. To nie "Na chybił trafił" ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
arturjerzyk Polonez 1995 1.6 GLi ... Kowal | 2006-11-26 08:29:03 Byłem u gazownika, ustawiłem obroty, ale niestety mój problem nie minął. Silnik na benzynie pracuje normalnie, nie spada z obrotów. Wykluczyłbym silnik krokowy i inne części "oryginalne". Wydaje mi się, że problem tkwi w instalacji gazowej. Moje główne podejrzenie do zawory elektromagnetyczne. CZy mógłby ktoś mi napisać jakie one mają zadanie i czy mogą mieć wpływ na obroty silnika na LPG?? |
![]() wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2006-11-26 11:26:59 zawory nie mają wpływu na obroty silnika - albo są otwarte i przepuszczają gaz, albo sa zamknięte
czasami zdarza się, że mają np słabą masę i wtedy taki zawór ciągle się zamyka i otwiera, ale słychać wtedy to charakterystyczne cykanie której generacji masz instalację gazową? jeśli drugiej (komputer+silniczek krokowy na wężu zamiast śruby), to tak jak napisał OLO - kwestia regulacji, ale niekoniecznie samego parownika, tylko komputera sterującego pracą silniczka krokowego [ wiadomość edytowana przez: wiciu dnia 2006-11-26 11:31:13 ] |
arturjerzyk Polonez 1995 1.6 GLi ... Kowal | 2006-11-26 11:55:08 2 elektrozawory - styki są wyczyszczone lub wymienione. W jaki sposób poznać jaki to typ instalacji ?? Jeżeli dobrze zrozumiałem to chyba jednak będzie pierwsza generacja. Na wężu jest tylko śróba do regulacji.
|
t_kucyk Miłośnik FSO Peugeot 406 Toruń | 2006-11-26 13:36:59 Miałem podobny problem - silnik ten sam.
Okazało się że silnik bierze lewe powietrze. Sprawdź wężyki. Możesz mieć nawet nie dokręcony kolektor dolotowy - sprawdź dokładnie wszystkie śruby. |
![]() szela Katowice | 2006-11-26 13:42:14 Mialem podobny problem...Mam wtrysk bosh'a ale moze masz ten sam problem co jak...Spradz czy masz dobrze wpiete przewody wysokiego napiacie czy Ci sie nie poluzowaly...Sprawdz czy nie masz nagary na swiecach i czy nie sa za slabo wkrecone...Jesli nic z tych rzeczy zresetuj kompa,po resecie kompa niech pochodzi na benie jakies 10 min i najblizesz 40-50 km zrob na benzynie ![]() ![]() |