OT: Ciężarki do wyważania kół samochodowych - prośba

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie,

w najbliższym czasie mam zamiar zająć się handlem ciężarkami do wyważania kół samochodowych.

Będę miał bardzo konkurencyjne ceny w sakli Polski.

Wielu z Was ma zaprzyjaźnione warszaty, mechaników, wulkanizatorów, jeśli któryś z nich byłby zainteresowany, to dajcie znać na priva.
Jestem w stanie dostarczyć każdą ilość i każdy rodzaj ciężarków, szybkie terminy realizacji zamówień (również w sezonie wymian opon).
Jak już pisałem ceny są konkurencyjne, gdyż jestem przedstawicielem producenta.

Dostawy na terenie Warszawy, a przy dużych zamówieniach również poza Wawką.

z góry dziękuję...
  
 
Moze toroche nie odpowiedz na prosbe - ale w temacie.
Jakie sa ciezarki (w domysle rodzaje ciezarków) Jak je załozyc, tak aby nie bylo ich widac.
Wiem jak sa zakladane na stalowe felgi (na rantach) ale na alu nawet jak sa po wewnetrznej stronie przy srodku to wciaz widac.
  
 
Są cztery rodzaje ciężarków:

1) Standardowe, nabijane na rant do felg stalowych.

2) Nabijane na rant felgi aluminiowej (o ile ta ma odpowiedni rant, a nie wszystkie mają)

3) Nabijane, tzw. powlekane na rant felgi aluminiowej - od nr.2 różnią się tym, że ciężarek poddawany jest lakierowaniu proszkowemu, dzięki czemu jest ładniejszy i dłużej zachowuje przyzwoity wygląd.

4) Naklejane na ALU - paują do wszystkich aluminiowych felg.
Generalnie są dwa rodzaje - standardowe i cienkie - różnią sie wyskością ciężarka. Cienkie stosuje się gdy jest mała odległość zacisku hamulca od felgi.
Obydwa rodzaje mogą być podklejone niebieską lub zieloną taśmą.
Wbrew obiegowej opini ciężarki na zielonej taśmie są lepsze (lepiej się trzymają).

Co do Twojego pytania, to nie da się nic zrobić - ciężarek zawsze bedzie widoczny.
Jeśli ktoś jest wyjątkowym estetą to na zamówienie można sobie kupić ciężarki klejone, poddawane procesowi chromowania (są stosunkowo drogie)
  
 
Dzieki za bardzo wyczerpujaca odpowiedz.
Nie moge sobie tylko wyobrazic np nowiutenkich alu firmy OEZ z naklejonymi ciezarkami z pkt 4
Jaką grubosc maja cienki a jaka grube?? Tak mniej więcej.
I po co (sorry za laickie być może pytanie) mechanik nakleja 1 ciezarek od strony krawedzi wewn. felgi a 2-gi tuz przy srodku aczkolwiek rowniez po stronie wewn. (ten jest widoczny)
  
 
Cytat:
2004-05-31 21:45:32, rjsunset pisze:
Dzieki za bardzo wyczerpujaca odpowiedz.
Nie moge sobie tylko wyobrazic np nowiutenkich alu firmy OEZ z naklejonymi ciezarkami z pkt 4
Jaką grubosc maja cienki a jaka grube?? Tak mniej więcej.
I po co (sorry za laickie być może pytanie) mechanik nakleja 1 ciezarek od strony krawedzi wewn. felgi a 2-gi tuz przy srodku aczkolwiek rowniez po stronie wewn. (ten jest widoczny)




Co do grubości - o ile pamietam to cienkie mają 2,5 mm, a zwykłe 3,5 mm.

Co do montażu to nie orientuje się dokładnie w technikach samego wyważania
  
 
To ja niestety mam te grube, a po 10 tys i tak to nic nie da
  
 
Dobrze wiedzieć. Takich informacji o dystrybucji nigdy nie zawiele i mogą się przydać w najmniej oczekiwanym momencie.